۸۵۱۳۲۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سولسشر: نمی‌گذارم رئال، پوگبا را اغوا کند

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید رئال مادرید کارزاری برای جذب ستاره تیمش، پل پوگبا به راه انداخته ولی او با تمام قوا با این تلاشهای رئال مادرید مبارزه خواهد کرد.

ورزش سه: درحالیکه شایعات درباره انتقال پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد به رئال مادرید اوج گرفته و هر روز خبری در این باره منتشر می‌شود، اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد نشان داد که نگران از دست دادن پوگبا است و با آگاهی از تلاشهای رئال مادرید برای جذب او با این تلاشها مقابله خواهد کرد.

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید اولین نشانه‌ها از تلاش رئال مادرید برای جذب پل پوگبا زمانی رسانه‌ای شد که خود پوگبا با حرفهایش نشان داد که از طرف رئال مادرید فعالیت‌هایی در جریان بوده است. زمانی که پوگبا در جریان وقفه لیگهای اروپایی به دلیل برگزاری بازیهای ملی در یک مصاحبه اعلام کرد که بعد از بازگشت زیدان به رئال مادرید، بازی در این تیم برای او یک رویا خواهد بود.

بعد از آن، رسانه‌های اسپانیایی نزدیک و وفادار به رئال مادرید کارزاری بزرگ برای ترغیب پوگبا برای سفر به اسپانیا و پیوستن به رئال به راه انداختند. سابقه پیوستن دو ستاره بزرگ از یونایتد به رئال، یعنی کریستیانو رونالدو و دیوید بکهام، چیزی است که اوله گنار سولسشر را نگران کارزار رسانه‌ای غول بزرگ اسپانیا کرده است.

سولسشر با تحسین از عملکرد پوگبا در بازی هفته گذشته یونایتد مقابل بارسلونا تاکید کرد که اجازه نخواهد داد این ستاره فرانسوی از تیمش جدا شود. هر چند سولسشر گفت از کارزار رئال مادرید برای ترغیب او به ترک منچستر آگاه است و با آن مقابله خواهد کرد.

سولسشر در این باره گفت:" از آن طرف کارزار بزرگی راه انداخته‌اند ولی من هر وقت با پوگبا صحبت کرده‌ام نظر او نسبت به منچستریونایتد مثبت بوده".

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" من وقتی با پوگبا صحبت می‌کنم احساس نمی‌کنم که در نگاه او نسبت به باشگاه ما تفاوتی بوجود آمده باشد. او همه حواسش به بهتر بازی کردن است و فوتبالیست فوق‌العاده مغروری است. همینطور که چهارشنبه دیدید او در مقابل بارسلونا عالی کار کرد. یادم نمی‌آید پوگبا در هیچ بازی‌ای اینقدر دویده باشد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه پولی که میخواد بدن .از الان رئالي بدون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج