جاباما
۸۵۱۰۱۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ترکیب استقلال برابر سپاهان مشخص شد

وینفرد شفر بعد از دیدار سخت و حساس برابر الهلال عربستان حالا یک بازی دشوار داخلی پیش رو دارد و ترجیح داد تیمش را برابر سپاهان بدون تغییر به میدان بفرست.

ورزش سه: استقلال باید در فاصله ۴ روز دومین دیدار سخت خود را این بار در ورزشگاه نقش جهان پشت سر بگذارد و این بار به مصاف تیم امیر قلعه نویی می رود که در دیدار رفت و ۸ دیدار لیگ برتری دیگر این تیم را شکست داده است و بهترین عملکرد را در میان همه مربیان لیگ برتری دارد

وینفرد شفر در این مدت فرصت زیادی برای انجام تغییرات داشت و به آبی ها با شرایطی شبیه به دیدار الهلال برابر سپاهان قرار می گیرند تا باز هم حسین حسینی که خاطرات خوبی از ورزشگاه نقش جهان دارد، دروازه بان اول استقلال باشد.

در خط دفاعی خسرو حیدری و میلاد زکی پور در کناره ها به میدان می روند؛ زکی پور هر چند یک اشتباه تاثیر گذار برابر الهلال داشت اما در هفته های اخیر فرم بسیار خوبی داشته و شفر باز هم به او اعتماد کرد.

زوج موفق منتظری و دانشگر دو مدافع وسط استقلال هستند و باید در این دیدار کی روش استنلی سر زن را مانند گومیس مهار کنند تا استقلال در خط دفاعی مانند دیدار قبلی باشد.

زوج نورافکن و علی کریمی دو هافبک دفاعی استقلال هستند تا کومان و دیگر هافبک های امیر قلعه نویی در این دیدار کنترل شوند و نتوانند به موقعیت سازی برای سپاهانی ها بپردازند. از سوی دیگر آیاندا پاتوسی راس جلوی خط هافبک استقلال یک خط جلوتر از این دو بازیکن به میدان می رود.

در خط حمله اسماعیلی و شجاعیان وینگرهای تیم شفر هستند و سرمربی استقلال در نوک خط حمله از ایسما استفاده می کند تا مانند دیدار با الهلال از سرعت این سه نفر در ضد حملات و پرس تیمی استفاده کند.

ترکیب استقلال برابر سپاهان به شرح زیر است:

حسین حسینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، امید نورافکن، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، ایسما، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد طاها

      استقلال

    • محمد طاها

      من استقلال را خیلی دوست دارم

    • تاآاااااجیم

      کجوون.شیربجه قلعه بجی فارس داریوش شجاعیاان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج