جاباما
۸۵۱۱۶۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

پاتوسی فرشته نجات زاهدی فر

محمدحسین زاهدی فر مهمترین بازی هفته بیست و پنجم را در اصفهان قضاوت کرد و اگر پاتوسی در دقیقه ۹۷ برای استقلال گل نزده بود شاید اکنون آماج حملات آبی ها قرار داشت.

ورزش سه: محمدحسین زاهدی فر مهمترین بازی هفته بیست و پنجم را در اصفهان قضاوت کرد و اگر پاتوسی در دقیقه ۹۷ برای استقلال گل نزده بود شاید اکنون آماج حملات آبی ها قرار داشت.

یک صحنه و یک اتفاق می توانست امشب را برای محمدحسین زاهدی فر سخت تر از آنچه اکنون هست بکند اما هافبک اهل افریقای جنوبی استقلال در آخرین لحظات بازی گل زد تا آبی ها برنده یکی از مهمترین بازی های فصل باشند. اما این گل بیش از هرچیز به نفع محمدحسین زاهدی فر داور این مسابقه بود چرا که دقیقه ۸۶ بازی تصمیمی گرفت که می توانست عواقب متفاوتی برایش داشته باشد. او در این صحنه گل استقلال را مردود اعلام کرد گلی که تا الان نظر کارشناسانی که اظهار نظر کرده اند کاملا سالم بوده است.

این تصمیم می توانست رابطه بین استقلالی ها و زاهدی فر که از بازی با پدیده شکرآب شده بود را تیره و تار بکند. در آن بازی زاهدی فر گل الهیار صیادمنش را مردود اعلام کرده و این بازیکن را نیز از بازی اخراج کرد. با این وجود اگر استقلال در دقایق آخر سه امتیاز بازی را نمی گرفت بی شک اولین نفری که در معرض حملات تند استقلالی ها قرار می گرفت داور این مسابقه بود.

پاتوسی فرشته نجات زاهدی فر
سعید مظفری زاده داور قدیمی و کارشناس داوری فوتبال ایران درباره قضاوت زاهدی فر در این بازی گفت:«در دقیقه ۲۵ بازی برخورد دست خالد شفیعی به صورت امیدنورافکن از سوی داور مسابقه بی ملاحظگی تلقی و با کارت زرد او همراه شد که تصمیم درستی بود.» او افزود:« در دقیقه ۴۹ بازی مهرداد محمدی بدون اینکه شانسی برای بازی با توپ داشته باشد بر روی علی کریمی مرتکب خطا شد که داور باز هم به درستی به بازیکن سپاهان کارت زرد نشان داد.»

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره صحنه مهم بازی و گل مردود استقلال هم گفت:« مهمترین صحنه بازی در دقیقه ۸۷ اتفاق افتاد که داور گل استقلال را مردود اعلام کرد اما تصاویر تلویزیونی خطایی را نشان نمی داد. تماس ها و برخوردها در محوطه جریمه طبیعی بود. در این صحنه تماس دست مدافع استقلال با حریف اگر هم بود نیرویی وارد نشد که خطایی را مرتکب شده باشد. من معتقدم گل استقلال میتوانست مورد تایید داور قرار بگیرد اما نظر آقای زاهدی فر چیز دیگری بود.»

حیدرسیلمانی ، رودنیل، محمد فنایی و علی خسروی دیگر کارشناسانی هستند که اعلام کرده اند گلی که استقلال در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند سالم بوده و نباید مردود اعلام می شده است. باید منتظر اظهار نظر رسمی اعضای کمیته داوران درباره این صحنه باشیم چرا که هنوز کسی نمی داند داور در این صحنه چرا گل را مردود اعلام کرده است. با این وجود به نظر می رسد پاتوسی با گلی که زد فرشته نجات زاهدی فر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داور لنگیه سازمان لیگ هم لنگیه

    • بدون نام

      گل سالم استقلال داور نه گرفت

    • بدون نام

      چه اتفاق جالبی!
      مثل همیشه کمیته حکومتی داوران سکوت.
      برای بازی بعدی تاج برنامه ریزی کنید تا تیم حکومتی لنگ امتیاز جمع کند.
      زمستان رفت
      روسیاهی برای....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر احمق هستید شماها ، چه ربطی به سرورتون پرسپولیس داره ؟؟؟ الان با باخت سپاهان که بیشتر بنفع پرسپولیس شده ، چرا چرند می نویسید ؟ مربی پرسپولیس ۱۲ ماهه که یک ریال نگرفته ، کیسه کل حقوق موقشنگ و بازیکنان خارجی و داخلیش رو داده با حمایت وزیر و فدراسیون ، معلومه که چه تیمی حکومتیه ، نالایقی تیم و بازیکنان خودتون رو به پای دیگران نذارید

    • بدون نام

      مدیر استقلال عرضه ندارد و گرنه باید چهل وهشت ساعت به کمیته داوران وقت میداد که تکلیف این داور را معلوم کند وگرنه به ای اف سی شکایت و از این به بعد هرگز در بازیهایی که داورش یک همچنین شخصی باشد شرکت نکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج