جاباما
۸۵۰۹۸۴
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

علم‌الهدی: نباید کسی گرسنه شب را به صبح برساند

امام جمعه مشهد گفت: اگر در حل مشکلات معیشتی مردم جهادگرانه عمل شود و مسئولان شخصاً وارد میدان شوند همه امکانات نیز پای کار می‌آید و این درسی برای همه است. مردم نیز باید در عرصه اقتصادی همه به میدان آمده و نگذاریم کسی گرسنه شب را به صبح برساند.

خبرگزاری مهر: امام جمعه مشهد گفت: علت حمایت های مردمی از سپاه خدمات گسترده این نیرو به مردم طی سال های گذشته است.

علم‌الهدی: نباید کسی گرسنه شب را به صبح برساند

مهمترین محورهای سخنان (آیت الله علم الهدی) امام جمعه مشهد:

سپاه از روزی شروع کرد که یک گلوله توپ نداشت اما امروز به جایی رسیده که دشمن از قدرت موشکی این نهاد در هراس است و صدایشان درآمده است.

مردم طی سال‌های گذشته به خوبی دیده‌اند هیچ قدرتی توانایی مقابله با سپاه ندارد و هیچ مانعی نیز برای این نیرو وجود ندارد و در عرصه‌های خدماتی نیز اقدامات زیادی به انجام رسیده است.

وقتی رئیس جمهور آمریکا به سپاه توهین می‌کند مردم در حمایت از این نیرو خروش می‌کنند زیرا خدمات سپاه را در طول سال‌های پس از انقلاب دیده‌اند.

این اقدام آمریکا موجب مانور اتحاد نظام برای حمایت از سپاه تبدیل شد و مردم علاقه خود را به این نیرو نشان دادند و همه دنیا آن را به خوبی مشاهده کرد.

سپاه بخشی از حکومت ما است و نمی‌توانند آن را تروریست بنماند و ایم امر تخلف از قوانین بین المللی است که دیگر کشورها نیز آن را محکوم کردند.

این اقدام نشان داد آمریکا یک حاکمیت قلدر است که از هیچ قاعده بین المللی تبعیت نمی‌کند و معاهده‌های جهانی برای آنها اهمیتی ندارد و آبروی آنها بیشتر در دنیا رفت.

گرچه این سیل بسیار ناراحت کننده بود اما تجلی همراهی و همکاری مردمی را دوباره نشان داد و نیروهای نظامی از جمله سپاه و ارتش نیز در کنار مردم قرار گرفتند که بسیار ارزشمند است.

اگر روزی به مردم بگویند دشمن قرار است به شهر شما وارد شود همه مردم متحد و یکپارچه مقابل دشمن خواهند ایستاد. اگر در حل مشکلات معیشتی مردم جهادگرانه عمل شود و مسئولان شخصاً وارد میدان شوند همه امکانات نیز پای کار می‌آید و این درسی برای همه است. مردم نیز باید در عرصه اقتصادی همه به میدان آمده و نگذاریم کسی گرسنه شب را به صبح برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گم نام

      ما و همسایگان هر شب سرگرسنه به زمین میزاریم کی میاد نزاره ما گرسنه بخوابیم

    • بدون نام

      تازمانی تبعیض حقوقی و......هست عدالت درکما هست باضریب هوشی پایین .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج