جاباما
۸۵۰۷۹۷
۹ نظر
۵۰۱۳
۹ نظر
۵۰۱۳
پ

اختصاص ۱۴میلیارد دلار برای تامین کالا‌های اساسی

رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص ۱۴ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی برای تامین کالاهای اساسی در سال ۹۸ خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص ۱۴ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی برای تامین کالاهای اساسی در سال ۹۸ خبر داد.

محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در حاشیه شرکت در نخستین اجلاس شورای عالی استان‌ها در سال ۹۸ در جمع خبرنگاران افزود: پرداخت بیش از ۱۳ و نیم میلیارد دلار در سال گذشته با ارز ۴۲۰۰ تومانی از سیاست‌های دولت بوده که این امر را برای امسال در حد ۱۴ میلیارد دلار تعیین کردیم و مجلس نیز در فرایند رسیدگی به لایحه بودجه، پیشنهاداتی را برای این کار داد که دولت متناسب با قانون و سیاستی که در این راه دارد، اعمال می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه شنیده شده اخیراً در جلسه‌ای با حضور وی، به بحث قیمت‌گذاری بنزین پرداخته شده است، گفت: قطعاً همه مباحث در ستاد اقتصادی دولت مطرح می‌شود اما اینکه مشخصاً برای بحث بنزین تشکیل جلسه داده شود، درست نیست.

وی افزود: ما دقیقاً در چارچوب مصوبه‌ای که در مجلس شورای اسلامی مطرح است، اقدام می‌کنیم و همه روزهای هفته با حضور رئیس جمهور، ستاد اقتصادی دولت تشکیل و در آنجا موضوعات مهم مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نوبخت درباره امکان استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای جبران خسارات سیل نیز گفت: بالغ بر ۱۵۶ میلیارد تومان به استان‌هایی که درگیر سیل بودند به تناسب میزان خساراتی که دیدند برای امور جاری پرداخت کردیم و هنوز هم همه این پول‌ها خرج نشده است. البته مقرر شده نحوه توزیع این مبالغ بین استان‌های آسیب دیده، با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کشور انجام شود.

وی تاکید کرد: اگر این مبالغ ناکافی باشد، به طور قطع بر روی سایر سازو کارهای دیگر از جمله صندوق توسعه ملی هم متمرکز می‌شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قرار شد دلار از معاملات حدف کنید چه شد

    • مملکت غارت شده،

      نوبخت مردم رو بدبخت کردی با رئیست جهانگیری،کاشکی از خدا بترسین،،مردم نابودشدن،چه زندگیهایی که ازهم نپاشید،همین دنیا باید ج بدین،منتظرباش

    • بدون نام

      البته چهار میلیارد به مردم میدین ده میلیارد هم بین خودتون تقصیم میکنین هدفتون همینه

    • بدون نام

      فقط با احتیاط که دزدها باخبر ‌ نشند،؟

    • نگران

      رانت خواران و دلالان عزیز پول هنگفت دوباره برای تامین کالاهای اساسی ملت ایران در نظر گرفته شده.لطفا برای یاری مسئولین بشتابید

    • رحیم

      ۱۴ملیارد دلار دقیق میشه ۶۹هزارملیارد یارانه نقدی که هرماه پرداخت میشه ماهی ۳هزار ملیارد تومنه این قیاس کردم تا مردم بدونن ۱۴ملیارد دلار پول کمی نیست اما حیف که به دست مردم نمیرسه .

    • بدون نام

      بنزین از اب ارزانتر است ما راضی هستیم بنزین لیتری ۵۰۰۰تومان شود اما قیمت اجناس سروسامان بگیرد فردی ۴ماه پیش ملکی حدود امیلیاد خرید الان خدا شاهد است شده ۳ میلیارد چرا حال مقایسه کنید باحقوق کارمندان خودتان قضاوت کنید

    • بی نام‌

      ممکن است بفرمایید از نظر شما کالاهای اساسی کدامند
      گوشت که با ارز نیما ست
      دارو همین طور
      نکته کالاهای اساسی مثل زین اسب ، کلاه گیس منظورتان است

    • بدون نام

      بجای اختصاص بهتر بود نوشته می شد اختلاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج