۸۵۰۶۴۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طرح ضربتی فیس بوک برای مبارزه با اخبار جعلی

فیس بوک به عنوان یکی از سرشناس ترین شبکه های اجتماعی جهان در تلاش است تا روش های جدیدی را برای مبارزه با خبرهای جعلی گروه ها مورد استفاده قرار دهد.

انتخاب: فیس بوک به عنوان یکی از سرشناس ترین شبکه های اجتماعی جهان در تلاش است تا روش های جدیدی را برای مبارزه با خبرهای جعلی گروه ها مورد استفاده قرار دهد.

طرح ضربتی فیس بوک برای مبارزه با اخبار جعلی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیس بوک هر نوع پیام و محتوا را که در فضاهای خصوصی و عمومی منتشر شود به سرعت شناسایی و حذف می کند.

فیس بوک اعلام کرده که از این پس حتی اگر کاربران در فضای خصوصی، پیام هایی مخرب ارسال کنند، پیام های آنان به سرعت شناسایی و حذف می شود.این شرکت هدف از این اقدامات جدید را جلوگیری از ارسال اطلاعات غلط، کلاهبرداری و دیگر فعالیت های مشکوک دانست.

افزون بر این ها قرار است با اقداماتی جدید فعالیت های افراد در گروه ها نیز محدودتر شود. این شرکت در گذشته نیز برای بی توجهی به امنیت پیام های خود مورد انتقاد قرار گرفته است. به خصوص زمانی که فیس بوک اخیرا متهم شد به اندازه کافی برای جلوگیری از نشر اطلاعات غلط در مورد واکسن ها و سایر موضوعات تلاش نکرده است.

بر این اساس به نظر می رسد بزرگترین شبکه اجتماعی با بیش از 2 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد، قصد دارد محتواهای مخرب را تعدیل کند، زیرا کاربران به صورت خصوصی به اطلاعات زیادی دسترسی دارند. فیس بوک استانداردهای سخت تری را نیز در حوزه سخنان نفرت پراکن، نژاد پرستانه، ترویج دهنده برهنگی و خشونت در پیش گرفته است.

فیس بوک گفته که با استفاده از ترکیبی از فناوری، بازرسان انسانی و گزارش های کاربران اقدام به علامت گذاری و حذف محتوا در گروه هایی می کند که قوانین را نقض می کنند، حتی اگر گروه ها عمومی نباشند. افزون بر این ها، در این هفته، فیس بوک یک مدرک تایید شده برای افراد مشهور در برنامه پیام رسانی خود اضافه می کند و به کاربران نشان می دهد که آیا یک کلاهبردار شخصیت فرد دیگری را جعل کرده است یا نه. در اوایل سال جاری، به عنوان بخشی از تلاش برای مبارزه با اطلاعات غلط، این شرکت یک ابزار را برای اطلاع رسانی به کاربران در صورت ارسال یک پیام منتشر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج