جاباما
۸۵۱۰۰۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کاظمیان: حسرت می‌خورم که در پرسپولیس نیستم

جواد کاظمیان می‌گوید پرسپولیس در دوره ما امکانات خیلی ضعیفی داشت و من حسرت می‌خورم که در این تیم پرسپولیس حضور ندارم.

ورزش سه: جواد کاظمیان ستاره سال های نه چندان دور پرسپولیس، این روزها تا حدودی از فوتبال فاصله گرفته است، اما در فضای مجازی، هواداران پرسپولیس همچنان یاد گل ها، پاس گل ها و شادی های خاطره انگیز او را زنده نگه داشته اند. در فاصله یک روز تا دیدار با سایپا، به سراغ او رفتیم؛ کسی که یک گل زیبا در بازی با نارنجی پوشان زد و حالا امیدوار است سرخ ها بتوانند سایپا را شکست دهند.

* بازی فردا را چطور می‌بینی؟ پرسپولیس از پس سایپا بر می‌آید؟

بازی فردا بسیار سخت و سرنوشت ساز است. من فکر میکنم که پرسپولیس برای کسب قهرمانی باید در این بازی برنده شود. بازی های پرسپولیس و سایپا همیشه دیدارهای جذابی بوده اند و امیدوارم فردا پرسپولیس برنده شود.

* خودت هم یک گل زیبا در مقابل سایپا داشتی که هنوز از یاد کسی نرفته!

بله یادش بخیر، آن بازی ۲-۲ شدیم. دو هیچ جلو بودیم. متاسفانه آقای انتظاری اخراج شد و بازی دو-دو تموم شد. در دو بازی، یک-هیچ هم ما سایپا را بردیم که من در هردو پاس گل دادم، ۲ ضربه ایستگاهی بود که یکی را سانتر کردم و آقای امامی فر زد. یکی را هم سانتر کردم و خدابیامرز آقای اولادی آن را گل کرد. ولی خب بازی های سایپا-پرسپولیس همیشه جذاب بوده و امیدوارم طرفداران فردا خوب استقبال کنند و ان‌شاءالله پرسپولیس با یک بازی خیلی خوب و هجومی بتواند برنده شود.

* پرسپولیس در آخرین بازی های سال ۹۷ زیاد خوب نبود اما در سال جدید متحول شده است.

من فکر میکنم پرسپولیس به خاطر اینکه در ترکیبش چند تغییر ایجاد شده است و چند بازیکن جدید آمده بودند به نسبت بازیهای نیم فصل اولش مقداری ضعیف تر بازی کرد. ولی خب حالا خوشبختانه در سال ۹۸ جبران کرده است. چند بازی خوب انجام داده و پیکان، الاهلی و مخصوصا دربی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. امیدوارم که این بردها تداوم داشته باشد که ان‌شاءالله بتوانند برای بار سوم هت تریک کنند.

* فکر می‌کنی پرسپولیس در آسیا صعود کند؟

فکر میکنم اگر پرسپولیس در این بازی امتیاز از دست میداد واقعا کارش خیلی سخت میشد ولی مهم این است که ۳ امتیاز را گرفت و من فکر میکنم پرسپولیس تیم الاهلی را در بازی برگشت هم میتواند ببرد و خیالش را از صعود راحت کند.

کاظمیان: حسرت می‌خورم که در پرسپولیس نیستم

* راستی شجاع هم یک گل استثنایی زد، از آن گل ها که تو دوست داری!

شجاع گل قشنگی زد بازیکنی است که با شهامت بازی میکند و روی ضربات سر و حرکات آکروباتیک و قیچی میتواند کمک کند. من به او واقعا تبریک می‌گویم.

* چه‌قدر امیدواری که پرسپولیس قهرمان لیگ شود؟

تا چندوقت پیش یک ذره پیش بینی سخت تر بود، چون استقلال، سپاهان و تراکتور مدعی بودند. اما الان فکر میکنم استقلال از تیم های مدعی فاصله گرفته و الان با توجه به نتایجی که رقم خورده است، فکر میکنم شانس پرسپولیس بیشتر باشد و به نظرم این تیم 70درصد شانس قهرمانی دارد. فکر میکنم اگر 3 امتیاز بازی فردا را بگیرد خیلی راهش هموارتر می‌شود.

* آقای کاظمیان تو جزو ستاره های تیم پرسپولیس بودی اما تیم آن زمان خوب نبود. حسرت حضور در این پرسپولیس را نمی‌خوری؟

خیلی حسرت میخورم که در زمان من متاسفانه تیم شرایط خوبی نداشت. البته در یک سال، ما واقعا برای قهرمانی جنگیدیم و تا 3 4 هفته مانده به پایان فصل مدعی بودیم، اگر یادتان باشد بازی سپاهان و پرسپولیس بود که در آزادی ۲-۱ باختیم و از کورس کاملا جدا شدیم. ولی من واقعا حسرت میخورم. پرسپولیس آن موقع از لحاظ امکانات، باشگاه و خیلی چیزها قابل مقایسه با الان نیست. ما زمین تمرین نداشتیم. واقعا در تپه های داوودیه تمرین میکردیم. پول نداشتیم، حتی لباس مخصوص تمرین نداشتیم. کاور نداشتیم (خنده)! شاید باور نکنید...

* درست می‌گویی، ولی واقعا در این حد اوضاع خراب بود؟

به نظرم سال‌های 82 83 84 پرسپولیس از لحاظ امکانات در تیم های لیگ برتر از همه ضعیف تر بود و این سازماندهی‌ای که الان دارد اصلا نبود. من یادم است سال سوم که برای پرسپولیس بازی کردم 8 ماه بود که یک ریال هم تقریبا از اول فصل تا آخر فصل از پرسپولیس نگرفتم. و بعضی وقت ها واقعا حسرت میخورم که چرا من در پرسپولیسی بازی نکردم که همه چیزش خوب بود، همه بازیکنان با سطح بالا، تیم داری، باشگاه داری و همه چیز.

ولی خب عشق به پرسپولیس باعث شد که همیشه باشیم. با بردهای پرسپولیس خوشحال شویم و با باختش ناراحت شویم علی رغم این که من با پرسپولیس قهرمانی ندارم ولی خیلی آن زمان را دوست دارم. چیزی که بیشتر خوشحالم میکند این است که پرسپولیسی ها واقعا قدر شناس هستند و در فضای مجازی هم کوچک ترین حرکات من، گلی که زدم پاس گلی که دادم یادشان است و این واقعا برایم قوت قلب است.

* بله واقعا خیلی محبوب هستی، در فضای مجازی هم گل هایت را زیاد میبینیم.

خدا را شکر هواداران به من احترام میگذارند و من را به خاطر گل هایی که در پرسپولیس زدم، دوست دارند. البته من 3 سال 82 83 84 را خیلی بیشتر دوست دارم تا سال 91 که برگشتم. بالاخره آنجا اوج فوتبالم بود، جوان بودم گل میزدم کاشته میزدم حرکات بعد از گلم جالب بود و فکر کنم مهم ترین دلیلش این است که من یه پرسپولیسی متعصب هستم و از بچگی پرسپولیسی بودم و عاشق این تیم بوده و هستم. به خاطر همین هواداران به من لطف دارند.

* سوال آخر: فکر می‌کنی علیپور بتواند آقای گل شود؟

به نظرم علیپور می‌تواند آقای گل شود. چون واقعا بازیکنی است که زحمت میکشد و مثل فورواردهایی نیست که فقط منتظر توپ هستند. واقعا زحمت می‌کشد و دفاع ها را خسته می‌کند. گلزن هم هست. علیپور هم فوروارد موقعیت خراب کرده است ولی به نظرم برای بار دوم آقای گل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج