جاباما
۸۵۱۱۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طهماسبی: بُردید، کتک زدید، چرا فحش می‌دهید؟

دروازه بان با تجربه تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با انتقاد از رفتار یکی از بازیکنان جوان تیم پدیده ابراز امیدواری کرد در بازی های آینده بتوانند این شکست را جبران کنند .

ورزش سه: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در ادامه روند ناکامی هایش درخانه پدیده با سه گل مغلوب شد تا خطر سقوط را بیشتر از هر زمانی احساس کند .

محمد رضا طهماسبی، دروازه بان پدیده بعد از متحمل شدن شکست ۳ بر صفر مقابل پدیده اظهار داشت :« روز خوبی نداشتیم و با توجه به اینکه الان متوجه شدیم سپیدرود موفق شده است تراکتور سازی را شکست دهد دیگر در ۵ بازی آینده ۵ فینال را پیش رو داریم.»

وی در خصوص بازی های آینده که باید در مقابل تیم های قعرنشین به میدان بروند گفت:« دو بازی سنگینی که داریم بخصوص در مقابل همین تیم های سپیدرود و استقلال خوزستان است که یک جورایی بازی مرگ و زندگی است.»

طهماسبی درباره درگیری که در پایان بازی ایجاد شد تصریح کرد:« درگیری خاصی نبود، من بعد از بازی به سمت آقای ساکت رفتم زیرا که مدت ها هم شاگرد او و هم شاگرد آقا یحیی بودم و داشتم از دست یکی از بازیکنان جوانش گله می کردم که در طول بازی توهین می کرد.

به آقای ساکت گفتم که دیگر ما را بردید و ما را همه جوره لگد و کتک زدید، هر کاری دلتان که خواست انجام دادید دیگر چرا فحش می دهید. آدم داخل زمین نمی تواند کاری کند اما اگر بیرون باشد به هرحال ما هم می توانیم عکس العمل به خرج دهیم. در مورد اکبر صادقی هم باید بگویم او هم رفیقم هست و مدت ها همبازی بودیم و می خواستم او را بگیرم و در یک جای آرام تر صحبت کنم و چیزخاصی نبود چون با اکبر صادقی هم مدت ها همبازی بودم .»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج