۸۵۰۷۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مجازات کاستا، دومین مجازات قرن فوتبال اسپانیا

دیگو کاستا برای ۸ بازی از همراهی اتلتیکومادرید محروم شد.

وبسایت نود: درگیری دیگو کاستا مهاجم ملی پوش اتلتیکومادرید با خسوس خیل مانزانو داور مسابقه اتلتی و بارسا بالاخره کار دست این مهاجم داد و او ۸ جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

توهین کلامی کاستا به مانزانو در کنار درگیری فیزیکی این مهاجم بداخلاق با داور او را در مجموع ۸ جلسه از همراهی اتلتیکومادرید محروم کرد تا او ادامه فصل ۱۹-۲۰۱۸ لالیگا را از دست داده و از هفته اول فصل ۲۰-۲۰۱۹ نیز محروم شود.

محرومیت ۸ جلسه ای کاستا، دومین محرومیت سنگین یک بازیکن در لالیگا از آغاز قرن ۲۱ تاکنون است. سنگین ترین محرومیت در سال های اخیر متعلق به په‌په، مدافع سابق رئال مادرید است که همانند محرومیت اخیر کاستا، به فصل بعدی نیز کشیده شد.

مجازات کاستا، دومین مجازات قرن فوتبال اسپانیا

در جریان دیدار دو تیم رئال مادرید و ختافه در هفته سی و دوم فصل 09-2008، په‌په درون محوطه جریمه خاوی کاسکرو را نقش بر زمین کرد و سپس چندین ضربه به صورت و کمر این بازیکن وارد آورد. په‌په از زمین مسابقه اخراج شد و در ادامه با دیگر بازیکن ختافه، خوان آنخل آلبین نیز درگیری پیدا کرد تا مجموعا 10 جلسه از همراهی رئال محروم شود. 6 جلسه از این محرومیت در ادامه فصل اعمال شد و په‌په، 4 هفته نخست فصل 10-2009 را نیز از دست داد.

دنی بنیتز دیگر بازیکنی بود که محرومیتی سنگین را تجربه کرد؛ محرومیتی که البته می‌توانست از موارد کاستا و په‌په نیز سنگین تر باشد. در هفته ماقبل پایانی فصل 12-2011 و در جریان بازی تیم های گرانادا و رئال مادرید، دنی بنیتز بازیکن تیم گرانادا یک بطری به سمت کارلوس کلوس گومز پرتاب کرد و این بطری مستقیما به صورت این داور برخورد کرد.

این پرتاب بطری بنیتز را سه ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی منع کرد اما از آن جایی که فصل روبه پایان بود، بنیتز فقط یک مسابقه را از دست داد و با آغاز فصل بعد به ترکیب تیمش بازگشت.

سنگین ترین محرومیت تاریخ فوتبال اسپانیا، با اختلاف متعلق به خواکین کورتیزو است. در روز 27 دسامبر 1964، خواکین کورتیزو بازیکن تیم رئال ساراگوسا در یک درگیری با انریکه کولار، بازیکن تیم اتلتیکومادرید پای او را شکست. نکته جالب آن که مانوئل گومز آریباس، داور این مسابقه این حرکت را حتی خطا هم تشخیص نداد اما اتحادیه فوتبال سلطنتی در ادامه او را 24 بازی از همراهی تیمش محروم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج