۸۵۰۶۷۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس؛ ۴۵ روز، ۱۰ حریف و ۳ تورنمنت

پرسپولیس چهارمین سال با مربیگری برانکو ایوانکوویچ را در حالی آغاز کرد که برای سومین قهرمانی متوالی اش در لیگ و سومین صعود پیاپی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کند

ورزش سه: پرسپولیس چهارمین سال با مربیگری برانکو ایوانکوویچ را در حالی آغاز کرد که برای سومین قهرمانی متوالی اش در لیگ و سومین صعود پیاپی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کند و البته گوشه چشمی هم به قهرمانی جام حذفی دارد. سرخپوشان پایتخت که به خاطر حضور در سه تورنمنت متفاوت، با تقویم بسیار فشرده ای روبرو بوده و هستند، حالا ۴۰-۴۵ روز حساس را پیش رو دارند؛ ۱۰ حریف و ۳ تورنمنت آن هم در شرایطی که پای دو جام قهرمانی در میان است.

عبور سلامت و قهرمانانه از 55 روز دشوار

ابتدای اسفند بود که سرخ ها با نگاهی به ۱۰۰ روز آتی استرس می گرفتند و نگران می شدند. چرا که باید ۶ بازی آسیایی انجام می دادند، ۱۲ بار با تیم های لیگ برتری روبرو می شدند و در جام حذفی نیز به میدان می رفتند. آن ها به تیم خود و توانایی بازیکنان اعتماد زیادی داشتند اما ۵ سفر در طول یک ماه، طبیعتا برای هر تیم و هر هواداری نگران کننده است. اما پرسپولیس نیمی از راه را به سلامت سپری کرد. قرمزها صنعت نفت، سپیدرود، استقلال و پیکان را در لیگ شکست دادند و مقابل نساجی و نفت مسجد سلیمان به تساوی رسیدند تا با میانگین بالاتر از ۲ به استقبال سایپا بروند. در آسیا نیز از سه بازی ۴ امتیاز گرفتند تا به آینده امیدوار باشند.

آمار فوق العاده در دفاع و حمله

پرسپولیس در ۹ بازی اخیر خود از ابتدای اسفند ماه، عملکرد بسیار خوبی در دفاع و حمله داشته است. شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند ۱۱ بار دروازه حریفان را باز کنند و تنها ۴ بار دروازه شان گشوده شد؛ سپیدرود، نساجی، پاختاکور و السد تیم هایی بودند که به پرسپولیس گل زدند. در این میان علی علیپور با ۴ گل آقای گل پرسپولیسی ها در این بازه بوده است. او توانست دروازه صنعت نفت، سپیدرود، پیکان و الاهلی را باز کند و همین موضوع به او کمک کرد تا در جدول گلزنان صدرنشین شود.

آغاز 45 روز سخت، فشرده و حساس

پرسپولیس حالا ۴۵ روز بسیار سخت را پیش رو خواهد داشت. قرمزپوشان تهرانی در این مدت با ۱۰ یا ۱۱ تیم بازی کرده و سرنوشت خود در فصل ۹۷-۹۸ را روشن خواهند کرد. انجام ۶ بازی در لیگ، ۳ مسابقه در آسیا و یک دیدار قطعی در جام حذفی، می تواند شرایط پرسپولیس را از صفر تا صد تغییر دهد. نکته مهم این است که پرسپولیس همچنان هر ۴ روز یک بار بازی خواهد کرد. آن ها احتمالا ۶ سفر دیگر خواهند داشت که ۲ تا خارج از کشور خواهد بود. شاید سخت ترین بازه برای این تیم از ۲۸ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت باشد؛ جایی که باید با ذوب آهن، سپاهان، تراکتور، الاهلی و پاختاکور روبرو شوند.

8 بازی را ببر و کامروا شو!

ایده‌آل‌ترین شرایط برای پرسپولیس قهرمانی در لیگ و جام حذفی به همراه سرگروهی در لیگ قهرمانان آسیا است. آن ها برای دستیابی به این مهم باید سایپا، ذوب آهن، سپاهان و تراکتورسازی را در لیگ شکست دهند، سپاهان و داماش را در جام حذفی از پیش رو بردارند و ۲ بازی را هم در آسیا به نفع خود خاتمه دهند؛ این نتایج بهترین فصل تاریخ پرسپولیس را رقم خواهد زد!

۲۴ فروردین : پرسپولیس - سایپا

۲۸ فروردین : ذوب آهن - پرسپولیس

۲ اردیبهشت : الاهلی عربستان - پرسپولیس

۶ اردیبهشت : پرسپولیس - سپاهان

۱۱ اردیبهشت : تراکتورسازی - پرسپولیس

۱۶ اردیبهشت : پاختاکور - پرسپولیس

۲۱ اردیبهشت : پرسپولیس - ماشین سازی

۲۶ اردیبهشت : پارس جنوبی جم - پرسپولیس

۳۰ اردیبهشت : پرسپولیس - السد قطر

۳ خرداد : سپاهان - پرسپولیس

۹ خرداد (در صورت صعود) : داماش - پرسپولیس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • zoro

      امیدوارم روزی آقایان تاج فتاحی ساکت قلعه نوعی زنوزی و تمامی اعضای این باند که فوتبال ایران را مهندسی و مصادره به مطلوب میکنند در دادگاهی عادلانه برای تمام این خیانتها پاسخگوی مردم و تاریخ فوتبال این مملکت باشند

    • بدون نام

      خدایی هفته هایی سختی منتظر عشقپولیس هستش

      یاشاسین پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج