جاباما
۸۵۰۷۲۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حسینی - نیازمند؛ جنگ برترین‌ها در نقش جهان

دو دروازه بان جوان و آینده دار استقلال و سپاهان جدال دیدنی را فردا برابر یکدیگر به نمایش خواهند گذاشت.

ورزش سه: سیدحسین حسینی با بازگشت به درون دروازه آبی‌ها طی دو دیدار اخیر اکنون با انگیزه بالاتر خود را مهیای جدال با سپاهان می‌کند. دیداری که در صورت بازماندن استقلال از کسب نتیجه به معنای پایان فصل آنها خواهد بود و آبی‌ها به طور کامل لیگ را از دست خواهند داد.

سیدحسین حسینی پیش از این در زمان منصوریان بازگشت جالب توجهی به ترکیب در دیدار با سپاهان داشت و آبی‌ها موفق شدند با کسب امتیاز و پیروزی روحیه مناسبی کسب کنند. این دیدار اما از جهات مختلف برای دروازه‌بان جوان آبی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. جایی که او باید برابر یک رقیب دیگر قرار گیرد؛ دروازه‌بان جوان و اتفاقات آینده‌داری که مانع از حضورش در جام ملت‌ها شد.

پیام نیازمند؛ شماره یک مورد اعتماد این روزهای سپاهان و امیر قلعه نویی که معمولا وسواس زیادی روی دروازه‌بانان تیمش دارد. با این حال نیازمند توانسته در عین جوانی در این فصل نمایشی به اجرا بگذارد که حمایت امیر قلعه نویی را نیز متوجه خود کند. شماره یک این روزهای سپاهان که اکنون تیمش را در کورس قهرمانی لیگ هجدهم می‌بیند، بعد از درخشش طی دیدارهای اخیر که منتهی به حضورش در جمع ملی‌پوشان و تجربه جام ملت‌ها شد، اکنون امیدوار است با تداوم روند موفقیت در دروازه و محافظت از آن مقابل آبی‌های مدعی، کورس قهرمانی را به سود تیمش خاتمه دهد.

حسینی - نیازمند؛ جنگ برترین‌ها در نقش جهان

این مساله باعث شکل گیری جنگ بزرگی بین او و سیدحسین حسینی شده است. گلر استقلال که علیرغم حواشی این فصل تا لحظه آخر شانس حضور در جمع ملی‌پوشان را متوجه خود می‌دید، در نهایت با تداوم نیمکت نشینی قافیه را به نیازمند سرحال باخت و از حضور در جام ملت‌ها بازماند. بلیتی که می‌توانست سهم او شود و در نهایت به نیازمند داده شد.

اکنون اما این دو دروازه‌بان در غیاب مهدی رحمتی که به دلیل مصدومیت از ترکیب استقلال خارج شده، رقابت سختی را برابر خود می‌بینند. خط هجومی هر دو تیم در این فصل به شکلی بوده که نشان از روز سخت و پرکار دروازه‌بانان بدهد. 36 گل زده برای سپاهان که نشان دهنده میانگین 1.5 گل در هر بازی است و در سمت مقابل نیز استقلال با 32 گل زده و میانگین 1.4 گل در هر بازی، قدرت بالای تهاجمی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

در تیم سپاهان خطرناک‌ترین مهره هجومی کی‌روش استنلی خواهد بود که با 12 گل زده نمی‌خواهد از کورس آقای گلی بازماند و هر دو بازی یک بار برای سپاهان گل زده است. مهاجم تنومند و بلند قامت زردپوشان که در محوطه جریمه مهره ای خطرناک محسوب می‌شود و در فصل گذشته نیز با پیراهن ذوب به حسینی گل زده است و در بازی رفت نیز برابر این گلر موفق نشان داد و تک گل تیمش را به نام خود کرد.

حسینی - نیازمند؛ جنگ برترین‌ها در نقش جهان

سجاد شهباززاده دیگر مهره تهاجمی خطرساز زردپوشان است که در کنار ۵ گلی که به ثمر رسانده، در امر پاس گل و گرفتن پنالتی نیز برای تیمش موفق بوده است. سابقه حضور در استقلال و انگیزه خاص برابر تیم سابق نیز باعث می‌شود او نیز به مهره‌ای خطرناک برای سیدحسین حسینی تبدیل شود. عزت پورقاز نیز که در قلب دفاعی سپاهان است با چهار گل در کنار مهرداد محمدی دیگر بازیکنان گلزن سپاهان را تشکیل می‌دهد و ایرانپوریان نیز با دو گل در کنار این نفرات قرار دارد.

در استقلال اما وظیفه گلزنی در بین بازیکنان تقسیم شده است؛ سخت‌ترین کار برای پیام نیازمند تقابل با سه بازیکن خارجی استقلال خواهد بود که از پاتوسی، منشا و ایسما تشکیل خواهد شد. بازیکنانی که بار تهاجمی آّبی‌ها را بر دوش دارند و فرشید اسماعیلی نیز در کنار داریوش شجاعیان آنها را با تکنیک خود همراهی می‌کنند.

مرتضی تبریزی نیز دیگر مهاجم آبی‌هاست که اکنون با سه گل زده و آشنایی کامل به فضای اصفهان از انگیزه بالایی برای این جدال برخوردار است. آبی‌ها که در زمان ضربات ایستگاهی نیز خطرناک ظاهر می‌شوند شرایط سختی برای گلر زردپوشان توسط دانشگر، پژمان منتظری و دیگر عناصر سرزن شکل خواهند داد.

با تمام این شرایط سیدحسین حسینی و پیام نیازمند را می‌توان مردان تاثیرگذار نبرد فردای استادیوم نقش جهان معرفی کرد؛ دو گلری که امیدوارند با توانایی فنی خود یک روز ویژه را برای امیر قلعه نویی یا وینفرد شفر شکل دهند و مانع از تحقق رویای حریف خود شوند. باید دید همای سعادت در نهایت روی دوش کدامیک از آنها خواهد نشست و اینبار هم نیازمند قادر است بلیت شماره ۲۲ آبی‌ها را بقاپد و تیمش را در جدول مدعیان با امیدواری بیشتری به پیش براند یا سیدحسین حسینی بار دیگر در اصفهان در نقش ناجی تیمش ظاهر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج