۸۵۰۸۹۳
۱۵ نظر
۵۰۱۶
۱۵ نظر
۵۰۱۶
پ

سارقان منازل را شناسایی کنید

رئیس پلیس آگاهی استان البرزبا اشاره به دستگیری سارقان منزل که اقدام به ۹۰ فقره سرقت در استان‌های مختلف کرده بودند از شهروندان خواست چنانچه به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند.

خبرگزاری میزان: رئیس پلیس آگاهی استان البرزبا اشاره به دستگیری سارقان منزل که اقدام به ۹۰ فقره سرقت در استان‌های مختلف کرده بودند از شهروندان خواست چنانچه به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان کرجی مبنی بر سرقت منزل به روش "تخریب در" با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی‌های تکمیلی ماموران محرز شد که سارقان با ۲ دستگاه خودرو سمند و پژو ۲۰۷ که پلاک آن‌ها مخدوش شده و پوشاندن چهره اقدام به سرقت از منازل شهر کرج می‌کنند.

سارقان منازل را شناسایی کنید

سرهنگ نادربیگی افزود: باانجام اقدامات گسترده پلیسی و مراقبت‌های شبانه روزی در نهایت، در اواسط فروردین ماه سال جاری، مخفیگاه متهم اصلی در "محمدشهر" کرج شناسایی و به همراه یکی از همدستانش دستگیر و از آن‌ها یک دستگاه خودرو سمند توقیف شد.

وی گفت:: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم مسروقه، طلا، اشیاء زینتی و قیمتی به ارزش ۴ میلیارد تومان کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر ۹۰ فقره سرقت از منازل با تشکیل یک باند ۳ نفره در سطح شهر کرج و حومه، استان تهران و سمنان اعتراف کردند که با راهنمایی متهمان و تلاش شبانه روزی کارآگاهان، همدست آن‌ها نیز دستگیر شد.

سرهنگ نادربیگی افزود: تا کنون ۴۵ نفر از مالباختگان شناسایی شدند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با توجه به سرقت‌های متعدد اعضای باند مذکور در سراسر کشور، دادستان شهرستان کرج دستور چاپ تصاویر بدون پوشش متهمان را صادر کرد تا چنانچه شهروندان از سوی این افراد و یا به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند جهت اعلام شکایت یا پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز به آدرس میدان طالقانی -ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گلعلی

      سلام و درود بر این دادستان شجاع

    • بدون نام

      فقط اعدام

    • شهابی محمدناصر اهواز

      منزل بنده در اهواز شهرک آغاجاری به همین شیوه سرقت شده پنجره حیاط خلوت را با سنگ جت برش دادن وارد منزل ویلایی شدن کلیه اساسی منزل را به سرقت بردن قفل کتابی را برش دادن لوله درب سالن را برش دادن واز درب حیاط اصلی خارج شدن پرونده در اداره آگاهی مرکزی اهواز تشکیل شد اداره آگاهی مرکزی اهواز واقع در منطقه احراسفالت از نزدیک آمد کروکی تهیه کرد وبه فردی بنام سلامت مشکوک شد ولی پرونده به دادگاه ارجاع شد متاسفانه منع تعقیب خود با این اطلاع رسانی که شما عزیزان فرموده اید ممکن است این سرقت کار این های که در بازداشت میباشند است مزید اطلاع هشتاد میلیون تومان اساسی منزل من به سرقت رفته است

    • n.s

      باید این سه حیوان رو اعدام کرد

    • بدون نام

      خدا خیرتون بده ،سارقان دکل،بیت المال ،اختلاس،ربا،نزول هم شناسایی کنید ممنون چهرشون هم نشان دهید

      پاسخ ها

      • آب از سر چشمه گل آلوده

        ساده ای؟
        اونوقت اکثر مسئولان به فنا میرن که

    • بدون نام

      در جنوب ایران هم دزدی زیاد شده پس امنیت کو .چرا دزدان راکه دست گیر میکنند زود آزاد میشوند ... دست دزد باید قطع بشود کو

    • علی

      ایناچیزی نیستن که اختلاس دوذی نیست چرا اونارا نمیکیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا چهره این اقایان زحمت کش .شطرنجی نشد ه به.این صورت شناخته شده وابروی این عزیزان میرود.!!!!

    • حفاظ و قفل ضد دیلم

      وقتی سارقین نتوانند از درب، پنجره، بالکن، پاسیو و نورگیر وارد شوند، مهم نیست اگر توانسته باشند خودشون را تا پشت درب و پنجره ها هم برسانند، پس یادمان باشد

      برای دربهای ورودی منزل و محل کار، حتی دربهایی که تحت عنوان ضد سرقت معرفی میشوند، قفل ضد دیلم نصب کنیم که بدون هیچ اما و اگر، ورود سارقین از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید و هک را غیر ممکن نماید، به صورتیکه کلید ساز که هیچ، بلکه سازنده اش هم نتواند به هیچ روشی از آن قفل ضد دیلم عبور نماید

    • حفاظ و قفل ضد دیلم

      وقتی سارقین نتوانند از درب، پنجره، بالکن، پاسیو و نورگیر وارد شوند، مهم نیست اگر توانسته باشند تا پشت درب و پنجره ها هم برسند، پس یادمان باشد که:

      در آپارتمانها، بالکن، پنجره، پاسیو یا نورگیری نقاطی هستند که سارقین به آن دسترسی دارند، مقابل آنها حفاظ ضد دیلم نصب کنیم که در مقابل دیلم زنی و جک اندازی غیر قابل نفوذ باشد و اگر منزل ویلایی است حتما حفاظ ضد دیلم را داخل ساختمان پشت شیشه نصب کنیم که برای بریدن حفاظ مجبور به شکستن کامل شیشه شوند.

    • حفاظ و قفل ضد دیلم

      باید روی غیر ممکن کردن ورود سارقین به منازل که خیلی هم ساده است متمرکز شد چون وقتی سارقین نتوانند از درب، پنجره، بالکن، پاسیو و نورگیر وارد شوند، دیگه مهم نیست اگر سارقین توانسته باشند به هر طریق خودشون را تا پشت درب و پنجره ها هم برسانند، پس یادمان باشد که:

      بسیار مهم است که دقت کنیم از فروشندگان معتبری خرید کنیم که برای قفل، درب و حفاظی که تحت عنوان ضد سرقت معرفی میکنند، بدون هیچ اما و اگری ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه نمایند.

    • حفاظ و قفل ضد دیلم

      باید روی غیر ممکن کردن ورود سارقین به منازل که خیلی هم ساده است متمرکز شد چون وقتی سارقین نتوانند از درب، پنجره، بالکن، پاسیو و نورگیر وارد شوند، دیگه حتی مهم نیست اگر سارقین توانسته باشند به هر طریق خودشون را تا پشت درب و پنجره ها هم برسانند،

      یک ویدیو کوتاه 3 دقیقه ای روی آپارات هست با عنوان آیا میدانید چرا نباید به حفاظ و دربهای ضد سرقت اعتماد کنید؟؟!! دیدنش برای همه خیلی آموزنده است

    • محمد لاریجانی

      این لباسها خیلی بهشون میاد مخصوصأ اون چاغال با چشمهای خمارش ‌؛ راستی اون پسر وسطیه با اون موهای سانتی مانتال با پیرمرده چه ارتباطی داره؟ فکر کنم قزوینی باشه

    • امیرضا

      اون وسطی وبغل دستیش سنشون کمه نادان هستن اخه توبیشرف که ریشت سفید شده بااینها همدست شدی جای پسرت هستن واقعا شرم آوره درحالی که اون بیشور دست به کارهای خلاف بزنه ازاین جوونها چه انتظاری داشته باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج