۸۵۱۲۷۸
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

مقصر اشتباهات فروزان مشخص شد

مربی پیشین تراکتورسازی توضیحات جالبی در مورد دلیل اشتباهات محسن فروزان مقابل سپیدرود رشت برای مخاطبان صفحه اینستاگرام خود ارائه کرد.

خبرآنلاین: محمد تقوی نیز خود را مقصر اشتباهات عجیب محسن فروزان در دیدار مقابل سپیدرود رشت می‌داند.

او در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود، توضیحاتی در این مورد ارائه داد و به نوعی، اعتراف کرد بخشی از این اشتباهات، به خاطر تفکرات زمان مربی گری خودش در این تیم است.

تقوی نوشت: «سعی می‌کنم در موضوعاتی که تاثیرگذار نیستم اظهار نظر نکنم. پس از استعفایم از باشگاه تراکتورسازی که دلایلی کاملا حرفه‌ای داشت همچنان خبرهای مربوط به این باشگاه را دنبال می‌کنم. تراکتورسازی بخشی مهم از تاریخ فوتبالم است که نمی‌توانم آن را نادیده بگیرم. هر بازیکنی در هر شرایطی ممکن است اشتباه کند، اما وظیفه دیگر اعضای باشگاه حمایت از این بازیکن است تا دیگر بازیکنان متوجه شوند در صورت اشتباه باشگاه تمام و کمال پشتیبان آنان است.»

او همچنین ادامه داد: «فروزان یکی از معدود دروازه‌بانانی است که در بازی با توپ مهارت دارد و در تمامی مدتی که با او کار می‌کردم به او اجازه می‌دادم که تحت هر شرایطی تنها پاس دهد و اگر اشتباهی نیز رخ داد تمامی مسئولیت آن را قبول می‌کردم. فروزان کاری را کرد که من در آن زمان از او می‌خواستم و اگر اشتباهی هم کرد به دلیل تفکری بود که من می‌خواستم در تراکتورسازی آن را نهادینه کنم. بازیسازی از خط دفاعی اصل اول مربیگری‌ام بود و در این شرایط فروزان مقصر نیست. تغییرات مربیان، بازیکن را سردرگم می‌کند و فروزان تنها کاری را کرد که من از او می‌خواستم. اگر مربی حال حاضر تراکتور سازی چنین تفکری ندارد باید هرچه زودتر آن را به بازیکنانش انتقال می‌داد. فروزان و هر بازیکنی اشتباه می‌کند، اما باید شجاعت داشته باشیم و بازیکن را فدای اشتباهات خود نکنیم. به امید موفقیت تراکتورسازی که بدون تردید دوران بسیار پرباری را در این تیم سپری کردم.»

تقوی در نهایت نوشت: «در مدتی که در تراکتورسازی کار می‌کردم دکتر علیرضا اسدی تنها مدیرعاملی بود که تمام و کمال با تفکرات من هم سو بود که امیدوارم در فوتبال ایران چنین مدیرانی بیشتر مسئولیت داشته باشند.»

مقصر اشتباهات فروزان مشخص شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این ابله خودشو چی فرض کرده. برو گم شو. تو عبرت نگرفتید که با الدنگی بیرونت کردند

    • حمید .موحد

      اصولا انسان جایز الخطا هست نباید بخاطر یک اشتباه زحمات کسی را نادیده گرفت و توهین وتحقیر کرد همه ما ها در زندگی اشتباه کردیم دنیا به اخر نرسیده من تعجبم از مالک باشگاه هست بجای دلداری به فروزان فرق نمیکنه یا سایر بازیکنان تصمیم احساسی بگیر اگر قرار باشه کسی تنبیه بشه خود افای زنوزی هست که همه افنخارات را مبخواد با پول و زور بدست بیاره امیدوارم شاهد اینگونه بی حرمتی و بی احترامی به بازیکنان نباشیم

    • بدون نام

      اقای تقوی رشوه خواری و قمار بازی فروزان وهمسرش وارتباط او با مافیای فوتبال قلعه‌نویی نوعی را توجیه سعی نکن مردم را فریب دهی

    • بابا اتی

      میره تا قهرمان سوراختور

    • بدون نام

      چه شخصیت مهمی نظر داده ...

    • شهریار کسرایی زاده

      نظرت راجب ۵۰۰ میلیون پاداش استقلال چیه..راستی باهواپیمای دربست اومدن ایران..نظرت چیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به توچه کی اندازه شما خرج کرده و پول داده تو لیگ که به استقلال گیر میدید زنوزی ابربدهکار بانکیه

    • zoro

      نه عزیز شما کارت درسته مغصر پرسپولیس که با فیرس کلاس پرواز داشت به ژاپن اگه نبود اون فینال آسیا و پرواز فیرس کلاس حتما ما قهرمان جام ملتها میشدیم و فروزان هم الان به جای لایی خوردن گلر رئال یا بارسا بود

    • بدون نام

      آخرش استقلال قهرمان شه یا تراکتور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استفراق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج