جاباما
۸۵۰۷۱۵
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

ستاره جوان برزیلی به یوونتوس پیوست

فول بک جوان باشگاه فلامینگو و نوجوانان برزیل، به یوونتوس پیوست.

طرفداری: وسلی آندراده، فول بک باشگاه فلامینگو و نوجوانان برزیل که اخیرا ۱۹ ساله شده، با یوونتوس قرارداد امضا کرد. به گزارش لااستامپا، وسلی که از امضای قرارداد حرفه ای با فلامینگو خودداری کرده بود، امروز به طور رسمی بازیکن یوونتوس شده است.

ستاره جوان برزیلی به یوونتوس پیوست

وسلی آندراده، مدافع راست تیم ملی نوجوانان برزیل بود که همراه دیگر ستاره های فلامینگو مثل وینیسیوس جونیور، قهرمان رقابت های نوجوانان آمریکای لاتین شد. وسلی، محصول آکادمی فلامینگو است و ۹ سال در سطوح مختلف این تیم بازی کرده است. مدیربرنامه وی، مینو رایولا است و به همین دلیل وسلی با عدم تمدید قرارداد، به عنوان بازیکن آزاد و بدون پرداخت هزینه بابت انتقال، پیراهن یوونتوس را می پوشد.

ستاره جوان برزیلی به یوونتوس پیوست

وسلی در مسابقات نوجوانان آمریکای لاتین، یک گل و یک پاس گل هم ثبت کرده بود. وی بعد از وینیسیوس جونیور(رئال مادرید)، ژرژ(موناکو)، دوس آنخوس(بنفیکا)، فراری(وست هم)، کاپانی(لاتزیو) و پاکتا(میلان)، هفتمین بازیکن آکادمی فلامینگو است که طی چند ماه اخیر راهی تیم های اروپایی می شوند. در برزیل او را به خاطر سرعت زیادش گازولینا صدا می زنند. فلامینگو بعد از قهرمانی در نوجوانان آمریکای لاتین قصد داشت قرارداد وی را تمدید کند اما وسلی برخلاف هم تیمی هایش و احتمالا با هماهنگی مینو رایولا، این کار را نکرد تا با انتقال آزاد به یوونتوس برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج