۸۵۰۸۷۰
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

استقلال و سپاهان هنوز گزینه قهرمانی هستند

هافبک پیشین استقلال گفت با توجه به اختلاف کم امتیاز تیم های بالای جدول، استقلال و سپاهان هنوز گزینه قهرمانی هستند.

خبرگزاری مهر: سیروی دین محمدی، هافبک پیشین استقلال در خصوص دیدار روز جمعه آبی پوشان برابر سپاهان اصفهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر گرفت. سپاهان تیمی است که از لحاظ مدیریت، امکانات، کادر فنی و بازیکنان شرایط خوبی دارد. سرمربی با تجربه‌ای چون قلعه نویی دارد و هنوز یکی از گزینه‌های قهرمانی در لیگ برتر است.

وی تاکید کرد: بازیکنان این تیم در سطح عالی هستند و بازیکنانشان در هر دیدار بدنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستند.

دین محمدی افزود: استقلال با پیروزی‌ای که در برابر الهلال بدست آورد حالا با شرایط خوب و آمادگی کامل، خود را آماده دیدار برابر سپاهان می‌کند. آبی پوشان که توانستند الهلال را با دو گل شکست داده و قدرت خود را در لیگ قهرمانان به رخ حریف بکشند نمی‌خواهند به سادگی سه امتیاز دیدار برابر سپاهان را از دست بدهند. بنابراین با تمام قوا به مصاف زردپوشان اصفهانی خواهند رفت تا بتوانند با کسب ۳ امتیاز همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

دین محمدی تصریح کرد: با توجه به اختلاف کم سپاهان و استقلال در جدول، هر دو گزینه قهرمانی هستند. بنابراین، این موضوع باعث خواهد شد تا روز جمعه شاهد یک بازی زیبا باشیم. هافبک پیشین استقلال در ادامه افزود: امیدوارم پیروزی برابر سپاهان، بازیکنان را دچار غرور نکرده باشد و آنان با ارائه یک بازی منطقی و دور از احساسات بتوانند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند. این روزها خط دفاع استقلال عملکرد بسیار خوبی داشته. خصوصاً پژمان منتظری که در قلب دفاع خوب ظاهر شده و اعتقاد دارم حضور او در این پست در دیدار برابر سپاهان هم می‌تواند یک هماهنگی لازم را به خط دفاع بدهد.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال قبل از دربی شرایط خوبی داشت اما برابر پرسپولیس و سایپا به یکباره دچار تزلزل شد ولی در برابر الهلال شروع خوبی داشت، ادامه داد: دربی شرایط خاص خود را دارد. تیمی که در آن بازی شکست می‌خورد از لحاظ روحی و روانی دچار افت شدیدی می‌شود و این هنر کادر فنی و مدیریت است که بتواند با یک ریکاوری خوب، بازیکنان را به شرایط ایده آل بازگرداند. متأسفانه استقلال بازی را واگذار کرد و همین مسئله باعث افت روحی این تیم شد و برابر سایپا هم نتیجه خوبی کسب نکرد اما بازیکنان بعد از گذشت چند روز از دربی آن شکست را فراموش کرده و توانستند مقابل الهلال یک بازی خوب را برگزار کرده و به پیروزی برسند.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به اینکه نتیجه دیدار استقلال و سپاهان را چطور پیش بینی می‌کنید گفت: این بازی بسیار حساس است. هر دو تیم قوی هستند و اعتقاد دارم هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند برنده این بازی خواهد بود.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی استقلال در پایان فصل امیدوار هستید یا خیر، گفت: ۶ بازی تا پایان فصل باقی مانده و اگر آبی پوشان بتوانند تمام بازی‌های خود را با پیروزی به پایان برسانند و اتفاقات همیشگی در فوتبال رخ دهد مطمئناً آبی پوشان می‌توانند در پایان فصل، جام را بالای سر ببرند اگرچه کار سختی در پیش خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درِ عقب صندلی جلو .

    • بدون نام

      عمو جون جدول رو دیدی؟یعنی استقلال همه رو ببره بقیه هم که بوق هستن!!!!!!

    • چالاک

      ایول هنوز تو توهمه

    • بدون نام

      برواول حرف زدن یادبگیربعد زرزر کن

    • موسوی

      قبلا هم گفتم کیسه ها ،بازیکنانش و طرفداراش و پیشکسوتان ،از فوتبال روز بدور هستن و هیچ وقت چه داخل زمین و چه بیرون زمین ،نخواستن فوتبالی فکر کنن،فقط با هوچی گری و ... خواستن به قهرمانی برسن.

    • ناشناس

      چقدر کیسه کشا سوژه هستند

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه

    • قرمزته

      ببینیم و تعریف کنیم
      قهرمانی واس ماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج