جاباما
۸۵۰۷۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۸نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند

۸ نماینده کشورمان به دیدار فینال و ۲ کشتی گیر به دیدار رده بندی مسابقات چهار وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام پیروزی ترکیه راه یافتند.

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین المللی کشتی نوجوانان جام پیروزی ترکیه از صبح امروز (پنج شنبه) با برگزاری مسابقات ۴ وزن، در شهر آنتالیا ترکیه آغاز شد که در کشتی فرنگی امیررضا ده‌بزرگی در وزن ۴۸ کیلوگرم، حجت الله رضایی و محمدامین جبالی فر در وزن ۶۵ و رضا ساکی در وزن ۷۱ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و فرید سیرتی و سجاد عباس پور در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز راهی دیدار رده بندی شدند.

در مسابقات کشتی آزاد نیز رحمان عموزاد و پوریا کاظمی در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی ویسی در وزن ۵۵ کیلوگرم و امیرحسین متقی در وزن ۶۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در کشتی فرنگی امیررضا ده بزرگی در وزن ۴۸ کیلوگرم با غلبه بر تمامی حریفان خود به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۵۵ کیلوگرم فرید سیرتی و سجاد عباس پور به دیدار رده بندی رفتند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم حجت اله رضایی و محمدامین جبالی فر با پیروزی مقابل تمامی رقبای خود، راهی دیدار فینال شدند تا فردا برای کسب مدال طلا به مصاف یکدیگر بروند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم نیز رضا ساکی از سد تمامی حریفان خود گذشت و به دیدار پایانی راه یافت.

در کشتی آزاد و در وزن ۴۸ کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست در دورهای بعد کشتی گیرانی از کشورهای قزاقستان و گرجستان را مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد. پوریا کاظمی نماینده دیگر کشورمان با شکست پیاپی حریفانی از آذربایجان، ترکیه و قزاقستان دیگر فینالیست این وزن شد. تا این دو نماینده کشورمان نیز فردا در دیدار پایانی رودرروی هم قرار گیرند.

در ۵۵ کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور اول، در دورهای بعدی کشتی گیرانی از کشورهای آذربایجان، گرجستان و ترکیه را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

در ۶۵ کیلوگرم امیر حسین متقی با برتری مقابل حریفانی از کشورهای ترکیه، قزاقستان و گرجستان راهی دیدار فینال شد. دانیال کاشی دیگر نماینده کشورمان در این وزن ابتدا حریفی از جمهوری آذربایجان را شکست داد، اما در دور دوم مغلوب نماینده کشور قزاقستان شد و با توجه به شکست کشتی گیر قزاق در دور بعد، کاشی از گردونه رقابت ها حذف شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم امیر مهدی حسینی در دور اول کشتی گیری از کشور ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم مغلوب نماینده کشور رومانی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعدی، حسینی از دور رقابت ها کنار رفت.
مسابقات فینال و رده بندی اوزان فوق فردا برگزار می شود و قابت های اوزان 45، 80 و 92 کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه و مسابقات اوزان 51، 60 و 110 کیلوگرم نیز روزهای شنبه و یکشنبه انجام می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج