جاباما
۸۵۱۱۸۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

ونزوئلا، بازداشت جولیان آسانژ را محکوم کرد

وزارت خارجه ونزوئلا در بیانیه ای سلب پناهندگی سیاسی بنیانگذار سایت ویکی لیکس و بازداشت او توسط پلیس انگلیس را به شدت محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: وزارت خارجه ونزوئلا در بیانیه ای سلب پناهندگی سیاسی جولیان آسانژ، بنیانگذار سایت ویکی لیکس از سوی دولت اکوادور و بازداشت او توسط پلیس انگلیس در محل سفارت اکوادور را به شدت محکوم کرد.

اظهارات نیکلاس مادورو نیز در بخشی از این بیانیه بازتاب یافته است که به نمایندگی از مردم و دولت ونزوئلا اقدام پس گرفتن پناهندگی دیپلماتیک از جولیان آسانژ را ظالمانه و بازداشت این خبرنگار استرالیایی ـ اکوادوری از سوی پلیس انگلیس را اقدامی شرم آور و حماقت آمیز توصیف کرده است.

ونزوئلا با اشخاص و کشورهایی که مخالف بازداشت آسانژ هستند ابراز همسویی کرده و استرداد احتمالی وی به آمریکا را موجب به خطر افتادن حقوق بشر این روزنامه نگار برجسته بین المللی دانسته است.

ونزوئلا بر این باور است که آسانژ به دلیل افشاگری های مهم علیه وزارت خارجه آمریکا تحت پیگرد قانونی و بازداشت قرار گرفته است و تنها جرم وی نمایاندن ابعاد تاریک و جنایتکارانه جنگ های خانمان براندازی است که ماهیت آن تغییر رژیم در کشورهای مختلف تحت نظارت آمریکا بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم از عجایب روزگاره که دیکتاتورها این حرفا رو میزنن

    • حامی

      آمریکاییها واروپاییها میخواهند به کشورهای جهانسوم بفهمانند.قدرت ونفوذما ونقض حقوق بشر یک کار همیشگی وسازمان های بین المللی نمیتواند جلوی نفوذ ما در سازمانهایی مجامع بین مللی بگیرنند امثال آسانژنمیتوانند بدون اجازه قدرت آمریکا اروپا مانع کار ماشوندو واین یک بازی سیاسی است.برای ملتها ست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج