۸۵۱۰۱۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

پلمب ۳۳۱رستوران بین‌راهی در طرح نوروزی

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: کل مراکز و اماکن متخلف بهداشتی پلمب شده طی برنامه بهداشت محیط در سلامت نوروزی ۲۸۲۹ مورد بود که ۳۳۱ مورد آن مربوط به رستوران‌های بین راهی بودند.

خبرگزاری ایسنا: معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: کل مراکز و اماکن متخلف بهداشتی پلمب شده طی برنامه بهداشت محیط در سلامت نوروزی ۲۸۲۹ مورد بود که ۳۳۱ مورد آن مربوط به رستوران‌های بین راهی بودند.

دکتر علیرضا رئیسی ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: در نوروز امسال بیش از ۳۰۰۰ تیم بازرسی بهداشت محیط از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور کار نظارت بهداشتی بر تهیه و توزیع مواد غذایی، آب آشامیدنی همچنین اماکن را بر عهده داشتند.

وی تعداد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی طی برنامه بهداشت محیط در سلامت نوروزی را ۶۶۸ هزار و ۱۷۶ مورد اعلام کرد و گفت: بازرسی بهداشت محیطی از اماکن عمومی، مراکز و مدارس اسکان مسافرین نوروزی در این برنامه ۱۹۸ هزار و ۳۱۶ مورد، بازرسی بهداشت محیطی از مراکز، اماکن و رستوران های بین راهی ۳۱ هزار و ۵۶۴ مورد و کل بازرسی‌ءهای بهدشت محیطی ۸۹۸ هزار و ۵۶ مورد بود.

رئیسی ضمن اشاره به همکاری و هماهنگی سایر سازمان‌ها و نهادها در اجرای این برنامه اظهارکرد: کل مراکز و اماکن متخلف بهداشتی معرفی شده به مراجع قضایی در طی اجرای برنامه بهداشت محیط در سلامت نوروزی ۱۲ هزار و ۵۱۳ مورد بود که از این تعداد ۸۸۱ مورد مربوط به مراکز و رستوران های بین راهی هستند. همچنین کل مراکز و اماکن متخلف بهداشتی پلمب شده ۲۸۲۹ مورد بود که ۳۳۱ مورد آن مربوط به رستوران‌های بین راهی بودند. مقدار مواد غذایی غیر بهداشتی معدوم شده هم در این مدت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۹۱۴ کیلو گرم بود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به استفاده گسترده کارشناسان بهداشت محیط در سراسر کشور از وسایل سنجش پرتابل طی اجرای این برنامه گفت: در این مدت، تعداد موارد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی ۵۵۹ هزار و ۴۱۱ مورد بود.

بنابر اعلام وبدا، وی اظهارکرد: تشدید کنترل و سنجش سلامت آب آشامیدنی از مباحث مهم در طول اجرای این برنامه بود که طی آن تعداد ۶۰۲ هزار و ۶۷۶ مورد کلرسنجی آب انجام شد.

گفتنی است برنامه بهداشت محیط در سلامت نوروزی از ۲۰ اسفندماه سال گذشته آغاز شد و روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام اگر ممکن است نظارت ادامه داشته باشد چون عدم نظارت بخاطر سود جوئی بعضی از رستوران داران سبب می‌شود از هر نوع مواد اولیه تاریخ گذشته وفاسد استفاده کنند وموجب بیماری مسافرین بشود بطوریکه چندروز پیش در رستوران مارال ستاره قم کاشان ما از غذای آن سفارش وزود متوجه شدیم و به پرسنل آن اعلام که چقدر بوی نامطبوع وزننده ای داشت اما زیر بار نمی رفتند و ماهم که مسافر بودیم نتونستیم پیگیری کنیم با تشکر

    • بدون نام

      حالاکه همه گوشتها نوش جان کردند پلمپ شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج