جاباما
۸۵۱۲۵۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

فعالیت مدارس در آق‌قلا و گمیشان آغاز شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان از آغاز فعالیت مدارس در سال جدید در دو شهرستان آق قلا و گمیشان از امروز ۲۴ فروردین ماه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان از آغاز فعالیت مدارس در سال جدید در دو شهرستان آق قلا و گمیشان از امروز ۲۴ فروردین ماه خبر داد.

عبدالرضا چراغعلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برخی نگرانی‌ها و مشکلاتی که وجود داشت، بازگشایی مدارس در مناطق سیل‌زده استان در شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان با یک هفته تاخیر انجام شد.

وی افزود: با تمهیدات پیش‌بینی شده توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش و پرورش استان و شهرستان و مدیران محلی و ستادی و فرمانداران این دو شهرستان، امروز بازگشایی مدارس در سال ۹۸ را در شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان داشتیم.

چراغعلی گفت: امیدواریم امروز با برگشت دوباره دانش‌آموزان به کلاس‌های درس، روند عادی سازی زندگی مردم در مناطق سیل‌زده استان را وارد مرحله جدیدی کنیم و بتوانیم در روزهای آینده خدمات بیشتر و ارزنده‌ای را به مردم این مناطق ارائه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: به علت آبگرفتگی برخی مدارس و نگرانی درخصوص استحکام بنا، حدود ۶۰ کانکس تهیه شده و همچنین در برخی مدارس که شرایط خوبی دارند، کلاس‌ها دو شیفته شده‌اند.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان گلستان در شهرستان آق‌قلا دانش آموزان مدرسه شهید مطهری به مدرسه حبیب لی، مدرسه شهید مدنی به مدرسه فاطمیه، مدرسه بنت الهدی به مدرسه مائده، مدرسه حضرت معصومه (س)به مدرسه سمیه، مدرسه اورکت حاجی به مدرسه کمینه و مدرسه کمینه به مدرسه موحد آق قلا انتقال داده شدند.

در شهرستان گمیشان نیز مدارس کمینه به شیدایی، امام خمینی (ره) به حاج رجب کلته، فاطمیه به دبستان ایران، وحدت اسلامی به فاطمه زهرا، ترکمن سیمین شهر به حضرت خدیجه کبری، آخوند قلی به کانون فرهنگی تربیتی، کمالی کم گامشلی به آموزشگاه توحید خواجه نفس و مدارس آرخ و بقیه هم در مکان خود دایر هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم و جوانان اق قلا وگمیشان خودشان بدون عنایت دولت کار کردن و تلویزیون نشون نداد دوربین دنبال خانه به دوشان راه افتاده و اونها که بیل میزنن یه دورنما نشون میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج