۸۵۰۹۵۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ترکیب احتمالی سپاهان برابر استقلال

ترکیب سپاهان در دیدار برابر استقلال نسبت به بازی‌های قبل احتمالا شاهد تغییراتی خواهد بود.

خبرگزاری ایلنا: ترکیب سپاهان در دیدار برابر استقلال نسبت به بازی‌های قبل احتمالا شاهد تغییراتی خواهد بود.

سپاهان اصفهان که با ۴۷ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد امروز در دیداری حساس میزبان استقلال است. شاگردان امیر قلعه‌نویی در این بازی سیاوش یزدانی مقدم را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت. بازگشت کی‌روش استنلی بعد از غیبت در بازی برابر نساجی هم یکی از نکات مهم ترکیب امروز سپاهان برابر استقلال است.

در درون دروازه هم‌چون هفته‌های گذشته پیام نیازمند به میدان خواهند رفت. دروازه‌بان ملی‌پوشی که با پیوستنش به سپاهان بار دیگر این پست را به یکی از نقاط قوت سپاهان تبدیل کرده و در این بازی به دنبال ثبت سومین کلین‌شیت پیاپی خود است.

در خط دفاعی باتوجه به غیبت سیاوش یزدانی انتظار می‌رود عزت‌الله پورقاز و خالد شفیعی دو مدافع میانی سپاهان در این بازی باشند. مدافع چپ سپاهان در این بازی هم‌چون بازی‌های گذشته سعید آقایی خواهد بود اما ابهام ترکیب سپاهان می‌تواند بازیکنی باشد که به عنوان دفاع راست وارد زمین می‌شود. امیر قلعه نویی در این پست دو انتخاب دارد: محمد ایرانپوریان و حسن جعفری.

ایرانپوریان که به تازگی از مصدومیت رها شده و در دیدار برابر نساجی هم ۲۵ دقیقه به میدان رفت ممکن است بعد از چند بازی غیبت به ترکیب تیمش بازگردد و جایگزین حسن جعفری شود. با توجه به تجربه بالا ایرانپوریان و حساس بودن بازی پیش‌رو انتظار می‌رود امیر قلعه نویی او را به حسن جعفری ترجیح دهد.

مهدی کیانی هم‌چون هفته‌های گذشته پیش از سایر بازیکنان وارد زمین خواهد شد و کاپیتان سپاهان در این مسابقه خواهد بود. جلوتر از او ولادیمیر کومان بازی خواهد کرد و نقش بازی‌ساز برای مهاجمان تیمش را خواهد داشت.

مهرداد محمدی و سجاد شهباززاده دو وینگر سپاهان در این بازی خواهند بود. قرار گرفتن شهباززاده برابر تیم سابق خود می‌تواند یکی از نکات جذاب و جالب توجه این بازی باشد.

در خط حمله نیز کی‌روش استنلی که در کورس آقای گلی قرار دارد بار دیگر در ترکیب زردهای اصفهانی حاضر خواهد شد و زوج علی قربانی در خط حمله سپاهان خواهد بود. به نظر می‌رسد ترکیب احتمالی سپاهان در بازی امروز به شرح زیر باشد:

پیام نیازمند، سعید آقایی، عزت‌الله پورقاز، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، علی قربانی، کی‌روش استنلی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شله زرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش

      • بدون نام

        سروته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج