۸۵۰۹۹۱
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

ایرج عرب: وضع پرسپولیس خیلی خوب نیست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه گفت: صادقانه بگویم خیلی وضعمان خوب نیست.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه گفت: صادقانه بگویم خیلی وضعمان خوب نیست.

ایرج عرب درباره شرایط پرسپولیس و اینکه آیا این باشگاه بحران مالی دارد یا خیر، گفت: تیم از نظر فنی شرایط خوبی دارد ولی صادقانه بگویم وضعمان خیلی خوب نیست. سعی می‌کنیم مصاحبه‌هایمان جنبه مثبت داشته باشد. درآمدها ثابت و هزینه‌ها متغیر است. هم در بحث ریالی و هم ارزی دچار نوسان قیمت هستیم.

وی افزود: وقتی به امارات رفتیم بازی با الاهلی ۱۰ برابر برای ما هزینه داشت. باید یک عدد کوچک پیش بینی می‌کردیم ولی با افتادن بازی در یک کشور دیگر هزینه‌ها ۱۰ برابر شد. این هزینه‌ها را باید از جای دیگری تأمین کرد.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: سعی می‌کنیم هزینه‌ها را مدیریت کنیم. خیلی هم صرفه جویی کردیم و البته نگذاشتیم برای تیم مشکلی ایجاد شود. برای بازی با الاهلی هم بهترین شرایط را فراهم کردیم. این ظاهر موضوع است. در باطن هم ما داریم سختی‌هایی را تحمل می‌کنیم. مشکلات همه جا هست. ما درآمد ثابتی از اسپانسر داریم ولی هزینه ریالی و ارزی متغیر است.

عرب درباره حضور برانکو در تیم ملی گفت: همیشه گفته ایم که این موضوع مطرح نبوده است. هیچ چیز رسمی نه دیده ایم و نه شنیده ایم. در باشگاه پرسپولیس این موضوع مطرح نیست. در فدراسیون هم چیزی مطرح نشد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت امید عالیشاه یادآور شد: موضوع امید عالیشاه درون خانوادگی بود. اگر برانکو این موضوع را در باشگاه مطرح کند آنرا بررسی می‌کنیم. فعلاً که عالیشاه تمرین می‌کند و مشکلی نیست.

عرب در پایان با اشاره به دیدار پرسپولیس با سایپا و حساسیت بازی‌های آینده گفت: رقابت در لیگ نزدیک است. تیم‌ها باید حواسشان جمع باشد که اشتباه نکنند. هم کادر فنی و هم بازیکنان به این موضوع واقف هستند و تذکرات لازم داده شده است تا مشکلی ایجاد نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا محمدی

      اقای عرب واقعا که .پس کیسه از کجا میاره .فیلم‌ واسه هواداران بازی نکن

    • پسرررر

      خاک بر سرت خب ی کاری کن

    • بدون نام

      آقای عرب یا پول جور کن و اگه عرضه نداری گورتو گم کن.بزار یکی بیاد که پول بیاره

    • بی منطق ،دروغگو وحسود وهوچی گر خر هست.

      ما جوایز آسیا را داشتیم .سهم ما از اسپانسر نسبت به آبی ها بیشتره.ولی اونا سی تا بازیکن خریدند دوتا فسخی خارجی سه تا خارجی جدید نیم فصل .ما چی تازه شیری ترابی سروش شریفی راهم گرشاسبی خرید .چطور اونا پول دارند ما نداریم چرا شفر هم نگرفته .تازه مربی که در سه جام هست دوتا برای قهرمانی .یکیش هم برای صعود .بابا یه کاری یه حرکتی انجام دهید.

    • بدون نام

      موقع آقای گرشاسبی تیم باتمام نداری ها کنار اومد با برانکو تمدید کرد به فینال آسیا رفت حالا شما تیمو بردی قطر جوری رفتار میکنی که انگار تیم ورشکست شده در صورتی که این تیم بارفتن به فینال آسیا ۵۰ میلیارد درامد زایی کرد

    • بدون نام

      وزیر و تاج آماده باشن وزارت و فدراسیون رو به آتیش میکشیم برانکو رو ناراحت کنن

    • بدون نام

      تا مدیران نالایق و کارنابلدی مثل تو در پرسپولیس باشند این وضعیت شدیدتر هم خواهد شد از قرار معلوم ماموریت شما به قهقرا کشاندن پرسپولیس است یعنی مربیی با این رزومه و شایستگی را بهتر از این نمیتوان از تیم قهرمان وشایسته پرسپولیس فراری داد به خود بیایید و دست از خیانت بکشید که هواداران شما را نخواهند بخشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج