۸۵۰۷۸۶
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

لیکنز: فردا، بازی مرگ و زندگی نیست!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه دیدار مقابل سپیدرود دیدار مرگ و زندگی نخواهد بود گفت: رقابت در لیگ برتر به اوج حساسیت خود رسیده و برای کسب پیروزی به مصاف سپیدرود می‌رویم.

خبرگزاری فارس: جورج لیکنز، سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپیدرود رشت با اشاره به حساسیت هفته‌های پایانی لیگ اظهار کرد: هر دیدار برایمان حکم یک فینال را داشته و برای پیروزی مقابل سپیدرود به میدان می‌رویم.

وی با بیان اینکه توصیف شهر رشت را زیاد شنیده‌ام گفت: شهر رشت به شهر باران ملقب بوده و محسن فروزان اهل اینجا است، همه‌چیز برای نبرد فردا فوق‌العاده بوده و بازی فردا برایمان از اهمیت خاصی برخوردار است، یک جلسه تمرین برگزار کرده‌ایم و سوگیتا و موسوی را به دلیل مصدومیت در دیدار فردا در اختیار نخواهیم داشت.

لیکنز: فردا، بازی مرگ و زندگی نیست!

سرمربی تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه بازی فردا مهم‌ترین دیدارمان تا پایان فصل است تصریح کرد: شش دیدار تا پایان فصل پیش رو خواهیم داشت، از منطقه‌ای کوهستانی به منطقه‌ای در سطح دریا که شرجی است آمده‌ایم و باید در چمن مصنوعی مقابل سپیدرود بازی کنیم.

لیکنز با اذعان به اینکه در لیگ ایران بازی آسان وجود ندارد افزود: جزئیات هر مسابقه نتیجه را رقم می‌زند، در حال حاضر با 37 گل زده بهترین خط حمله را داریم و تنها 15 گل دریافت کرده‌ایم ولی آمارها نتایج را رقم نمی‌زنند، شش بازی تا انتهای لیگ درپیش داشته و دیدار فردا مهم‌ترین بازی‌مان است.

وی با اشاره به اینکه بازی فردا بازی مرگ و زندگی نیست گفت: تمریناتمان در طول هفته اخیر ایده آل بوده و شکست فصل گذشته مقابل سپیدرود مهم‌ترین انگیزه برای پیروزی مقابل این تیم است، تراکتور چندین سال مقابل نفت آبادان به پیروزی دست پیدا نکرده بود که مقابل این تیم نیز موفق به کسب پیروزی شدیم.

سرمربی تراکتورسازی با تأکید بر اینکه به تمرین و تلاش باور دارد خاطرنشان کرد: باید سخت کارکرده تا بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم، باشگاهمان تغییرات زیادی داشته و ساختار باشگاه در حال اصلاح است، هدفمان ایجاد یک باشگاه حرفه‌ای بوده و نتایج ملاکمان در تراکتورسازی تبریز نیست.

لینکز با بیان اینکه نگاهمان به آینده است افزود: سومین مربی فصل جاری تراکتورسازی هستم و پیش از بنده دو سرمربی دیگر در تراکتورسازی تبریز فعالیت کردند.

وی با اشاره به تقابل دو تیم خصوصی فوتبال کشورمان تصریح کرد: در خرید یک باشگاه تنها بحث مادی مطرح نبوده و هواداران نقش بسزایی در یک تیم ایفا می‌کنند، سپیدرود نیز طرفداران پرشماری دارد، باید در زمین خود را نشان دهیم و بازخورد تمریناتمان را در زمین ببینیم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به انگیزه بالای سپیدرود برای پیروزی و بازی مقابل هواداران پرشور این تیم گفت: برای بازی فردا همان آماده‌سازی را انجام داده‌ایم که مقابل تیم‌های دیگر نظیر سپاهان و پرسپولیس انجام داده‌ایم، این بازیکنان هستند که در بازی فردا خود را در زمین نشان خواهند داد، بازی مقابل سپیدرود سخت بوده و برای موفقیت به میدان می‌رویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سوراختور ترسیده سوراخه

      پاسخ ها

      • بهزاد

        یازده اردیبهشت توو تبریز با مردم آذربایجان منتظرتونیم.

      • بدون نام

        حرف دهنتو بفهم کوچک تراز آنی که درمورد تراختور حرف بزنی

      • بدون نام

        امسال دولت برای آرام کردن جماعت متعصب ترکتوری واینکه ذونوزی قهر نکنه بره تمایل به قهرمانی اونها داره ولی انشاالله ارتش سرخ با وجود تراکم بازیهایش و فشار ناشی از آن قهرمانه

    • رضا

      یازده اردیبهشت هم هیچ غلطی نمیتونین بکنین

      پاسخ ها

      • بهزاد

        به دهنت غلط میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج