۸۵۰۷۰۲
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

تبریک توئیتری هواداران النصر عربستان به استقلال

هواداران النصر عربستان در توئیتر با انتشار صدها پیام به زبان فارسی، پیروزی استقلال برابر الهلال را به نمایندۀ کشورمان تبریک گفتند!

طرفداری: در بازی های این فصلِ لیگ حرفه ای عربستان، رقابتی بسیار فشرده میان دو تیمِ شهر ریاض یعنی النصر و الهلال وجود دارد. در حال حاضر و در شرایطی که تنها چهار هفته تا پایان رقابت های این فصل لیگ عربستان باقی مانده است، النصر با یک امتیاز اختلاف، بالاتر از الهلال که مدافع عنوان قهرمانی ست بر صدر جدول این رقابت ها تکیه زده است.

شوالیه های نجد (لقب باشگاه النصر) آخرین بار در دو فصلِ متوالیِ ۲۰۱۴-۲۰۱۳ و ۲۰۱۵-۲۰۱۴ به مقام قهرمانی لیگ عربستان رسیدند؛ حال آن که الزعیم (لقب الهلال) در دو فصل گذشته قهرمان عربستان شده و برای آن که بتواند در پایان این فصل در قهرمانی در لیگ داخلی هت تریک کند کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت.

دو فصل قبل (فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶) النصری ها با قبول شکست ۱-۵ در برابر الهلال نه تنها به معنای واقع کلمه تحقیر شده بودند، بلکه سنگین ترین شکست تاریخ خود در دربی ریاض برابر الهلال را متحمل شده بودند. زردپوشان ریاض امسال در وضعیت بهتری نسبت به الهلال قرار دارند؛ آن ها بازی رفت را در زمین الهلال در شرایطی ۲-۲ مساوی کردند که از این تیم ۰-۲ پیش بودند. بازی برگشت دو تیم هم که حدود دو هفتۀ قبل برگزار گردید، از این حیث حائز اهمیت بود که اگر النصر الهلال را شکست می داد، صدر جدول را از این تیم می گرفت.

در آن مسابقه که به میزبانی النصر برگزار شد، این تیم مؤفق شد با درخشش مدافع برزیلی خود برونو یووینی که دو گل (به ویژه گل برتری تیمش در دقیقۀ ۹۷ را) به ثمر رساند، آبی پوشان ریاض را شکست دهد و صدر جدول را تصاحب کند. به اوج رسیدن این رقابت در این فصل سبب شده است که هواداران هر دو تیم با حساسیت خاصی بازی های یکدیگر را دنبال کنند. از این رو هواداران النصر پس از شکست الهلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال با صدها پیام توئیتری به زبان فارسی به استقلال تبریک گفتند.

تبریک توئیتری هواداران النصر عربستان به استقلال

ناگفته نماند که در فصل 2015-2014 بین این دو تیم باز هم رقابت فشرده ای وجود داشت. به همین دلیل برد 0-1 پرسپولیس با پنالتیِ چیپِ مهدی طارمی در دیدار برگشت پرسپولیس-النصر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2015 شدیداً مورد توجه هواداران سعودی قرار گرفت؛ عدۀ زیادی بابت شادی بعد از گل جنجالی طارمی (که در پاسخ شادی گل یکی از بازیکنان النصر در بازی رفت دو تیم بود) به شدت به او حمله کردند و عده کمی هم که غالباً از طرفداران الهلال بودند پنالتی چیپ طارمی برابر النصر را مورد تمجید قرار دادند!

جالب است بدانیم در جریان مرحلۀ یک-هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در آن فصل، پرسپولیس با الهلال روبرو شد. زمانی که پرسپولیسی ها برای تقابل برگشت دو تیم به عربستان رفتند، در شرایطی که با کارشکنیِ میزبان در فرودگاه ریاض معطل شده بودند، یکی از مأمورین فرودگاه که ظاهراً طرفدار الهلال بود و طارمی را هم شناخته بود، از او بابت پنالتی چیپش مقابل النصر تشکر کرد!

تبریک توئیتری هواداران النصر عربستان به استقلال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • antilong

      تو این نرم افزار ،شما اسم لنگ را نخود هر آشی می کنید. استقلال و الهلال کجا لنگ کجا، لنگ یک تیم داخلیه که با تبانی و زد و بند های حکومتی نتیجه می گیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوباره از غاراتون اومید بیرونا
        کیسه های حقیر روتون کم نشد تو دربی

    • بدون نام

      همه ملتها با هم دوست هستن
      این دولتها هستن که باعث جدایی و دشمنی بین مردم میشوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملاحرف بجا احساسی وزیبایی فرمودی...امااستارت دشمنی فوتبالی بین ملت ایران وعربستان هم ازطرف پرسپولیس وحرکت زشت وزننده اقای طارمی بود...

      • بدون نام

        بخصوص دولت ما

      • بدون نام

        لنگی پررو اول برو نوشتن یاد بگیر بعد بیا شکرخوری غار نشینی تو خون شماست ذاتتون غار نشینه سیرابی بیسواد

      • بدون نام

        لنگی پررو اول برو نوشتن یاد بگیر بعد بیا شکرخوری غار نشینی تو خون شماست ذاتتون غار نشینه سیرابی بیسواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج