۸۵۱۰۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رکوردشکنی پدیده مورد علاقه منچستریونایتد

ژائو فلیکس ستاره اول تیمش در جریان پیروزی مقابل آینتراخت فرانکفورت بود.

وبسایت نود: شب گذشته و در جریان رقابت های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بنفیکا در ورزشگاه دا لوژ میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و موفق شد در پایان با نتیجه ۴-۲ حریف آلمانی خود را شکست دهد.

ستاره اول این مسابقه بدون تردید ژائو فلیکس مهاجم ۱۹ ساله بنفیکا بود که در دقایق ۲۱، ۴۳ و ۵۴ موفق به گلزنی شد و در دقیقه ۵۰، گل دیگر تیمش را برای روبن دیاز ساخت.

فلیکس با این هت‌تریک با ۱۹ سال و ۱۵۳ روز سن به جوان ترین هت‌تریک کننده لیگ اروپا/جام یوفا از اکتبر ۲۰۰۷ تاکنون تبدیل شد. در حقیقت بعد از هت‌تریک سرخیو آگوئرو بازیکن اتلتیکومادرید در مقابل کایسری در اکتبر ۲۰۰۷ (۱۹ سال و ۱۲۴ روز سن) بازیکنی به این جوانی نتوانسته بود هت‌تریک کند. او همچنین جوان ترین خالق یک هت‌تریک از زمان تغییر نام این رقابت ها به لیگ اروپا در فصل ۱۰-۲۰۰۹ محسوب می‌شود.

رکوردشکنی پدیده مورد علاقه منچستریونایتد

اما این ستاره پرتغالی که مورد توجه منچستریونایتد نیز قرار گرفته، یک رکورد ملی را هم به نام خود ثبت کرد. او با این سن، با شکستن رکورد 56 ساله اوزه بیو (هت‌تریک مقابل نورکوپینگ در نوامبر 1962 با 20 سال و 301 روز سن) به جوان ترین بازیکن پرتغالی تبدیل شد که موفق شده در یک رقابت معتبر اروپایی هت‌تریک کند.

البته رکورد جوان ترین هت‌تریک کننده در یک رقابت اروپایی در اختیار رائول گونزالس، اسطوره رئال مادرید است که در جریان پیروزی 6-1 رئال مقابل فرانس واروش در رقابت های لیگ قهرمانان فصل 96-1995 با تنها 18 سال و 114 روز موفق به ثبت یک هت‌تریک شد.

فلیکس که در ابتدای فصل 19-2018 رسما به تیم بزرگسالان بنفیکا پیوست، در این فصل 10 گل برای تیمش در رقابت های داخلی به ثمر رسانده است. او هم اکنون بازیکن تیم ملی زیر 21 ساله های پرتغال است و بعید به نظر می‌رسد در فصل بعد نیز در بنفیکا حضور داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج