۸۵۰۹۶۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

وضعیت مبهم پول‌های استقلال در فیفا

باشگاههای ایرانی هنوز موفق نشده‌اند از کانال فدراسیون فوتبال پول‌های خود را از فیفا بگیرند.

خبرآنلاین: باشگاههای ایرانی هنوز موفق نشده‌اند از کانال فدراسیون فوتبال پول‌های خود را از فیفا بگیرند.

فیفا به ازای حضور بازیکنان در جام جهانی به باشگاههای آنها رقم کلانی پرداخت می کند. هر دوره باشگاههای ایرانی هم با گرفتن این پول مشکلات زیادی را حل می کنند. در حال حاضر اما فدراسیون هنوز پول باشگاهها را از فیفا نگرفته و به آنها نداده است. این مسئله ای است که باعث شده تا باشگاهها به فدراسیون فشار بیاورند. اخیرا تاج گفته بود پول فیفا تمام شد. این مسئله سوال برانگیز بود چراکه باشگاهها پول خود را نگرفته بودند.

در حال حاضر استقلال بیشترین سهم را دارد. آنها حدود ۹۵۰ هزار دلار از جام جهانی درآمد داشتند. باید دید فدراسیون فوتبال چه زمانی تکلیف این پول ها را مشخص می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لینگارد

      ترکیب استقلال را بگید

      پاسخ ها

      • فرید

        ترکیب استقلال برابر سپاهان مشخص شد
        -----
        ورزش سه: استقلال باید در فاصله 4 روز دومین دیدار سخت خود را این بار در ورزشگاه نقش جهان پشت سر بگذارد و این بار به مصاف تیم امیر قلعه نویی می رود که در دیدار رفت و 8 دیدار لیگ برتری دیگر این تیم را شکست داده است و بهترین عملکرد را در میان همه مربیان لیگ برتری دارد
        وینفرد شفر در این مدت فرصت زیادی برای انجام تغییرات داشت و به آبی ها با شرایطی شبیه به دیدار الهلال برابر سپاهان قرار می گیرند تا باز هم حسین حسینی که خاطرات خوبی از ورزشگاه نقش جهان دارد، دروازه بان اول استقلال باشد.
        در خط دفاعی خسرو حیدری و میلاد زکی پور در کناره ها به میدان می روند؛ زکی پور هر چند یک اشتباه تاثیر گذار برابر الهلال داشت اما در هفته های اخیر فرم بسیار خوبی داشته و شفر باز هم به او اعتماد کرد.
        زوج موفق منتظری و دانشگر دو مدافع وسط استقلال هستند و باید در این دیدار کی روش استنلی سر زن را مانند گومیس مهار کنند تا استقلال در خط دفاعی مانند دیدار قبلی باشد.
        زوج نورافکن و علی کریمی دو هافبک دفاعی استقلال هستند تا کومان و دیگر هافبک های امیر قلعه نویی در این دیدار کنترل شوند و نتوانند به موقعیت سازی برای سپاهانی ها بپردازند. از سوی دیگر آیاندا پاتوسی راس جلوی خط هافبک استقلال یک خط جلوتر از این دو بازیکن به میدان می رود.
        در خط حمله اسماعیلی و شجاعیان وینگرهای تیم شفر هستند و سرمربی استقلال در نوک خط حمله از ایسما استفاده می کند تا مانند دیدار با الهلال از سرعت این سه نفر در ضد حملات و پرس تیمی استفاده کند.
        ترکیب استقلال برابر سپاهان به شرح زیر است:
        حسین حسینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، امید نورافکن، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، ایسما، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج