جاباما
۸۵۱۱۳۱
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

یخچال قلعه نویی - مجیدی در عکس‌های ویژه!

سرمربی سپاهان و مربی جوان استقلال پیش از شروع بازی برخورد گرمی با هم نداشتند، برخوردی که شاید نشات از سال ها رابطه آنها داشته باشد.

ورزش سه: امروز امیرقلعه نویی پیش از شروع بازی با استقلال به رسم سرمربی های تیم های میزبان به سمت نیمکت تیم میهمان رفت، نیمکتی که سه قهرمانی خود در لیگ برتر را روی آن نشسته بود و خاطرات بسیار به یادماندنی با آن دارد.

زمانی که قلعه نویی به نیمکت استقلال رسید، فرهاد مجیدی جزو اولین کسانی بود که ایستاده بود تا از سرمربی سپاهان استقبال کند اما این مربی جوان رفتار متفاوتی با سرمربی سابق خود داشت، قلعه نویی بعد از برخورد گرم با اصغر حاجیلو با رفتار سرد مجیدی روبرو شد، او دست سردی به سرمربی سپاهان داد و بعد از آن هم منتظر نماند تا او عبور کند و بی تفاوت روی نیمکت نشست.

هرچند امیرقلعه نویی واکنشی به رفتار فرهاد مجیدی نداشت و بعد از دست دادن با نیمکت نشینان استقلال به سمت نیمکت تیم خود رفت اما طبیعی است رفتار مجیدی در آینده نزدیک می تواند واکنش سرمربی با تجربه سپاهان را به همراه داشته باشد.

البته نگاهی به روابط امیرقلعه نویی با فرهاد مجیدی در سال های گذشته نشان می دهد رفتار امروز مربی استقلال چندان هم غیرقابل پیش بینی نبوده است، امیر قلعه نویی در لیگ هشتم که سرمربی استقلال بود کمتر از فرهاد مجیدی در ترکیب تیمش استفاده کرد و بیشتر ترجیح می دهد ستاره شماره ۷ تیمش را نیمکت نشین کند.
اما فرهاد مجیدی در لیگ دوازدهم که دوباره شاگرد امیرقلعه نویی شد، رابطه پرفراز و نشیبی با سرمربی وقت تیمش داشت تا جایی که در بازی برگشت استقلال برابر الهلال که فرهاد مجیدی در ترکیب آبی ها حضور نداشت، با واکنش هواداران استقلال روبرو شد.

مجیدی در لیگ سیزدهم در تصمیمی از فوتبال خداحافظی کرد، تصمیمی که اگرچه هرگز در مورد علت آن صحبت نکرد اما بعد از آن عنوان شد که اختلاف با امیرقلعه نویی یکی از علت های این تصمیم بوده است.

البته بعد از جدایی قلعه نویی و مجیدی، این دو همواره احترام هم را حفظ کرده بودند و حتی سرمربی فعلی سپاهان زمانی که پدر فرهاد مجیدی فوت کرد، در خانه کاپیتان سابق استقلال حاضر شد. هرچند که امروز مشخص شد هنوز کدورت بین این دو به طور کامل برطرف نشده است.

عکس: امیرحسین خیرخواه

یخچال قلعه نویی - مجیدی در عکس‌های ویژه!

یخچال قلعه نویی - مجیدی در عکس‌های ویژه!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کیسه کشا کینه شتری دارن

    • بدون نام

      چرا تیم تا نتیجه میگیره با چنین تیترهای بی ارزش و واهی که اصلاً بدور از رسالت و شان خبر نگاران ورزشی است جو را متشنج می کنید؟ واقعاً زشته.

    • بدون نام

      چرا حرف الکی مینویسی فرهاد بلند شد قلعه نویی بهش دست نداد رد شد

    • حمید

      فرزاد دوپینگی واسه ضایع نشدن فرار را بر قرار ترجیح داد،،اینو که دیگه همه میدونند

    • ایرانی

      احمق احتزام بزرگترتو بزاز تا بزرگ بشی،من از قلعه نویی خیلی خوشم نمیاد ولی این رفتار خیلی زشته بخدا

    • ایرانی

      البته تقصیر هواداراس که تویی که هبچ سابقه ملی و بین المللی نداری رو اسطوره!!!! خطاب میکنن اگه تو بایرن مونیخ بازی کرده بودی چطور رفتار میکردی، خاک تو سر کسی که تو رو نماد این باشگاه بدونه

    • روح الله استقلالی

      آغا فرهاد عشقه و محبوب هر چی تاجیه

    • بدون نام

      تیم کیسه همشان اینگونه هستند بزرگتر وکوچکتر سرشان نمیشود. خاک بر سر همان کنند که چقدر بی معرف هستید

    • بدون نام

      این است فرهنگ استوره های کیسه

    • انتقاد منطقی

      مجیدی خیلی دلش بخواد که امیرخان حتی بهش نگاه کنه . جوجه فوکولی استقلال خیلی جوگیر شده . البته خودش فکر میکنه که خیلی مربیه اما بقول قدیمیها :

      خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی

      خخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج