۸۵۱۲۹۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

سعادتمند: پاتوسی را حفظ می‌کنیم

احمد سعادتمند رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: شفر تا به اینجای کار عملکرد خوبی داشته و مورد حمایت هیئت مدیره هم قرار دارد.

خبرگزاری میزان: احمد سعادتمند در خصوص پیروزی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: من هم مثل همه هواداران استقلال از این پیروزی خوشحال شدم. خوشبختانه با توجه به دو پیروزی پیاپی که مقابل الهلال و سپاهان کسب کردیم توانستیم هم به لیگ قهرمانان آسیا و هم به لیگ برتر برگردیم.

وی در مورد این که گفته می‌شود استقلال با مشکل زمین تمرین مواجه است، تصریح کرد: زمین تمرین مجموعه ورزشی انقلاب در حال تجهیز است و به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود. در مورد زمین تمرین باید از مدت‌ها قبل این مشکل حل می‌شد تا در طول فصل این مشکلات ایجاد نمی‌شد. به طور حتم استقلال برای فصل آینده با مشکل زمین روبرو نخواهد شد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره این که شفر پس از دربی عنوان کرده بود که همه به جز یک نفر از این شکست ناراحت هستند، گفت: به هیچ عنوان اینگونه نیست و این موضوع هم بیشتر سوء‌تفاهم بود. در جلسه‌ای که با حضور شفر و اعضای هیئت‌مدیره داشتیم این سوء‌تفاهم حل شد.

سعادتمند در پاسخ به این سوال که آیا شفر در فصل آینده هم هدایت استقلال را بر عهده دارد یا خیر، اظهار داشت: شفر تا به اینجای کار عملکرد خوبی داشته و مورد حمایت هیئت مدیره هم قرار دارد.

وی درباره این که تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر شفر برای فصل آینده از چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: رسیدگی به مسائلی همچون توسعه تیم‌های پایه، کمپ مرحوم حجازی، ساختار باشگاه و همین طور تمدید قرارداد بازیکنان در دستور کار باشگاه قرار دارد. حتی طبق دستور وزیر ورزش پیگیر واگذاری استقلال به بخش خصوصی هستیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره این که هواداران نگران جدایی پاتوسی از استقلال در پایان فصل هستند، اظهار داشت: همانطور که فتحی گفت، ان‌شاءالله پاتوسی را حفظ می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      پاتوسی جز بهترینهای اسیاست ..استقلال شفر در دوبازی با پرس کردن صاحب توپ و منسجمتر از قبل تو خط دفاعی و پاسهای تک ضربش واقعا با کلاس بازی میکنه ...ولی خط دفاعی تو یارگیری علل الخصوص سانت از جناحین باز مشگل داره .

    • بدون نام

      مثل تیام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج