جاباما
۸۵۱۲۲۴
۱ نظر
۵۰۲۵
۱ نظر
۵۰۲۵
پ

گزارش ضرب و شتم آقای ستاره روی میز دادگاه

در دادگاه جدیدی که برای رسیدگی به شکایت جانی دپ از همسر سابق خود به جرم هتک حیثیت گشوده شده است، امبر هرد گزارش جدید و تکان دهنده‌ای از رفتارهای خشونت بار او منتشر کرد.

خبرگزاری صبا: در دادگاه جدیدی که برای رسیدگی به شکایت جانی دپ از همسر سابق خود به جرم هتک حیثیت گشوده شده است، امبر هرد گزارش جدید و تکان دهنده‌ای از رفتارهای خشونت بار او منتشر کرد.

گزارش ضرب و شتم آقای ستاره روی میز دادگاه

به نقل از ورایتی، امبر هرد بازیگر سرشناس هالیوودی در واکنش به شکایت ۵۰ میلیون دلاری همسر سابق خود یعنی جانی دپ، گزارشی جدید از سال‌ها خشونت‌ خانگی او به دادگاه ارائه کرده که حاوی جزییات تاسف‌باری است.

هرد در این گزارش که توسط وکیل او به دادگاه ارائه شده است بارها جانی دپ را یک «هیولا» خطاب کرده و ادعا کرده است که او خشونت‌های خود را تحت تاثیر مصرف زیاد الکل و مواد مخدر به یاد نمی‌آورد. طبق این گزارش در یک مورد در دسامبر سال ۲۰۱۵ ستاره سابق «دزدان دریایی کارائیب»، امبر هرد را از گلو و موهایش گرفته و سیلی زنان و فریادکشان او را تهدید به قتل ‌کرده است. بعد از آن جانی، هرد را روی تخت انداخته و با مشت به سر او ضربه می‌زند که شدت این کشمکش به شکستن چهارچوب تخت می‌انجامد. امبر هرد در ادامه اینطور گزارش می‌دهد که برای مدتی نمی‌توانستم نفس بکشم یا جیغ بزنم، چراکه جانی چنان ناهشیار و به ابعاد خرابکاری خود ناآگاه بود که می‌ترسیدم واقعا من را به قتل برساند.

امبر هرد و جانی دپ ملاقات‌های خصوصی خود را از سال ۲۰۱۲ آغاز کردند و هرد یک سال بعد متوجه مشکل اعتیاد دپ به الکل و مواد مخدر شد. او در این باره گفته است: اکثر مواقع جانی بعد از بازگشت از حالت مستی یا نئشگی، رفتار متوهمانه و خشونت‌بار خود را به یاد نمی‌آورد و چون من عاشق جانی بودم به قول‌های او برای خوب شدن، بارها و بارها اعتماد کردم. من در اشتباه بودم.

هرد همچنین گزارش داده است که در ماه می سال ۲۰۱۴ و در پروازی خصوصی، دپ بعد از مصرف سنگین مشروبات الکلی، اشیایی را به سمت او پرتاب کرده و ناسزا می‌دهد. بعد از آن با لگد به جان او افتاده و او را روی راهروی هواپیما می‌کشاند تا در نهایت تا آخر پرواز در توالت هواپیما از حال می‌رود. دپ بعدا با ارسال پیامکی از هرد عذرخواهی کرده و مدعی می‌شود چیزی از ماجرا را به یاد نمی‌آورد. دستیار او نیز در پیامی جداگانه به هرد دپ را پسرکی گمشده می‌نامد که به کمک احتیاج دارد.

جانی دپ و امبر هرد در فوریه سال ۲۰۱۵ با هم ازدواج کردند؛ ازدواجی که مانع خشونت‌های دپ نشد. تنها یک ماه بعد از ازدواج، جانی دپ تحت تاثیر مصرف قرص‌های روانگردان اکستازی و در پی بگو مگویی شروع به ضرب و شتم هرد می‌کند تا سرانجام هرد خود را در اتاقی زندانی می‌کند. هرد مدعی است در روز سومی که جانی دپ به طور پیوسته تحت این مواد بیدار بود با دست خونین خود شروع به نوشتن یادداشت‌هایی تهدیدآمیزی روی در و دیوار خانه مبنی بر قتل همسرش کرده است. هرد می‌گوید روی دست و پاهایش هنوز زخم‌های از آن دوران به جا مانده است.

در نهایت در سال ۲۰۱۷ امبر هرد برگه‌های طلاق را امضا کرده و با انتشار گزارشی از خشونت‌های دپ خواستار حفاظت قضایی از خود شد. این ادعا حمایت عمومی کمی به همراه داشت. هرد در این باره می گوید: من نقش خود در فیلمی را که برای بازی در آن انتخاب شده بودم از دست دادم. آدم‌هایی که هرگز با آنها صحبت و ملاقات نکرده بودم شروع به تهدید من ‌کردند. پیام‌های تهدید به مرگ بسیاری دریافت می‌کردم و مجبور بودم هفته‌ای یک بار خط گوشی خود را عوض کنم. مردم من را به آسیب زدن به جانی متهم می‌‎کردند که اصلا درست نبود، من فقط از خودم دفاع می‌کردم.

امبر هرد در سال ۲۰۱۸ در مقاله‌ای در واشنگتن‌پست بدون نام بردن از جانی دپ از آسیب‌های خود از خشونت سخن گفت . خطاب این مقاله که به نظر عموم غیرمستقیم جانی دپ را نشانه می‌رفت باعث شد تا این ستاره هالیوود شکایتی علیه همسر سابق خود تنظیم کند و به اتهام هتک حیثیت خواستار غرامتی ۵۰ میلیون دلاری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم زندگی سلبریتی های خارجی!!
      کلا توی بازیگر و خواننده و فوتبالیست ها و دیگر سلبریتی ها چه تو ایران چه تو خارج عده قلیلی سبک زندگی سالم دارن و بسیاری درگیر مواد مخدر و خشونت و طلاق هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج