۸۵۱۱۴۱
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

قاب افسوس از ستاره‌های یک تیم شایسته

رویای خلق اثری جاودانه با"نقاشی قهرمانی" در نقش جهان را در سر داشتند اما در نهایت جز قابی از افسوس و حسرت بی پایان برای ستاره های یک تیم شایسته عایدی نداشتند.

ورزش سه: رویای خلق اثری جاودانه با"نقاشی قهرمانی" در نقش جهان را در سر داشتند اما در نهایت جز قابی از افسوس و حسرت بی پایان برای ستاره های یک تیم شایسته عایدی نداشتند.

در روزی که طبقه دوم نقش جهان افتتاح شد تا این ورزشگاه زیبای نصف جهان به بزرگ ترین ورزشگاه ایران تبدیل شود حضور بیش از ۶۰ هزار طرفدار هم کمکی نکرد تا سپاهانی ها رویایی که در سر داشتند را عملی کنند.

بعد از تساوی بدموقع مقابل نساجی در قائمشهر بازیکنان سپاهان برای بازگشت به کورس قهرمانی چشم به برتری دوباره مقابل رقیب سنتی خود از پایتخت داشتند تا با دبل مقابل استقلال در لیگ هجدهم برای ششمین جام قهرمانی خیز بردارند. رویای خلق اثر جاودانه با نام"نقاشی قهرمانی" در نقش جهان روی یک غفلت در هفتمین دقیقه از وقت های تلف شده جای خود را به قاب افسوس و حسرت برای ستاره های یک تیم شایسته داد.

سپاهان که نمایش نسبتا شایسته ای مقابل استقلال داشت شاید اگر کمی مهاجمانش در بهره بردن از فرصت های خود دقت می کردند بعد از سوت پایان بازی به جای مهمان با طرفدارانش شادی می کردند اما یک لحظه غفلت از ستاره آفریقایی استقلال نتیجه ای جز آوار شدن سکوهای ورزشگاه زیبای نقش جهان روی سر ستاره هایش نداشت تا نقاشی قهرمانی جای خود را به قاب افسوس بدهد.

در فاصله ۵ هفته تا انتهای فصل سپاهان با تحمل اولین شکست خود در نقش جهان و دومین شکست این فصل شانس های کمی برای قهرمانی ششم در تاریخ لیگ برتر خواهد داشت مگر این که در روزهای باقی مانده اتفاقات معجزه وار به سود آنها تمام شود. البته در این راه سپاهان امیر این شانس را دارد که در جام حذفی نیز جشن قهرمانی به راه بیاندازد به خصوص که نیمه نهایی این جام مقابل سرخ های پایتخت نیز در نقش جهان خواهد بود.

عکس؛ امیر حسینی

قاب افسوس از ستاره‌های یک تیم شایسته

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معلومه که این کسی که این تیترونوشته لنگی بیش نبوده...آب وبریزاونجا که میسوزه

    • بدون نام

      ای باباباخت که باخت به ماچه

    • Meysam Molaei

      اصلا هم معلوم نی بی طرف هستی

    • پسرررر

      خاک بر سرشون
      یعنی سجاد شهباز هم ستاره اس
      خیلی مسخره س بخدا

    • امید

      با عرض سلام وخسته نباشید در .فوتبال نمیشه نتیجه آنرا پیش بینی کرد خصوصا این بازی مهم وحساس .به عکس خب نگاه بکنید ببینید چند از بازیکنان سپاهان دیده میشوند گر چه چهره ها به خوبی معلوم نیستن .ولی یه واقعییت را باید قبول
      کرد که تیم های ما خوب دفاع کردن رابلد نیستن .هشت بازیکن که دست کم هشت میلیارد تومان کمتر قیمت آنهاست با دو تا پاس ساده همه از بازی حذف شدن ویه گل هب به ثمره رسیده .منکر تلاش وهوش بازیکن استقلال نمیشم ولی ااین درد کلی فوتبال ماست که دفاع خوب کردن را بلد نیستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج