جاباما
۸۵۰۹۴۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آیت‌الله مکارم: مردم به سیل‌زدگان کمک کنند

آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید با صدور بیانیه‌ای ضمن تأکید بر مشارکت آحاد مردم برای برطرف کردن مشکلات پیش‌ آمده در نتیجه سیل اخیر گفت: برطرف کردن مشکلات سیل اخیر در همه نقاط کشور از جمله خوزستان بدون همکاری عموم مردم میسر نیست.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید با صدور بیانیه‌ای ضمن تأکید بر مشارکت آحاد مردم برای برطرف کردن مشکلات پیش‌ آمده در نتیجه سیل اخیر گفت: برطرف کردن مشکلات سیل اخیر در همه نقاط کشور از جمله خوزستان بدون همکاری عموم مردم میسر نیست.

در بیانیه صادر شده از سوی آیت‌الله مکارم شیرازی آمده است: استان خوزستان از بهترین استان‌های کشور و مردم آن از بهترین هموطنان ما هستند آن‌ها بسیار خونگرم و مهربان و مجاهدند و شهیدان فراوانی که در جنگ تحمیلی نثار کشور و نظام کردند بهترین دلیل بر علاقه آن‌ها به‌نظام و کشور است.

در این بیانیه آمده است: به همین دلیل سیل اخیر که مشکلات فراوانی برای این عزیزان فراهم ساخته برای ما بسیار دردناک است. بارها گفته‌ایم حل مشکلات سیل اخیر در همه نقاط کشور از جمله خوزستان بدون همکاری عموم مردم و حتی ایرانیانی که در خارج زندگی می‌کنند میسر نیست، هر چند خدمات دولت و سپاه و ارتش جمهوری اسلامی و سایر نهادها بسیار با ارزش بوده است.

در بیانیه این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن کمک ناچیزی در دو مرحله ۳۵۰ میلیون تومان از طریق هلال‌ احمر و کمیته امداد به این برنامه کمک کردم و اکنون تصمیم بر این شد جمعی از فضلای جوان حوزه (در مرحله اول حدود ۵۰ نفر) که در مؤسسه دارالاسلام لمذهب اهل‌البیت(ع) همکاری دارند با امکاناتی به خوزستان بفرستیم تا به یاری هموطنان خوزستانی خود بشتابند و مخصوصاً به مسائل فرهنگی آن‌ها نیز اهمیت فراوان بدهند و تا آنجا که در توان دارند در این راه بکوشند و از آلام مردم عزیز خوزستان بکاهند.

در پایان این بیانیه آمده است: توفیق همگان را در خدمت‌رسانی به همه سیل‌زدگان از خداوند متعال مؤکدا تقاضا دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج