۸۵۱۰۶۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سردار سپهر: افتخار می‌کنیم که آمریکا، سپاه را دشمن خود می‌داند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به اینکه آمریکا، سپاه پاسداران را دشمن خود می‌داند، افتخار می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به اینکه آمریکا، سپاه پاسداران را دشمن خود می‌داند، افتخار می‌کنیم.

سردار محمد حسین سپهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم در مصلی قدس عنوان کرد: دشمنان همواره به اقتدار جمهوری اسلامی و رهبری آن اعتراف کرده اند چرا که این انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) و اقتدار آیت‌الله خامنه‌ای، نقشه‌ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز نیز به اینکه آمریکا، سپاه پاسداران را دشمن خود می‌داند، افتخار می کنیم، آمریکا خباثت و نهایت دشمنی خود را با تروریست خواندن سپاه نشان داد.

وی اظهار کرد: نیروهای سپاه، فرزندان و سربازان مخلص انقلاب هستند و همواره در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند. ما آمریکا را شیطان و کفر مجسم می‌دانیم و در دفاع از انقلاب اسلامی در برابر همه دشمنان ایستاده‌ایم.

وی گفت: در طول چهل سال، بیشترین هجمه‌ها از سوی دشمنان علیه ولایت فقیه، ملت ایران و سپاه وارد شده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آمریکا از نیروها و اندیشه‌های انقلابی در وحشت است و جنگ روانی و رسانه ای او نیز به دلیل همین وحشت و هراس است.

وی عنوان کرد: سپاه نماد اقتدار بخشی به روحانیت، رهبری و نظام و مستضعفان و خار چشم آمریکا و مستکبران است.

سردار سپهر بیان کرد: سپاه با سازش و عادی سازی روابط با دشمنان و کفار مخالف است و مبارزه با مستکبران را وظیفه خود می‌داند.

وی گفت: سپاه پاسداران همواره در عرصه‌های سازندگی و میان بلایای طبیعی و یا غیر طبیعی به کمک دستگاه‌های اجرایی آمده و در قالب گروه‌های جهادی خدمات زیادی را انجام داده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در طول ۲۰۰ سال قبل در حدود ۷۰ درصد از خاک ایران در قالب تفاهم نامه توسط افراد نالایق از دست رفت در حالی که به پشتوانه مردم و سپاه در طول دفاع مقدس اجازه ندادیم حتی یک وجب از این خاک به دست دشمن بیفتد.

وی بیان کرد: شکست دشمن با همه امکانات در جنگ تحمیلی علیه ایران،خشم آمریکا علیه سپاه را دوچندان کرد. امروز نیز آمریکا با هزینه میلیاردها دلار در منطقه و عراق و افغانستان شکست سختی را تجربه کرده است.

وی گفت: دشمن به دنبال ایجاد فشار برای تحمیل برجام‌های موشکی به ایران بود و تضعیف قدرت موشکی، پهپادی و نظامی ایران را به وسیله برجام دنبال می‌کرد ولی با تدبیر مقام معظم رهبری در این توطئه نیز شکست خورد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: جنگ بین تمدنی اسلامی و غرب موجب شکست آمریکا شده است از این رو درصدد ایجاد اختلاف های مذهبی است اما نیروهای سپاهی و بسیجی تمامی معادلات آنها را بر هم زدند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی با فرهنگ و تمدن و گفتمان انقلابی خود دنیا را تسخیر می کند و پرچم ناب محمدی را در دنیا به اهتزار در می‌آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج