جاباما
۸۵۰۷۲۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وعده جهانبخش درباره عزت‌اللهی عملی نشد

دوری هافبک ایرانی ردینگ به بیش از ۶ ماه کشید و او در دیدار مقابل نوریچ سیتی نیز حضور نداشت.

ورزش سه: سعید عزت‌اللهی در حالی پس از جام جهانی ۲۰۱۸ از روستوف روسیه به ردینگ انگلیس انتقال یافت که پس از چهار حضور متوالی در ترکیب تیمش، در تمرینات باشگاهی با آسیب دیدگی مواجه شد و مصدومیت او به شکلی بود که حتی جام ملت‌های آسیا را نیز از دست داد.

این هافبک دفاعی ایرانی پس از آنکه در هفته دوازدهم چمپیونشیپ انگلیس حضور ۹۰ دقیقه‌ای برابر وست‌برومویچ داشت، در ۲۸ دیدار پیاپی جزو فهرست تیمش قرار نگرفت ولی به نظر می‌رسد غیبت او پس از این مدت طولانی شب گذشته و در مسابقه با نوریچ سیتی به پایان برسد که باز هم این اتفاق نیافتاد.

گفته می‌شد عزت‌اللهی که آخرین بازی خود برای ردینگ انگلیس را چهاردهم مهرماه ۹۷ انجام داده بود، پس از ۶ ماه دوری از میادین شرایط بازی را پیدا کرده و حتی علیرضا جهانبخش نیز دو شب قبل در پیامی خبر از بازگشت عزت‌اللهی به فهرست تیمش را داشت ولی باز هم این هافبک در لیست تیمش قرار نگرفت.

ردینگ شب گذشته در چارچوب هفته چهل و یکم چمپیونشیپ انگلیس در لحظات پایانی شکست برابر نوریچ سیتی صدرنشین را جبران کرده و به تساوی ۲ بر ۲ خارج از خانه دست پیدا کرد تا ۴۱ امتیازی شده و به رده بیستم جدول صعود کند، اما در جریان این مسابقه سعید عزت‌اللهی جزو نفرات اصلی و ذخیره تیمش نبود.

سعید عزت‌اللهی در حالی با آسیب دیدگی طولانی مدت مواجه شده و دلیل مصدومیت آن به طور دقیق مشخص نمی‌شود که با احتساب دیدار شب گذشته ردینگ مقابل نوریچ سیتی، غیبت او در فهرست تیمش به ۶ ماه و ۷ روز و همچنین ۲۹ مسابقه چمپیونشیپ و یک دیدار جام حذفی رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج