جاباما
۸۵۱۲۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عالمی: «پاتوسی» برای استقلال یک موهبت است

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تاکید کرد حضور «آیاندا پاتوسی» در جمع آبی‌پوشان برای این تیم یک موهبت است.

خبرگزاری مهر: ایمان عالمی در خصوص پیروزی استقلال برابر الهلال عربستان از هفته سوم لیگ قهرمانان گفت: بعد از اتفاقاتی که در دو بازی اخیر برای استقلال بوجود آمده بود خیلی‌ها انتظار داشتند این تیم برابر الهلال نتیجه قابل قبولی کسب نکند و بازی را به حریفش که بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد واگذار کند.

وی تاکید کرد: دیدار برابر الهلال به دو بخش تقسیم می‌شد. بخش اول این بود که بازیکنان دوست داشتند در این دیدار پیروز شوند و همین مسئله باعث شد تا با زدن یک گل زودهنگام شرایط به سود استقلال تغییر کند و سپس گل دوم هم زده شود. بخش دوم این قضیه پاتوسی بود. او برای استقلال یک موهبت است. در بازی گروهی، ضربات ایستگاهی و کمک به خط دفاع بسیار عالی است و شاید اگر اشتباه داوری نبود او می‌توانست یا گلزنی کند یا پاس گل سوم را بدهد.

مهاجم پیشین استقلال تاکید کرد: البته حملات استقلال بعد از گل دوم فروکش کرد و این مسئله باعث شد تا الهلال بازی را در دست گرفته و فشار را بر استقلال زیاد کند. همین مسئله باعث بر هم خوردن نظم خط دفاعی شد و یک اشتباه فردی یک گل را به الهلال تقدیم کرد. در نیمه دوم، الهلال طبیعی بود که برای جبران گل خورده و پیروزی، فشار زیادی بر روی دروازه استقلال بیاورد ولی خط دفاع منظم بود و اجازه گلزنی به حریف را نداد اما در مجموع با اینکه هیچکس انتظار پیروزی از استقلال را نداشت این تیم توانست یک برد خوب را کسب کرده و به صعود به دور بعد امیدوار شود.

عالمی در مورد عملکرد حسین حسینی درون دروازه نیز افزود: حسینی یکی از بهترین گلرهای ایران است. او برابر الهلال عملکرد عالی داشت و اجازه نداد دروازه اش باز شود البته روی گلی که خورد مقصر نبود و این گل حاصل اشتباه خط دفاع بود اما در مجموع اعتقاد دارم با اعتماد به نفسی که حسینی به دست آورده می‌تواند یکی از گلرهای خوب تیم ملی و استقلال باشد.

ایمان عالمی با اشاره به دیدار استقلال برابر سپاهان گفت: با این پیروزی استقلال می‌تواند به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر امیدوار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج