۸۵۰۷۰۸
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

طلسم مسی؛ وقتی به جای گُل، خون بارید

این بار به جای شادی پس از گل، خون از صورت مسی می‌بارید.

سایت نود: لالیگا و اروپا در این فصل چهره‌ای متفاوت از قهرمانش می‌بینند. مردی که برای التیام زخم‌های عمیق و تحقیر در لباس ملی از اسپانیا شروع به تاخت و تاز به تمام نقاط اروپا و شاید دنیا کرده است. لیونل مسی که قبل از این هم همه چیز داشت، حالا به همه چیزش انگیزه سرشار و بغض قریب به انفجار از شکست در جام جهانی را هم اضافه کرده.

حالا این پادشاه را ترسناک‌تر از همیشه و طغیان‌گر و جاه‌طلب خواهید یافت. مثل اسکندری که بغض‌های نوجوانی‌اش در حدود همین سن و سال به لشکرکشی به نقاط مختلف دنیا منجر شد و کمتر حکومت بزرگی در آن زمان از گزند جاه‌طلبی‌اش در امان ماند.

طلسم مسی؛ وقتی به جای گُل، خون بارید

این بار تئاتر رویاها انتظار کابوسی را می‌کشید که چند هفته خواب‌های سولسشائر جوان را آشفته کرده بود؛ کسی که بعد از سال‌های سال سنگینی سایه مارادونا روی سر استعدادهای جوان آرژانتین، سایه بلند خودش را دارد و هر چقدر در لباس تیم ملی از دیه‌گو مارادونا کم دارد در لباس آبی و اناری و عرصه باشگاهی این مارادوناست که حرفی برای گفتن در مقابل لئو نخواهد داشت. سایه بلند مسی در لباس بارسا این بار آسمان را برای اولدترافورد سیاه نکرد. به او فضا بدهید گل می‌زند، ضربه ایستگاهی بدهید گل می‌زند، پشت هجده قدم گل می‌زند، تحت فشار گل می‌زند و انگار هیچ نسخه‌ای برای مهار شماره ۱۰ بارسلونا تعریف نشده بود، غیر از دفاع منطقه‌ای عاقلانه شیاطین سرخ. مسی این بار به جای خنده پس از گل، خون روی صورتش داشت!

طلسم ادامه یافت

به نظر می‌رسید شب سختی انتظار لوک شاو را بکشد اما مسی باز هم نتوانست در اولدترافورد گل بزند. آمار و ارقام در مورد کاپیتان بارسا می‌گوید این چهره خیلی متفات با مسی ۲۰۰۸ و به مراتب برای دشمنانش مرگبارتر از دار و دسته رقبای مافیایی دون کورلئونه است.

هیجان‌ها در اولدترافورد به یک نوع و انگیزه برای صعود مختصر نشد اما مسی باز هم درگل زدن ناکام ماند؛ با اینکه ترس از رویارویی با مسی هم تنها چیزی بود که می‌شود در دل‌های منچستری‌ها پیدا کرد. ترسی آمیخته با هیجان، هیجانی برگرفته از ورود یک ابرستاره به خانه‌شان باعث شده است تا هواداران شیاطین سرخ دقیقا ندانند که مضطرب یا هیجان‌زده هستند.

مثل چهره خندان کارلوس برزیلی که دیروز تولدش بود در مقابل جادوی رونالدینیو وقتی در لباس بارسلونا او را دریبل می‌کرد، گاهی باید از شکست خوردن لذت برد. اوله‌گونار جوان، تیمش را تسلیم قهرمان نیوکمپ نکرد. آخرین سنگر امید مرد نروژی هم هنرنمایی قهرمان دروازه‌اش دیوید دخه‌آ بود. منچستریونایتد چنگید و شکست خورد اما لذت هم برد؛ لذت از تسلیم نشدن مقابل مسی.

طلسم مسی؛ وقتی به جای گُل، خون بارید

لذت از رو به رو شدن با ستاره‌ای که می‌گویند از مریخ آمده و اگر بازار افسانه‌ها مثل گذشته تاریخ داغ بود از دهانش آتش می‌بارید و پرواز هم می‌کرد. ستاره دوست‌داشتنی بارسا هم شیوه محبوب این روزهایش یعنی ضربه آزاد را هم امتحان کرد اما موفق به گلزنی نشد.

این بار برای یکی از معدود دفعات، بارسا برد اما مسی گلی نزد. از فصل ۱۲-۲۰۱۱ لیونل مسی نتوانسته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گلزنی کند و مدت هاست که از گلزنی او در این مقطع از لیگ قهرمانان می‌گذرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برگشت و کینگ هتریک میکنه

    • بدون نام

      کینگ برگشت تریک میکنه

    • بدون نام

      کینگ بازی برگشت جواب این خونریزی میده بازی برگشت تو نیوکپ منچسترو قرق خون میکنه

    • بدون نام

      زنده‌بادشاه‌مسی سره تعظیم فرود میاورم‌شاه‌مسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج