جاباما
۸۵۱۱۷۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پاتوسی، خاطرات حیدریان را زنده کرد

یک پا- دو پاهای ریز راه نفوذ از قلب دفاع سپاهان بود که ستاره آفریقایی استقلال با موفقیت این کار را انجام داد.

ورزش سه: گره بیشتر بازی‌های استقلال در نیم‌فصل دوم به دست آیاندا پاتوسی باز شده ولی آبی‌ها بعد از شکست مقابل تراکتورسازی و توقف خانگی برابر سایپا که آنها را از کورس قهرمانی دور کرد، امروز هم درآستانه ناکامی دیگری در کسب ۳ امتیاز و دور شدن از جام بودند که ستاره آفریقایی دوباره این تیم را از یک تساوی بدموقع دیگر نجات داد.

دو شوت به سمت دروازه سپاهان، پاس‌های دقیق پُرشمار و دریبل‌های موفق از پاتوسی به همراه ارسال‌های خطرناک از جناحین که البته یکی از آنها در دقیقه ۸۶ نتیجه داد و با ضربه سر علی کریمی به دروازه سپاهان رسید و آفساید اعلام شد، تا ثانیه‌های پایانی نتوانسته بود برتری آبی‌ها را رقم بزند تا اینکه در هشتمین دقیقه وقت‌های تلف شده نتیجه بازی اصفهان تغییرکرد.

در هشتمین دقیقه وقت‌های تلف شده دیدار امروز سپاهان و استقلال، آیاندا پاتوسی پس از دریافت پاس گادوین منشا در قوس محوطه جریمه، با یک- پا دو پای ریز، استثنایی و چشم‌نواز که مشابه حرکات سالنی‌بازهای حرفه‌ای بود، با یک حرکت و در چشم بهم زدن از سد جلال‌الدین علی‌محمدی، عزت‌الله پورقاز و محمد ایران‌پوریان عبور کرد و خود را در موقعیت تک به تک قرار داد.

پاتوسی، خاطرات حیدریان را زنده کرد

پاتوسی، خاطرات حیدریان را زنده کرد

پاتوسی، خاطرات حیدریان را زنده کرد

پاتوسی، خاطرات حیدریان را زنده کرد

پاتوسی، خاطرات حیدریان را زنده کرد

پاتوسی که همواره نشان داده از فرصت‌های گلزنی بهترین بهره را می‌برد، پس از جای گذاشتن سه بازیکن سپاهان، از زاویه بسته با شوت پای چپ تماشایی طاق دروازه سپاهان را فرو ریخت و برد ارزشمند آبی‌ها را در اصفهان رقم زد.

استقلالی‌ها حدود ۱۵ سال قبل هم این حرکات را ازمحمدرضا حیدریان، کاپیتان سابق تیم ملی که آن مقطع شماره ۱۰ آبی‌ها را در تیم لیگ برتری فوتسال بر تن داشت نیز به یاد دارند؛ بازیکنی که با یک پا- دوپاهای ریز همه نفرات مقابل‌اش را جای می‌گذاشت و به بهترین شکل گلزنی می‌کرد؛ حرکاتی که امروز با گل آیاندا پاتوسی مقابل سپاهان برای هواداران استقلال تداعی شد.

عکس‌ها از: امیر حسینی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      چه مطلب مزخرفی واقعا ورزش سه شده چرندیات

    • بدون نام

      چه ربطی به حیدریان داشت اون فوتسال بود این فوتباله مگه هر کس یه پا دوپا کنه باید بگن مثل فلان بازیکن فوتسال هستش ؟شرایط زمین و اندازه اون و ....همه چیز فرق داره بله تو فوتسال خیلی راحت تر میشه کنیکی کار کرد اما این حرکات تو زمین چمن خیلی سخت تره کلا مقایسه چرتی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج