جاباما
۸۵۰۷۱۸
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

حمایت وزارت آموزش و پرورش از سپاه پاسداران

وزارت آموزش و پرورش در بیانیه‌ای ضمن محکومیت تصمیم دولت آمریکا، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام حمایت کرد.

خبرگزاری فارس: وزارت آموزش و پرورش در بیانیه‌ای ضمن محکومیت تصمیم دولت آمریکا، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام حمایت کرد.

در این بیانیه تصریح شده است: دولت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن در منطقه هشدار می‌دهند که اینگونه اعلام مواضع، تبعات حقوقی، سیاسی، بین‌المللی غیرقابل پیش‌بینی را در پی خواهد داشت که عواقب آن بیش از همه دامنگیر حامیان تروریسم را در عرصه بین‌المللی خواهد گرفت.

در متن کامل این بیانیه آمده است: واَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ؛ با اعلام تصمیم ننگین دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» گردیده است. ضمن تأیید و حمایت از اقدام متقابل شورای عالی امنیت ملی کشورمان در قرار دادن رژیم ایلات متحده آمریکا به عنوان «دولت حامی تروریسم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن در زمره « گروه‌های تروریستی»، وزارت آموزش و پرورش به عنوان مرکز تعلیم و تربیت دانش‌آموزان متدین، انقلابی، آرمانخواه و با بصیرت، اقدام ددمنشانه و نابخردانه دولت آمریکا را محکوم می‌نماید و موضع سریع و قاطعانه خویش را در حمایت از دلاورمردان این نهاد انقلابی اعلام و اشعار می‌دارد:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و نهادی برآمده از اراده ملت بزرگ ایران است که نقش ارزشمند آن در همه عرصه‌های خدمت قابل ستایش بوده و همواره در میدان مقابله با دشمنان این مرز و بوم پیشقدم و در مبارزه با تروریسم در صف مقدم قرار داشته و در این مسیر در طول بیش از چهل سال از عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با تقدیم هزاران شهید،جانباز و آزاده ، خود قربانی تروریسم بوده است.

همچنین به دولت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن در منطقه هشدار می‌دهد که اینگونه اعلام مواضع، تبعات حقوقی، سیاسی، بین‌المللی غیرقابل پیش‌بینی را در پی خواهد داشت که عواقب آن بیش از همه دامنگیر حامیان تروریسم را در عرصه بین‌المللی خواهد گرفت.

در این راستا ضمن پیروی از منویات مقام معظم رهبری، ریاست جمهور و بیانیه مجلس شورای اسلامی، حمایت قاطع خویش را از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از آغازین روزهای شکل‌گیری انقلاب اسلامی با همراهی و از خودگذشتگی در جهت تأمین منافع ملی و مصالح کشور و انقلاب اسلامی ایفای نقش نموده‌اند، اعلام می‌داریم و برخود فرض می‌دانیم در کنار ملت شریف و قدرشناس ایران با الهام از راهبردهای گام دوم انقلاب اسلامی در جهت تقویت همبستگی ملی و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت گام برداریم و در پاسداشت شأن و منزلت حماسه سازان روزهای مقاومت و ایثار از هیچ امری فرو گذار ننماییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب

    • بدون نام

      آموزش و پرورش کارش علمی آموزشی ست ... در این مسایل نباید دخالت کند

    • بدون نام

      وزیر آموزش و پرورش از معلمان خودش هم حمایت بکنه بد نیست!؟

    • بدون نام

      من جای وزیر بودم تمامی لباس مدارس کشور را با لباس سپاه طراحی میکردم تا یکپارچگی دربین دانش اموزان بوجود بیاید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج