جاباما
۸۵۰۷۰۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تندیس نوعدوستی به دایی و بیرانوند اهدا می‌شود

 فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به نمایندگی از جامعه فوتبال تندیس نوعدوستی و مسئولیت های اجتماعی را پیش از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به سرمربی سایپا و دروازه بان پرسپولیس اهدا می کند.

ایرنا: حجت اله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت: خانواده بزرگ فوتبال در بلایای طبیعی و اتفاقات ناگواری که در کشور رخ می دهد، همواره در امداد رسانی به مردم پیشقدم هستند و این خصلت پهلوانی مربیان، فوتبالیست ها و مدیران میراث ارزشمندی است که از پهلوانان و اسطوره های ورزش به خانواده بزرگ فوتبال رسیده است.

بهمنی افزود: زلزله دردناک کرمانشاه در سال گذشته و سیل اخیر در استان های مختلف کشور باعث شد تا شماری از هموطنان در این حوادث کشته و شماری هم بی خانمان شوند. در زلزله کرمانشاه «علی دایی» سرمربی تیم سایپا با جمع آوری کمک های مردمی و ساخت خانه هایی در یک روستا این شهر نماینده شایسته اهالی فوتبال در امداد رسانی به زلزله زدگان بود.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ به سیل اخیر در کشور هم اشاره کرد و افزود: در سیل اخیر فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاه ها و هیات های فوتبال استانی به همراه فوتبالیست های زیادی به کمک مردم دردمند سیل زده شتافتند. «سردار آزمون» لژیونر ایرانی در استان گلستان، «محمد انصاری» بازیکن تیم پرسپولیس در استان مازندران و «علیرضا بیرانوند» دروازه بان پرسپولیس در استان لرستان در امداد رسانی به مردم سیل زده پیشگام شدند که به همین مناسبت به علی دایی و بیرانوند تندیس نوعدوستی و مسئولیت های اجتماعی اهدا می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به سردار آزمون نمیدن؟؟!!

    • بدون نام

      درود به شرفتون افرین قوم لر وترک همه جای ایران سرای من است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج