۸۵۰۷۵۵
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

دست انداز علی و منصور برای مدعیان لیگ برتر

علی دایی و علی منصوریان با بازی‌هایشان مقابل تیم‌های مدعی قهرمانی نقش ویژه‌ای در بالا بردن جام این فصل دارند.

وب‌سایت نود: «علی»های فوتبال ایران این روزها نقش ویژه پیدا کرده‌اند. منظور البته علی دایی و علی منصوریان است. دو مربی‌ای که در لیگ امسال تیم‌هایشان نه شانس قهرمانی دارند و نه احتمالا شانس کسب سهمیه اما در این معادله نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

علی دایی این هفته به مصاف تیم برانکو می‌رود و یک هفته بعد باید با سپاهان دیدار کند و توالی این دو بازی نقش دایی را در معادله قهرمانی بسیار پررنگ می‌کند. تیمی که با گرفتن دو امتیاز از استقلال بعد از باخت این تیم در دربی شاگردان شفر را تقریبا از کورس قهرمانی خارج کرد. دایی حالا در این دو هفته شاید بتواند این بلا را بر سر یک تیم دیگر هم بیاورد چون شش امتیاز در کورس قهرمانی در گرو شاگردان دایی است و از دست رفتن این شش امتیاز برای هر تیمی در این برهه حکم مرگ و زندگی را دارد.

شرایط منصوریان هم مشابه علی دایی است. ذوب‌آهن در دو هفته پیاپی از پرسپولیس و تراکتورسازی میزبانی می‌کند و در اصفهان می‌تواند قهرمان را تعیین کند و حتی به سپاهان کمک کند. سپاهانی که اختلاف دو امتیازی‌اش با تراکتورسازی به خاطر تساوی مقابل ذوب‌آهن ایجاد شده است و شاید منصوریان بتواند در ادامه مسیر این ضرر به استاد شاگردش را جبران کند.

در این میان البته از نقش مهدی تارتار هم نباید گذشت. مربی‌ای که تیمش در دو هفته پایانی با تراکتورسازی و پرسپولیس بازی می‌کند و اگر تا آن زمان علی دایی و منصوریان تکلیف قهرمان را تقریبا مشخص نکرده باشند کار اصلی به تارتار واگذار می‌شود! تیمی که تا قبل از این به تیم‌های بالای جدولی نه نگفته است.

در این میان علی دایی همیشه حریف خوبی برای برانکو بوده است و مشکلی برای قهرمانی او ایجاد نکرده و این فصل هم با متوقف کردن استقلال این کار را انجام داد اما از آن سو علیرضا منصوریان اصلا حریف دوست‌داشتنی‌ای برای پرسپولیسی‌ها نیست. کسی تا قبل از این فصل به پرسپولیس نباخته بود و لیگ پانزدهم هم مانع قهرمانی آنها شد. هنوز معلوم نیست علی‌های استقلال و پرسپولیس چطور در معادله تعیین قهرمان ایفای نقش خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرد حسابی داری از باخت مصلحتی تارتار به تیم محبوبش پیش پیش دفاع میکنی چرا ننوشتی باخت تارتار به پرسپولیس طبق سال های گذشته الان هم محتمله؟ بقیه تیم ها رو هم قاطی کردی تا به تیم محبوبت انگ نزنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقا جون چرادرمورد استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز چیزی نمیگید

    • بدون نام

      منصوریان شاید ولی دایی و تاتار همیشه درمقابل لونگ وا داده اند....

    • بدون نام

      چهقدرخوب اذهانمون رو برای باخت تیم تارتار به پرسپولیس آماده کردی،دسمریزاد،اصلا تابلو نبود که طرفدار پرسپولیسی!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه روزماله اسدقلال جوان خوبه

    • بدون نام

      عجب نظریه نا متناسبی این جفنگیات چی مینویسید در فوتبال نمی شود با قاطعیت کفت کدام تیم برنده است مگر عوامل بیرون از زمین تعین کننده باشد که تیمی رابه خاطر مسائلی قهرمان کنند که امیدوارم چنین نباشد و هر تیمی که مستحق ان بود و خوب بازی کرد قهرمان شود و شخصیت قهرمانی داشته باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج