۸۵۱۲۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

معتمد: برخی باعث دوریم از تیم ملی شدند

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: در حالی که چند سال دیگری می توانستم برای کشورم افتخار کسب کنم، برخی به دلیل مشکلات شخصی باعث دوری من از تیم ملی شدند.

خبرگزاری مهر: نایب قهرمان المپیک لندن گفت: در حالی که چند سال دیگری می توانستم برای کشورم افتخار کسب کنم، برخی به دلیل مشکلات شخصی باعث دوری من از تیم ملی شدند. محمد باقری معتمد ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: با وجود آسیب دیدگی شدید در المپیک لندن موفق به کسب مدال نقره شدم و پس از آن به اجبار چند عمل جراحی را پشت سر گذاشتم. متأسفانه برخی افراد باعث شدند تا مدتی از تیم ملی دور شده و در نهایت نیز بحث پرداخت حقوق از سوی کمیته بین المللی المپیک و مشکلات مربوط به آن شرایط را به سمتی پیش برد که از کشور خارج شوم.

وی ادامه داد: در این مدت تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کردم، از چند کشور نیز پیشنهاد همکاری داشتم، ولی پس از مشورت با برخی اساتید و خانواده ترجیح دادم تا زیر پرچم مقدس کشورم از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم. دوست نداشتم تابعیت خود را تغییر دهم و در نهایت تصمیم به برگزاری دوره‌های آموزشی گرفتم.

دارنده مدال طلا و نقره جهان در خصوص تأخیر چند ساله در تصمیم به خداحافظی گفت: خیلی امیدوار بودم که با دریافت حق و حقوق خود از فدراسیون با «هوگو» تیم ملی کشور خودم باز هم در رقابتهای معتبر کسب مدال کنم. ولی برخی دوست نداشتند معتمد در تکواندو ایران باشد و سرانجام نیز قید آن را زدم.

معتمد ادامه داد: لج نکردم، حق مرا ضایع کردند و کسی در ورزش کشور هم پادرمیانی نکرد تا حق خودم را بگیرم و همین موضوع سه سال از عمر ورزشی ام را هدر داد. همانطور که گفتم خیلی‌ها دوست نداشتند موضوع من و فدراسیون به سرانجام برسد و سنگ اندازی می‌کردند.

وی در خصوص مربیگری در تیم ملی هند افزود: چند سالی است که در کشورهای مختلف به برگزاری سمینارهای آموزشی در کشورهای مختلف پرداختم و همین موضوع باعث دیده شدن من در دنیای مربیگری شد و با پیشنهاد فدراسیون تکواندو هند برای یکسال به عنوان مربی با این تیم همکاری خواهم کرد.

نایب قهرمان المپیک لندن در پایان گفت: به زودی با تیم ملی هند به رقابتهای انتخابی گرنداسلم می‌رویم و پس از آن نیز یک هفته در چین تمرین کرده و اگر روادید من صادر شود به رقابتهای جهانی منچستر می‌روم و در غیر این صورت بعد از مسابقات قهرمانی جهان کار خود را پیگیری خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج