۸۵۱۰۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فوستاتی و زوران؛ کدام زودتر وداع می‌کند؟

وقتی شروع به فلسفه بافی میکنی و احساس میکنی که دانای کل هستی و هر کسی که در اطرافت به عنوان مشاور و دستیار حضور دارد تنها جنبه زیبا تر شدن نیمکت و دکور آن را دارد،بدون شک به مشکل برخواهی خورد!

ورزش سه: زوران مامیچ کروات و خورخه فوساتی اروگوئه ای، مربیان سرشناس الهلال و الاهلی دو نماینده مطرح کشور عربستان در لیگ قهرمانان آسیا روزهای سختی را در این دو باشگاه سپری می کنند و هر کدام ممکن است به زودی از سمت خود برکنار شوند. اما کدام یک زودتر با عربستان وداع خواهد کرد شاید همه چیز بعد از بازی های این هفته لیگ این کشور مشخص شود. حسن عبد القادر نویسنده و گزارشگر فوتبال عربستان گزارشی درباره شرایط این دو مربی خارجی فوتبال عربستان نوشته است.

پیرمرد‌ اروگوئه‌ای و شکست خورده کروات

پیرمرد اروگوئه ای ،خورخه فوساتی به فناوری در تمرین ها اعتقادی ندارد و از دستیارانش نیز مشورتی نمی گیرد و همین امر باعث این می شود که تیم قدمی به جلو و سپس دو قدم به عقب بر می گردد و نتیجه آن ماندن در جایگاه فعلی می شود. در بازی های الاهلی چه در لیگ داخلی و چه در بازی های آسیایی و عربی،شاهد این هستیم که تیم خطاهایی را مرتکب می شود که در بازی های قبل نیز انجام داده بود به استثنای بازی هایی کمی که تیم منطق و با برنامه بازی را انجام می دهد.

فوستاتی و زوران؛ کدام زودتر وداع می‌کند؟

در بازی با الشباب که الاهلی توانست نتیجه درخشانی کسب کند و فوساتی هم با برنامه بازی را آغاز کرد .قرار دادن تک مهاجم و تسلط بر میانه میدان،سبب شد که هم در دفاع و هم در حمله عالی ظاهر شوند اما در دیدار با پرسپولیس به فلسفه خود برگشت و بازی را با دو مهاجم آغاز کرد تا بازنده میانه میدان باشد و وقتی متوجه شد که قافیه را باخته است با اضافه کردن مهاجم سوم و خالی کردن میانه به طور کامل ، تیم را به دو نیمه تقسیم کرد؛ نیمی در دفاع و نیمی هم در حمله و دروازه بان نیز در انتهای زمین! دیگر هافبک های خود را نیز در کنار خود روی نیمکت نشاند.

مساله زیاد پیچیده نیست و فوساتی نیز دیکتاتور نیست! سرمربی، پیروزی با عقیده خود را میخواهد بدون نگاه به امکانات تیمش و همین دلیل باعث می شود که تیم زیر سایه لجبازی قرار بگیرد.

الهلال؛ زوران چمدان هایش را بسته است و می داند که به زودی تیمی را که به عنوان صدرنشین تحویل گرفت اکنون باید آن را بیمار و ناتوان ترک کند. مامیچ دو بازی پیش رو را (مقابل الاهلی در لیگ و جام باشگاه های عرب) به عنوان اندک شانس برای نجات از این وضعیت و برگشتن اعتماد از دست رفته روی سکوها، نزد رسانه ها و رختکن تیم متصور است و اگر دست خالی از زمین خارج شود،امیدی به ماندن نخواهد داشت.

فوستاتی و زوران؛ کدام زودتر وداع می‌کند؟
امشب دو تیم زخم خورده لیگ قهرمانان آسیا، در حالی به مصاف هم خواهند رفت که الاهلی برای کسب سهمیه و الهلال برای حفظ فاصله با صدر تلاش می کند و هر اشتباه از سوی هر یک از مربیان، تاوان سنگینی برای تیم ها خواهد داشت. هر دو خوب می دانند که مسیر فرودگاه از ورزشگاه بازی امشب خواهد گذشت. به همین دلیل مجالی برای اشتباه و بازی با اعصاب هواداران که در بازی های گذشته شاهد آن بودیم ، وجود ندارد. لازم به ذکر است که دو تیم در فاصله سه روز در چارچوب لیگ و جام باشگاه های قهرمان عرب به مصاف هم خواهند رفت. سوال اصلی این است:چه کسی زودتر خواهد رفت؟ زوران یا فوساتی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج