۸۵۱۳۷۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

خرید‌های پرسپولیس کار راه انداز شدند

خریدهای تیم فوتبال پرسپولیس حضور فعالی در ترکیب این تیم برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر داشتند اما یک بازیکن هنوز به نیمکت میخ شده است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر تقویت شد تا بتواند خود را برای ادامه حضور در کورس قهرمانی و همچنین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند.

مهدی شیری از همان هفته ابتدایی توانست خودش را در ترکیب اصلی این تیم قرار دهد تا یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های دور برگشت لقب بگیرد. خریدی که از پیکان به پرسپولیس پیوست تا نقش زیادی در بالا رفتن استحکام خط دفاعی سرخپوشان داشته باشد.

اتفاق مشابهی که برای محمد نادری هم رخ داد. مصدومیت شایان مصلح باعث شد تا این بازیکن که در زمستان سال گذشته به پرسپولیس آمد جزو یازده مرد اصلی قرار بگیرد و هر هفته بهتر از قبل خودش را نشان دهد.

مهدی ترابی نیز با وجود اینکه تاکنون برای پرسپولیس گلزنی نکرده است تأثیرگذاری خود را داشته است و در آمار فنی که از سوی این بازیکن ارائه شده در اکثر حملات پرسپولیس تأثیر مستقیم داشته است.

سروش رفیعی نیز با وجود اینکه هنوز در شرایط ایده آل قرار نگرفته است معمولاً به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رود. هافبک بازی‌ساز پرسپولیس در دربی نوروزی که با برتری یک بر صفر این تیم مقابل استقلال تهران همراه بود در ترکیب اصلی بود تا بتواند کمربند میانی پرسپولیس را تقویت کرده و این تیم را به بردی حساس برساند.

البته برانکو ایوانکوویچ همچنان بشار رسن را به رفیعی ترجیح می‌دهد اما شماره هفت پرسپولیس هم هربار بازی کرده است نشان داده مسیر بازگشت خود به عنوان یکی از مهره‌های تأثیرگذار را پیدا کرده است تا امیدوار به ادامه روند پیشرفت خود باشد.

بازیکنان جدید پرسپولیس در حالی رفته رفته به شرایط ایده آل خود می‌رسند که هنوز اثری از مهدی شریفی دیده نمی‌شود. بازیکن سال‌های گذشته سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز با وجود اینکه در نیم فصل اول هم با پرسپولیس تمرین کرد هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. این بازیکن که شماره ۱۰ پرسپولیس را بر تن دارد به سختی در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس برای هر بازی قرار می‌گیرد. شماره ۱۰ پرسپولیس بازی نمی‌کند و تنها در تمرینات می‌دود تا شاید فرصتی برای بازی کردن پیدا کند.

شریفی که پست تخصصی‌اش مهاجم است با حضور بودیمیر، علیپور و سیامک نعمتی فرصت بسیار کمی برای بازی کردن دارد. شماره ۱۰ پرسپولیس هرگز نتوانسته است انتظارات را برآورده کند تا شاید درب خروج در انتهای فصل به روی او گشوده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازبودمیرچخبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج