جاباما
۸۵۰۸۱۹
۲۶ نظر
۵۰۰۹
۲۶ نظر
۵۰۰۹
پ

اهوازیان: نمایندگان، فرزندان خود را از آمریکا خارج کنند

فرمانده دوران دفاع مقدس با اذعان به اینکه بازگو کردن خوبی‌ها باعث بصیرت مردم می‌شود، گفت: اگر بتوانیم خوبی‌ها را در یک جامعه بازگو و برای مردم روشنگری کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل و‌ وضعیت کشور این‌گونه نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: اهوازیان عصر امروز در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم جمال رضی در حرم مطهر شهدای این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی آزادگی خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس شاهد شدیدترین حملات از سوی رژیم بعث بود که شهیدان، جانبازان و‌ رزمندگان با فداکاری خود باعث سربلندی انقلاب شده و اجازه جدایی یک متر از خاک وطن را به دشمن ندادند.

وی با اشاره به فتنه دشمن در سال ۸۸ گفت: در سال ۸۸ استکبار هر کاری برای بد جلوه دادن سپاه پاسداران انجام داد ولی در جریان سیل اخیر مردم وفاداری سپاه پاسداران را مشاهده کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اذعان به اینکه بازگو کردن خوبی‌ها باعث بصیرت مردم می‌شود، تصریح کرد: اگر بتوانیم خوبی‌ها را در یک جامعه بازگو و برای مردم روشنگری کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل و‌ وضعیت کشور این‌گونه نمی‌شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید به اینکه نمایندگان فرزندان خود را از آمریکا خارج کنند تصریح کرد: کار نمایندگان در پوشیدن لباس پاسداری و دفاع از حق سپاه بسیار ارزشمند است ولی اگر آن‌ها فرزندان خود را از آمریکا خارج کنند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

اهوازیان با اشاره به بی‌بصیرتی عده‌ای از مسؤولان بیان کرد: نتیجه برجام حاصل بی‌بصیرتی عده‌ای مسؤولان است که کشور را به این روز دچار کردند این افراد ضدانقلاب نیستند، فقط معنای بصیرت را درک نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید بدانند مردم ایران عزت دارند و نباید عزتشان زیر سؤال برود، افزود: وقتی مسؤولان فقط به دنبال توافق با اروپا بوده و نتیجه این می‌شود که در جریان سیل اخیر فرانسه به ایران ۴۰۰ تا پوتین می‌دهد که این کار اوج حقارت است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر لزوم توجه مسؤولان به حرمت خون شهدا، گفت: کدخدای این دنیا امام زمان (عج) است نه آمریکا، مسؤولان باید جواب گوی خون شهدا در آخرت بوده و از اعمال خود دفاع کنند زیرا آن‌ها با خون خود به کشور عزت دادند ولی عده‌ای دارند عزت ملت را از بین می‌برند.

اهوازیان یکی از دلایل حضور ایران در سوریه را دفاع از امنیت ملی دانست و افزود: اگر مدافعان حرم و شهدا نبودند امنیت ملی ایران و شیعه به خطر می‌افتاد و ‌به همین دلیل مدافعان حرم رفتند تا جنگ را در سوریه تمام کنند.

وی با اذعان به اینکه سپاه پاسداران برای حل مشکلات در کنار مسؤولان هستند تصریح کرد: استکبار با ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای، پاسدار و مسؤولان را در مقابل هم قرار می‌دهد ولی استکبار بداند سپاه، مسؤولان و مردم در کنار یکدیگر بوده و تنها مشکل پاسداران با عده‌ای فقط بی‌بصیرتی آن‌ها است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به هدف مهم شهدا در جامعه گفت: مهم‌ترین هدف و‌ درخواست شهدا از مردم و مسؤولان بصیرت در جامعه است زیرا اگر جامعه‌ای دارای بصیرت باشد آن جامعه روبه‌پیشرفت می‌رود.

اهوازیان با بیان اینکه جامعه مسلمان باید در مقابل ظلم ایستادگی کنند اظهار کرد: مسلمانان باید حرف حق را زده و در مقابل ظلم در جامعه ایستادگی کنند زیرا باید در پیشگاه پروردگار جواب بدهند.

به گزارش فارس، شهید جمال رضی اهل آستانه‌اشرفیه، روز شنبه ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ در حین مأموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد که از وی دو فرزند پسر به یادگار مانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملکت غارت شده،

      بچه هاتون اون ور تو کشور متخاصم دارن عشق و حال میکنن،مردم ایرانم روز به روز بدبختر میشن،پس بدبختی مردم واسه کسایی که بچه هاشون اونوره اصلا مهم نیس،لعنت به همگیتون

    • بدون نام

      چرا باید فرزندان مسولین تو آمریکا باشن وبه خاطر اونا مردم باید فشار رو تحمل کنند آخه واقعا چرا ...

    • بدون نام

      روح این شهید با ذکر صلوات شاد .واما درود بر این آقا واقعا اگر مسولین راست میگویند که با مردم و نظام هستند چرا فرزندان خود را از آمریکا فرا نمی خوانند

    • بدون نام

      خدالعنت کندهرمسولی راکه باپول این ملت بچه هایشان رابفرستندامریکا

    • علیرضا خندابی

      آره
      الان همه برمی گردند!!

    • بدون نام

      دولت آمریکا اکثرا به فرزندان جاسوسان خود ویزا میدهد وزمینه حضور آنها را در آمریکا فراهم میکند وبه نوعی از فرزندان جاسوسان خود به عنوان گروگان استفاده میکند که جاسوسان تمرد نکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زدی به هدف، شیر مادر حلالت باشه

    • علیرضا خندابی

      نمایندگان اول فرزندان نخبه خودشون رو میفرستند
      بعد زنشون رو میفرستند،به همراه دایی بچه ها
      بعد هم خودشون با کلی ،پول حلال و شرافت مندانه که در دوران نمایندگیشون در آوردن،میرن و زندگی جدیدی رو آغاز میکنند
      ضمنا این پول ها کاملا سالم و بدون رانت و استثناء بدست آمده
      یاعلی

    • بدون نام

      اگرشخصیت شرف داشته باشن نمایندها این کاررومیکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرزندانشان.امريکا.هستندخودشون. ...

    • بدون نام

      خانوم ابتکارتورومیگن اگه بشنوی

      پاسخ ها

      • خودم

        خانم ابتکار که پدر بچه هاش یک امریکایی شهیدپرور هست

    • بدون نام

      احسنت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه کردن لباس پوشیدن چکار به بچه ها دارید

      • بدون نام

        سنی دیللر اقا نماینده

    • بدون نام

      اگرسرمایه هایی که بردیدتوی آمریکا واروپاسرمایه گزاری کردی دوباره بیارید به داخل مملکت وفرزندان ونوخبگان مان برگردن ایران آباد می شود

    • مهدی

      امکان نداره این کار رو کنن، ...

    • بدون نام

      احسنت سردار این مسولین چه در مجلس و یا دولت و یا هر جای دیگر فقط حرف می زنند. فقط افراد با غیرتی همانند شما هستند که حرف و عملشان یکی است. به نظر ملت ایران همه این افراد نباید هیچ پستی در ایران باشند. چون به دلیل حضور فرزندانشان در کشورهای غربی در حقیقت این دوستان در واقع جاسوس دولت‌های غربی هستند. خدا یا مددی کن تا از دست این ایادی اجنبی در امان بمانیم.

    • سلطان

      اگه بده چرا فرستادن اونجا اگه خوبه چرا جنگ همین

    • بدون نام

      اخی هنوز دلشون وا نشده بزارید یه کم دیگه تفریح کنند گوگولی ها

    • سیمرغ

      خودشان که هیچ وقت این کار را انجام نمی‌دهند.

    • عباس مرادی

      سلام به همگی
      آفرین بصیرت را سر لوحه کارتان ادامه دهید انشاءالله بقیه امورات درست می‌شود

    • بدون نام

      چراگوش شنوا ندارن

    • حیات داودی

      نظرشماپس ازتاییدکدخدابه اشتراک گذاشته میشه...همیشه اینومیزنه واسه نظرات من وهیچوقتم به اشتراک نزاشتین..چون حرف حق میگم وحرف حق هم تلخه؟من خودم رزمنده دوران دفاع بودمه بخدا...چرامیترسی ازپخش نظرات دیگران اخه؟ادم عصبی میشه بخدا..

    • بدون نام

      لباس سپاه مقدس است و هرکسی نباید این لباس رابپوشد وبه قول فرمایش سردار اول بچه ها تون را از آمریکا و اروپا برگردانید و بعد بیایید دم از سپاه و دین بزنید البته یک نیم نگاهی هم به مردم فلک زده وسیل زده بکنید و کمی از هزینه ها که ارسال میکنید برای فرزندانتان به چرخه کمک به سیل زده ها بفرستید تا بیش از این تحقیر نشویم

    • بدون نام

      واقعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج