جاباما
۸۵۱۳۱۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بازگشت کوادرادو به ترکیب یوونتوس پس از ۴ ماه

بانوی پیر با ترکیبی متفاوت در دیداری که می‌تواند منجر به هشتمین قهرمانی متوالی‌اش در سری A شود به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم: ماسیمیانو آلگری سرمربی یوونتوس با توجه به بازی خانگی سه‌شنبه شب تیمش مقابل آژاکس آمستردام در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برای بازی امروز (شنبه) بیانکونری مقابل اسپال در هفته سی‌و‌دوم سری A از ترکیبی متفاوت استفاده خواهد کرد.

او برای این بازی به تعدادی از مهره‌های اصلی تیمش از جمله کریستیانو رونالدو و جورجو کیلینی استراحت داده است اما در نظر دارد که به خوان کوادرادو، بال کلمبیایی‌اش میدان بدهد. او از ماه دسامبر برای بیانکونری بازی نکرده بود.

در حالی که ۷هفته دیگر به پایان فصل مانده است، یوونتوس از مصاف خود با اسپانیا تنها یک امتیاز می‌خواهد تا هشتمین قهرمانی متوالی‌اش را قطعی کند و به همین دلیل آلگری قصد ندارد روی ستاره‌‌های خود فشار بیاورد. تصمیم او خبر خوبی برای فابیو کوالیارلا مهاجم سامپدوریا و کرشتوف پیونتک مهاجم میلان، دو پیشتاز کورس کسب عنوان آقای گل این فصل سری A است چرا که فرصت نزدیک شدن به آنها را از رونالدو می‌گیرد.

در حال حاضر در فهرست بازیکنان یوونتوس، جورجو کیه‌لینی مصدوم و در حال ریکاوری است. داگلاس کاستا هم در بازی رفت مقابل آژاکس آسیب دید اما بعید به نظر می‌رسد که این مصدومیت مانع از حضور او در بازی برگشت شود. امره جان، هافبک آلمانی یوونتوس هم به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک خانه‌نشین است. در همین حال آلگری برای بازی امروز دانیله روگانی، میرالم پیانیچ، بلیز متویدی و ماریو مانژوکیچ را هم در فهرست قرار نداده و به جای آنها از ۵ بازیکن تیم زیر ۲۳ سال‌های باشگاه استفاده دعوت کرده است.

فهرست بازیکن یوونتوس برای بازی مقابل اسپال به شرح زیر است: شزنی، پرین، پینسولیو، دشیلیو، الکس ساندرو، بارتزالی، بونوچی، کانسلو، اسپیناتزولا، کوکولو، گوتزی، خدیرا، بنتانکور، کاستانوس، نیکولوسی کاویلیا، دیبالا، کوادرادو، کین، برناردسکی و ماویدیدی.

یوونتوس امروز(شنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران میهمان اسپال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازی بدون کریس معنی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج