۸۵۱۳۵۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

فیگو: رئال را ترک کردم، چون بازی نمی‌کردم

هافبک پیشین پرتغالی اعلام کرد به دلیل بازی نکردن در رئال مادرید این تیم را ترک کرد.

ایسنا: به نقل از آس، لوئیس فیگو ۴۶ ساله در برنامه "جهان والدانو" درباره دوران حضورش در بارسلونا و رئال مادرید صحبت کرد. هافبک پیشین تیم ملی پرتغال به تصمیم جنجالی‌اش در سال ۲۰۰۰ (جدایی از بارسا و پیوستن به مادرید) گفت: پنج سال فوق‌العاده در بارسا داشتم. در آن زمان (تابستان ۲۰۰۰) نامزدی که قرار بود در انتخابات بارسلونا برنده شود گاسپارت بود. من به او حتی به اندازه یک تار مو هم اعتماد نداشتم.

فیگو درباره فرایند امضای قراردادش با مادرید اظهار کرد: همه چیز جدی پیش می‌رفت تا این که یک پیشنهاد از ایتالیا داده شد. من با یکی از نامزدهای ریاست باشگاه رئال مادرید (فلورنتینو پرس) توافقی کرده بودم. من این توافق را ندیده بودم اما به من گفتند پرس شرط بسته که اگر نتواند با من قرارداد امضا کند، هزینه یک سال اعضای باشگاه را پرداخت می‌کند. با این حال مدیربرنامه‌ام آن را امضا کرد و نه من. من چیزی را امضا نکردم. به من گفتند (در بارسلونا) پول بیاور، آن وقت می‌توانی بروی. این اتفاق‌ها در شرایطی رخ داد که دو باشگاه در جریان انتخابات قرار داشتند. من پرس را نمی‌شناختم.

او افزود: در تعطیلات در چردنیا (جزیره‌ای در ایتالیا) به سر می‌بردم که پرس پیروز انتخابات شد. همه کسانی که به من مرتبط بودند (مدیربرنامه‌ام و وکیلم) به چردنیا آمدند تا من را راضی کنند. به لیسبون بازگشتیم و در آن‌جا با پرس جلسه داشتم. سپس با همسرم تماس گرفتم و به او گفتم تصمیم گرفته‌ام با رئال مادرید قرارداد امضا کنم.

فیگو در ادامه به سخت بودن نخستین روزهای حضورش در رئال مادرید اشاره کرد و گفت: در یک سال سخت به مادرید پیوستم. در آن زمان اهداف و پروژه‌های جدید وجود داشت و پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا حفظ روند پیروزی‌ها آسان نیست. شانس این را داشتیم که فاتح لالیگا شویم. در این گروه افراد فوق‌العاده‌ای هم‌چون رائول گونسالس و فرناندو هیرو حضور داشتند که به من کمک کردند.

هافبک پرتغالی در ۳۲ سالگی مجبور شد مادرید را ترک کند. او در این‌باره گفت: با وجود این که یک سال از قراردادم باقی مانده بود می‌خواستم به اینتر بروم چون در مادرید بازی نمی‌کردم و احساس می‌کردم دیگر مفید نیستم. می‌دانستم به چه دلایلی بازی نمی‌کنم.

فیگو درباره کسانی که از او ناراحت شدند، اظهار کرد: آن‌هایی از من ناراحت شدند که جلوی من یک چیز می‌گفتند و پشت سر من چیز دیگری می‌نوشتند و باعث خشم مردم می‌شدند.

بازیکن پیشین رئال مادرید در پایان گفت: هرگز به مربی‌گری فکر نمی‌کردم. می‌خواستم به کار دیگری مشغول شوم. زمانی که فوتبال را کنار گذاشتم تحصیلاتم را در مقطع لیسانس پایان دادم. سپس رشته تجارت را خواندم و از پست جدیدم (مشاور رئیس یوفا) خیلی خوشحالم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر قشنگ حرف زد. حالا طرفداراي پنالسا بیان پوست موز بندازن براش هه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج