جاباما
۸۵۱۱۰۳
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

سرنوشتی که برای پاتوسی مقرر شده بود!

هافبک آفریقایی استقلال بار دیگر خوش درخشید و نقش اول را در یک پیروزی دلچسب برای آبی پوشان ایفا کرد.

ورزش سه: هنوز ۲ ماه از اولین بازی آیاندا پاتوسی برای استقلال نمی گذرد، اما درخشش این هافبک آفریقایی آنقدر فوق العاده بود که در همین مدت کم به ستاره تیمش تبدیل شده و هر لحظه می تواند یا گل بزند یا گل بسازد.

پاتوسی امروز هم در پیروزی دراماتیک برابر سپاهان در ورزشگاه پر از تماشاگر نقش جهان، نقش اول را ایفا کرد. این هافبک خوش تکنیک که یکی از بهترین روزهای خود را سپری می کرد، با همان سانترهای خطرناک خود در دقیقه ۸۷ پاس گلی را برای علی کریمی مهیا کرد و در حالی که توپ هم به تور دروازه سپاهان رسید، با تصمیم مشکوک داور گل مردود اعلام شد.

این پایان کار آیاندا نبود و او در لحظاتی که سپاهانی‌ها بیشتر از حریف تشنه گلزنی بودند، توپ را از منشا پشت محوطه جریمه میزبان گرفت و با جا گذاشتن چند نفر به زیبایی دروازه سپاهان را در دقیقه ۹۷ گشود. دریبل فوق العاده پاتوسی، پورقاز و دیگر مدافعان سپاهان را از بازی محو کرد و در نهایت با یک ضربه دقیق این بازیکن آفریقایی به قهرمان امروز استقلالی ها تبدیل شد.

پاتوسی که ۳ امتیاز با ارزش را به تیمش تقدیم کرد و امیدهای کمرنگ استقلال برای قهرمانی را کمی پررنگ تر کرد، در ۲ ماه اخیر آمار کم نظیری از خود با پیراهن آبی های پایتخت به جای گذاشته است. گویا برخلاف خیلی از استقلالی ها، پاتوسی برای رسیدن به قهرمانی ناامید نشده و می خواهد یک تنه امیدهای استقلال را پررنگ تر کند.

این هافبک آفریقایی که چند هفته طول کشید تا مجوز بازی اش صادر شود، از هفته ۱۹ لیگ برتر وارد ترکیب استقلال شد. در همان اولین بازی بود که نقش کلیدی را در پیروزی ۲ بر صفر استقلال ایفا کرد؛ یک گل را خودش وارد دروازه حریف کرد و یک گل هم روی ارسال او به ثمر رسید.

بازی با ذوب آهن بازهم جایی برای درخشش پاتوسی بود. او در این بازی هم نمایش خود را تکرار کرد و علاوه بر گلزنی یک پاس گل هم برای دانشگر مهیا کرد تا نوید روزهای خوبی را به هواداران استقلال بدهد.

یک گل در بازی فولاد آمار فوق العاده آیاندا پاتوسی را تکمیل کرد. امروز هم بعد از چند هفته دور ماندن او از خط دروازه حریفان بار دیگر گلزنی کرد تا بعد از یک مدت کوتاه حضور در استقلال ۴ گل با پیراهن این تیم در لیگ برتر زده باشد.

البته در لیگ قهرمانان هم نباید درخشش پاتوسی را نادیده گرفت که در بازی با العین و الهلال توانسته ۲ پاس گل برای همبازیانش فراهم کند.

از زمانی که پاتوسی را در ترکیب استقلال می بینیم، کرنرهای این تیم خطرناک تر از همیشه شده و بوی گل می دهد. ارسال های فوق العاده هافبک آفریقایی باعث شده استقلال روی ضربات ایستگاهی خیلی قوی تر از نیم فصل اول ظاهر شود.

البته پاس گل دادن تنها خصوصیت بازی پاتوسی نیست و او به خوبی نشان داده اگر لازم باشد، می تواند در نقش یک گلزن متخصص هم ظاهر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      داور جدیدی بعداز قهرمانی برای سپاهان ظهورکرد.
      عدو شود سبب خیر اگرخدا خواهد!؟
      اگر این مردک ۱۵ دقیقه گل صحیح راقبول می کرد سپاهان فرصت تلافی داشت.

    • لنگی

      تسلیت به ورزش سه. مایه ننگ ایران

    • طلایی اصفهان

      شانستقلال! دقیقه ۹۶ و ۵۰ ثانیه! اگر انقدر وقت تلف نمی کردسد حداقل نتیجه مساوی بود

    • بدون نام

      خخخخخخ پاتوسی

    • طلایی اصفهان

      تنها اشتباهی که تیم ما داشت این بود که تیم ما از لنگی ها یاد نگرفت چطور پاتوسی را بیکاره کند. این وسط هم قلعه نوعی در این بازی جدی نبود و یه جوری به استقلال باخت که کسی تو سپاهان بهش شک نکنه! مافیای فوتبال که میگن یعنی این! یعنی به تیم سابقت راه بدی تا قهرمان بشه!!

    • تاآاااااجیم

      عشقم

    • بدون نام

      الماس سیاه دمش گرم

    • گیلاخانی

      امیدوارم از حالا بفکر تمدید باشند تا آخر فصل باز شرایت تیام تکرار نشه
      نه فقط ایشون بقیه بازیکن ها از نظر من نورافکن، صیاد منش ، کریمی، قفوری، شجاعیان، چشمی، باقری، سهرابیان، منتظری،ایسما ،منشا و حسینی گلر باید برای فصل بعد باشن
      واینا برن تبریزی طارق دانشگر محمدی مهر خسرو
      واینا رو قرضی بدن ،، قاعدی آذری
      ویه مهاجم تمام کننده بگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج