۸۵۱۲۲۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سیل‌زدگان چشم انتظار کمک‌های سینما

مراسم کمک به هموطنان سیل زده در پردیس آزادی که از ساعاتی پیش کلید خورده، هر چند با اما و اگرهایی در نحوه برگزاری روبه روست، با این حال مورد استقبال تعدادی از سینماگران و مردم قرار گرفته.

بانی فیلم: مراسم کمک به هموطنان سیل زده در پردیس آزادی که از ساعاتی پیش کلید خورده، هر چند با اما و اگرهایی در نحوه برگزاری روبه روست، با این حال مورد استقبال تعدادی از سینماگران و مردم قرار گرفته.

سیل‌زدگان چشم انتظار کمک‌های سینما

‎علی نصیریان، فاطمه معتمدآریا، حسن فتحی، حبیب رضایی، امین حیایی، بهرام افشاری و …. از جمله هنرمندانی هستند که تا لحظه تنظیم مطلب حاضر در مراسم مذکور شرکت کردند.

‎این اقدام که با برنامه ریزی خانه سینما و حمایت شهرداری تهران و جمعیت هلال‌احمر و البته با دو- سه هفته تاخیر پس از بروز حوادث سیل در مناطق مختلف کشور صورت گرفته، به صورت همت عالی برگزار می شود. به نظر می رسد بعضی از مردم بیشتر برای دیدن هنرمندانی آمده اند که چهره آنان را می شناسند و دیگر اعضای سینما از جمله همایون اسعدیان، مازیار میری و … از مرکز توجه حضار به دور هستند.

‎این مراسم امروز جمعه ۲۳ فروردین از ساعت ۱۴ آغاز شده و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد یافت و سینماگران مقابل در ورودی سینما آزادی حضور پیدا می‌کنند تا در کنار اهدای کمک‌های خود، نسبت به جمع‌آوری کمک‌های دیگر اقشار جامعه نیز اقدام کنند.

به گفته خبرنگار بانی فیلم که در محل مراسم حاضر است، کارتهایی با آرم خانه سینما و هلال احمر که عبارت سیل مهربانی روی آن درج شده، توسط هنرمندان امضا و تقدیم مردمی می شود که کمک های خود را در صندوق می اندازند. ضمن اینکه دی وی دی هایی از فیلم هایی ایرانی نیز روی میزها قرار داده شده تا علاقه مندان به رایگان از آنها بهره مند شوند. ضمن اینکه بازار سلفی گرفتن نیز حسابی داغ است!

‎مسئولان خانه سینما که اواخر سال گذشته با چالش پاسخگویی درباره نحوه اهدای هدیه نقدی یک میلیاردی وزارت ارشاد تحت عنوان عیدی به سینماگران مواجه شدند و نتوانستند توضیح روشنی درباره نحوه توزیع این مبلغ هنگفت بین اهالی خانه سینما و صنوف دهند، شاید بهتر بود بخشی از آنرا به همین مراسم اختصاص دهند.

‎از سویی صاحبان فیلم های میلیاردی بی کیفیت نیز که با توسل به مسائل مبتذل و غیراخلاقی، این روزها در گیشه یکه تازی می‌کنند، بد نیست از لاک سکوت خارج شده و همپای مردم و دیگر سینماگران به جای اعلام اخبار چند میلیاردی شدن فیلمشان، بخشی از عواید فروش را به سیل‌زدگان اختصاص دهند. اقدامی که شاید تا حدودی بتواند اثرات منفی محتوای چنین تولیداتی را نزد افکار عمومی و سینماروها خفیف جلوه دهد و از تبعات اخلاقی منفی آن در جامعه بکاهد.

‎از سویی لازم است ریز کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در این مراسم در فضایی شفاف صورت جلسه و اعلام شود تا در جریان ارسال آنها برای سیل زدگان شبهه ای پیش نیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAABBAAAAA

      سیل زده ها چه دل خوشی دارند
      دولت کاری میتواند انجام دهد بیخیال شده حال مردم انتظار دارند هنرپیشه ها زحمت بکشت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج