۸۵۱۴۳۷
۷۴ نظر
۵۹۱۰
۷۴ نظر
۵۹۱۰
پ

کشور‌هایی که حمله نظامی به آن‌ها غیر ممکن است!

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که شب‌ها هنگام خواب، به این فکر کنید که اگر روزی جنگ شود و حتی دنیا زیر سلطه جنگ نابود شود؛ چه احتمالاتی وجود دارد که زنده بماینم و هزارتا سوال دیگر. در کل پرداختن به مقوله جنگ و مباحث مربوط به آن، به تنهایی می‌تواند ذهن شما را آزار دهد.

برترین‌ها - سید هادی هادیان : شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که شب‌ها هنگام خواب، به این فکر کنید که اگر روزی جنگ شود و حتی دنیا زیر سلطه جنگ نابود شود؛ چه احتمالاتی وجود دارد که زنده بماینم و هزارتا سوال دیگر. در کل پرداختن به مقوله جنگ و مباحث مربوط به آن، به تنهایی می‌تواند ذهن شما را آزار دهد. ولی تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در کدام کشور‌ها احتمال وقوع جنگ و درگیری کمتر است؟
امروز میخواهیم پاسخ این سوال را جویا شویم و ببینیم که کدام کشور‌ها از حملات نظامی در امان هستنتد. به دلایل زیادی وجود دارد که یک کشور از حمله نظامی مصون بماند و آسیبی به آن نرسد؛ حتی گفته می‌شود که حمله نظامی به برخی کشور‌ها غیر ممکن است. احتمالا یک دلیل آن جغرافیا است یا اینکه ارتش و مردم این کشور‌ها آنقدر قدرتمند هستند که در برابر حمله نظامی شکست ناپذیر باشند. پیشنهاد می‌کنم که در ادامه با برترین‌ها همراه باشید تا بیشتر تا یکی دیگر از حقایق جهان آشنا شویم.

ایران
کشور‌هایی که حمله نظامی به آن‌ها غیر ممکن است!

دلای زیادی وجود دارد که کارشناسان نظامی جهان ایران را مانند یک قلعه مستحکم در نظر می‌گیرند. توپوگرافی ایران بیشتر کوهستانی است و همین موضوع به ارتقا شرایط استراتژیکی ایران کمک زیادی کرده است. همچنین ایران دارای قوای انسانی بیش از نیم میلیون سرباز است که این عدد در مقایسه با سایر کشور‌های منطقه، عدد بزرگی به نظر می‌رسد. علاوه بر این، ایران دارای ۱۶۵۸ تانک و ۱۳۷ هواپیما است که حمله به این کشور را سخت‌تر می‌کند. این نگین خاورمیانه، دارای پایگاه‌های زیر زمینی است که بنا به گفته دولت، هر ۵۰۰ متر در هر شهر و استان پایگاه زیر زمینی وجود دارد. بنابراین، اگر نیرو‌های مهاجم به ایران، خیال جنگ تن به تن با سربازان ایرانی را داشته باشند شاید یک جنگ بی پایان و خونین را شاهد باشیم.
جالب است بدانید که بسیاری از ابرقدرت‌های جهان شک کرده‌اند که ایران به تازگی آزمایش‌های موشکی انجام داده است که توانایی حمل کلاهک هسته‌ای را دارند. با وجود داشتن دشمنان قدرتمندی مانند ایالات متحده آمریکا، اسراییل، ترکیه و عربستان سعودی، ایران از زمان جنگ جهانی دوم فقط یک بار توسط عراق مورد حمله قرار گرفته است. پس ایران را هیچ‌گاه دست کم نگیرید!
بوتان
کشور‌هایی که حمله نظامی به آن‌ها غیر ممکن است!

بوتان یک کشور کوچک و منزوی در فراز ارتفاعات هیمالیا است. از عجایب این کشور میتوان به ارتش ۶۰۰۰ نفره، بدون توپخانه و بدون نیروی هوایی اشاره کرد که اتفاقا از منطق امن جهان به شمار می‌رود. دلیل این که بوتان را در این لیست قرار داده‌ایم، تاریخ این کشور است که نشان می‌دهد در طول سرنوشت هزارساله تمدن خود هرگز مورد حمله بیگانه قرار نگرفته است. اگر چه بوتان در دهه ۱۷۰۰ میلادی توسط بریتانیا مورد حمله قرار گرفت، اما هرگز به طور کامل فتح نشد. با این وجود، امروزه حمله به خاک بوتان غیر ممکن است؛ زیرا این کشور ۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است و این موضوع کار را برای نیرو‌های نظامی پیاده و تانک‌ها سخت می‌کند.
علاوه بر این موارد، دوست خوب این کشور یعنی هند تصمیم گرفته است که این کشور کوچک را مورد حمایت خود قرار دهد. هند تمام سلاح، لوازم و آموزش نظامی را برای ارتش کوچک بوتان تامین می‌کند، بنابراین هیچ نگرانی بابت حمله بیگانه برای آن‌ها وجود ندارد. این عوامل و همچنین نبود هیچ گونه انگیزه برای حمله به بوتان از طرف کشور‌های دیگر، باعث می‌شود که این کشور در طول این سال‌ها ایمن بماند.
استرالیا
کشور‌هایی که حمله نظامی به آن‌ها غیر ممکن است!

در مورد استرالیا باید بگوییم که این کشور شامل دشت‌های وسیع در میان آب است و نزدیک‌ترین ارتش نظامی که می‌تواند به آن‌ها حمله کند، در بهترنی حالت ۱۱۰۰۰ کیلومتر دورتر از آن و کشور ژاپن است. حتی در طول جنگ جهانی دوم نیز ژاپن در مواقعی برنامه‌ای برای حمله به خاک استرالیا داشت، اما از طرح‌های خود منصرف شد. آن‌ها قطعا می‌دانستند حتی اگر به خاک استرالیا برسند، ۹۵ درصد از مشکلات آن‌ها هنوز هم پابرجا بود.
برای حمله به استرالیا، ارتش امپراتوری ژاپن باید مناطق دور افتاده را فتح می‌کردند؛ که ۷۰ درصد از زمین‌های استرالیا را شامل می‌شد، که این دشت‌ها هزاران کیلومتر وسعت دارد و این موضوع به اندازه کافی یک امتیاز مثبت برای ارتش استرالیا فراهم کرده بود تا در برابر حملات چریکی نیرو‌های متحدین مقاوم باشد. در مجموع حمله به استرالیا از سوی هر کشور و با هر قوای نظامی، بدترین ایده نظامی می‌تواند باشد.
روسیه
کشور‌هایی که حمله نظامی به آن‌ها غیر ممکن است!

اگر ناپلئون یا هیتلر زنده بودند، پرداختن به این سوال که چگونه حمله به روسیه عملی می‌شود، یکی از سوژ‌های لذت‌بخش و موردعلاقه آن‌ها بود! ارتش تاریخی روسیه در زمان‌های دور تا همین چند سال اخیر چنان قدرتمند بوده که هر دشمنی را به عقب می‌رانده است. روسیه بزرگترین کشور جهان است و این کشور ایمنی خود را مدیون جغرافیای آن و البته آب و هوای سرد و خطرناک آن است. بیشتر زمین‌های روسیه از کوه‌های پوشیده از برف تشکیل شده است و زیستگاه اصلی خرس‌های قطبی است.
در طول جنگ جهانی دوم، ارتش روسیه به طور عمد نازی‌ها را در سرمای طاقت‌فرسا رها کرد و سبب مرگ تمام آن‌ها شد. این استراتژی به خوبی کار کرد و سبب شکست تهاجم نازی‌ها و در نهایت باعث نابودی هیتلر شد. امروزه روسیه با در اختیار داشتن ۸۴۵،۰۰۰ سرباز دارای پنجمین قوای نظامی فعال است. در زمان نیاز، روسیه همچنین می‌تواند ۳۵۰۰ هواپیمای نظامی و ناوگان خود متشکل از ۳۵۰ کشتی جنگی استفاده کند. آن‌ها همچنین دارای ۷۰۰۰ موشک هسته‌ای هستند؛ بنابراین حتی اگر کسی بتواند خود را در زمستان معمولی روسیه زنده نگه دارد، بعید است که در زمستان هسته‌ای زنده بماند!
کره شمالی
کشور‌هایی که حمله نظامی به آن‌ها غیر ممکن است!

ارتش بزرگ و قوی کره شمال، یکی از چیز‌هایی که کیم جونگ همیشه با افتخار از آن صحبت می‌کند. کره شمالی بیش از یک میلیون سرباز فعال، ۴۲۰۰ تانک و ۲۲۲ هلیکوپتر جنگی دارد که این ارتش را از ارتش کشور‌های عضو ناتو غیر از آمریکا بزرگ‌تر نشان می‌دهد. همچنین برخی از سیاست‌مداران بزرگ دنیا بر این اعتقاد هستند که آن‌ها سلاح‌های هسته‌ای در اختیار دارند تا به وسیله آن به کره جنوبی، ژاپن و احتمالا سواحل غرب آمریکا برسند. از آنجایی که تنش‌های اخیر بر سر آزمایش‌های هسته‌ای کره شمالی بالا گرفته است، امریکا در حال حرکت نیرو‌های خود به سمت کره شمالی است و چین و روسیه احتمال حمله به کره شمالی را می‌دهند.
طبیعی است که اگر روزی چنین اتفاقی بیفتد، نیرو‌های مشترک بین امریکا، کره جنوبی و ژاپن برای حمله احتمالی به کره شمالی آماده خواهند شد. با ارتش بزرگ کره شمالی، امکان مرگ صد‌ها و هزاران نفر وجود دارد، اما این مساله کوتاه مدت اهمیتی برای کره شمالی ندارد. همه این نگرانی‌ها باعث شده که حمله به کره شمالی به همین راحتی صورت نگیرد.
کانادا
کشور‌هایی که حمله نظامی به آن‌ها غیر ممکن است!

کانادایی‌ها برخلاف ظاهر آرام و صلح‌طلبانه خود، وقتی که به جنگ می‌آیند به هیچ وجه متین و آرام نیستند. آن‌ها همچنین قواعد یک بازی خشن را به خوبی می‌دانند، برای درک بهتر این موضوع پیشنهاد می‌کنیم که سری به بازی‌های هاکی کانادایی بزنید و آن‌ها را بادقت تماشا کنید. کانادا دارای یک ارتش بسیار حرفه‌ای و آموزش دیده‌ای است که ۹۵۰۰۰ سرباز دارد و هر موفقیتی در میدان جنگ با آن‌ها دست یافتنی است. درست مانند روسیه، کانادا مجبور نیست ارتش خود را برای جنگ تجهیز کند. آن‌ها فقط باید در انتظار فصل آب و هوای سرد و خشک خود باشند.
علاوه بر این، اکثر جمعیت کانادا در نزدیکی مرز قوی‌ترین ارتش نظامی در جهان و متحدشان یعنی ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کنند. برای فتح خاک کانادا، دو انتخاب در پیش رو دارید؛ یکی اینکه در جنوب آنجا با ارتش آمریکا رو به رو شوید و دیگر اینکه میان نیمی از آب‌های یخ‌زده زمین گذر کنید و از لابه‌لای ۶ متر برف و دمای -۵۰ درجه سانتیگراد به شهر‌های آنجا برسید!
سوئیس
کشور‌هایی که حمله نظامی به آن‌ها غیر ممکن است!

شاید شما هم مانند اکثر مردم تعجب کنید که سوئیس حتی ارتش داشته باشد، احتمالا این موضوع به این دلیل است که آن‌ها تقریبا در در هیچ جنگی حضور نداشته‌اند. این کشور از سال ۱۸۱۵ حالتی بی طرفانه به خود گرفته است. حتی اگر یورش نظامی هم آن‌ها را از چرخه ساخت ساعت‌های لوکس و مشهور سوئیس متوقف کند، ارتش این کشور با ۱۵۰،۰۰۰ پرسنل نظامی و ۱۵۶ هواپیمای جنگنده، توانایی مقابله با هر حمله‌ای را دارد.
این عدد در نگاه اول شاید کوچک به نظر برسد، اما همین تعداد سرباز هم دشمن را به سمت کوه‌ها و دامنه‌های اسکاندیناوی فراری می‌دهد جالب است بدانید که سربازان سوئیس هیچ وقت گرفتار حملات ناگهانی دشمن نخواهند شد، زیرا آن‌ها ملزم هستند که سلاح‌های خود را در خانه‌های خود نگه دارند! یکی دیگر از دلایل کمتر به کار گرفتن ارتش سوئیس برای مقابله با دشمنان، این است که آن‌ها توسط کشور‌هایی مانند فرانسه، ایتالیا، اتریش و آلمان محاصره شده است و هر کشوری که به دنبال حمله به سوئیس است، ابتدا باید با این کشور‌ها مبارزه کند.
ژاپن
کشور‌هایی که حمله نظامی به آن‌ها غیر ممکن است!

عقاید زیادی در مورد ژاپن وجود دارد که آن را یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های جهان و کشوری می‌دانند که قبلا هرگز مورد تهاجم دشمنان قرار نگرفته است. حتی مغول‌ها که به فتح سرزمین‌های جهان شهرت دارند، توان دستیابی به ژاپن را نداشته‌اند. حتی ایالات متحده امریکا بار‌ها چندین راکت به سمت ژاپن پرتاب کرده و خواستار فتح ژاپن بوده است، اما تا کنون نتوانسته است به این کشور حمله جدی ترتیب دهد. از سال ۲۰۱۶، ژاپن حدود ۶۰ میلیارد دلار برای ارتقاء ارتش خود صرف کرده است و آن‌ها ۲۵۰ هزار سرباز و بیش از ۶۰۰ تانک در اختیار دارند. نیروی هوایی ژاپن پنجمین و پیشرفته‌ترین فن آوری هوایی را با ۱۵۹۰ هواپیما دارا است. شاید تنها نقطه ضعف ژاپن، جمعیت پیر این کشور است، اما با این حال حمله به ژاپن نیاز به ارتش فراتر از هر کشوری به جز شماره یک نام برده در این فهرست دارد.
ایالات متحده آمریکا

کشور‌هایی که حمله نظامی به آن‌ها غیر ممکن است!

بعید می‌دانم که مواجه شدن با نام آمریکا در صدر کشور‌های این لیست برای شما عجیب باشد. ایالات متحده سالانه ۵۹۶ میلیارد دلار هزینه ارتش خود می‌کند که بیش از هزینه جمع هفت مختلف جهان است! جالب است بدانید که هزینه ۵۴ میلیارد دلاری که رئیس جمهور ترامپ پیشنهاد کرده است، برابر با ۸۰ درصد کل بودجه نظامی کشور روسیه است. همه این موارد را کنار بگذاریم، سلاح‌های فوق پیشرفته هسته‌ای آمریکا به اندازه‌ای است که همه مردم زمین را برای چندین بار به کام مرگ بکشاند. حتی اگر بخواهیم وضعیت فوق‌العاده ارتش آمریکا را در نظر نگیریم، وسعت ده میلیون متر مربع از خاک آمریکا، قطعا کار را برای حمله به آنجا سخت می‌کند.
در بهترین حالت برای حمله به این کشور، ارتشی زیرک لازم است تا بتواند هم در بیابان‌های یوتا مبارزه کند، و هم در سواحل هاوایی و آلاسکا بجنگد؛ پس باید نتیجه گرفت که در حال حاضر حمله به آمریکا دور از ذهن باشد. با همه این تفاسیر، بد نیست بدانید که جمعیت اسلحه‌به‌دستی در سرتاسر جهان وجود دارد که منتظر حمله به خاک یانکی‌ها هستند. در نهایت برای کسانی که در فکر حمله به آمریکا هستند آرزوی موفقیت داریم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فعلا که آقاایون یه سیل از قبل پیش بینی شده رو نمی تونن مهار کنند چه برسه به جنگ!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • پسر ایران

        این بی کفایتی مسئولانه وگرنه سپاه و ارتش و بسیج اونجا حاضرن و کمک میکنن

      • بدون نام

        بمب اتم و تمام دیگه سربازی احتیاج نیست

        برای کشوری مثل ایران وقتی امریکا تهران با اتم بزنه

        مابقی تسلیم هستن


        حسینی باش نمایش بده بی سانسور

      • بدون نام

        اگر میفهمیدن حمله به ایران فایده ای داره شک نکن تا حالا صد درصد حمله کرده بودن دشمنای ایران حتما حساب کردن دیدن حمله بی فایده و پر هزینه هست که حمله نمیکنن

      • بدون نام

        دقيقا گزارش چرت و پرتي بود

      • بدون نام

        جناب 14:00 اگه به این راحتی بود امریکا جونتون چرا تاحالا حمله نکرده با اون همه کینه و نفرت که از حکومت ایران و مردم ایران داره

      • من یه ایرانیم

        به امید آن روزی که بالای کاخ سفید پرچم ایران به اهتزاز دربیاد به امیدروزی که ارزوی کوروش کبیرکه فتح جهان بود بدست بیاریم اما با عدل علی(ع) و باشعار لبیک یاحسین(ع)

      • بدون نام

        کاربربدون نام۱۴:۰۰
        ازبمب اتم نترس چون قبل اینکه بخواد بلندبشن بمب اتم همونجا روی سرخودشون خراب میشه(ونزوئلا)

      • جناب آقای X

        دوست عزیز 18:54 ایالات متحده آمریکا قوی ترین کشور جهان طرفدار مردم ایران ه اینو همیشه نشون داده حتی زمان شاه هم نشون داده

    • بدون نام

      حمله به ایران غیر ممکنه !!!!!! مگه عراق حمله نکرد و ما هزاران شهید ندادیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگو عراق بگو کل دنیا

      • ستایش

        والا. ولی الان کمی پیشرفته تریم.جنگندخ کپی میکنم.تانک کپی. موشک کپی همه چیمونو کپی میکنیم و می‌سازیم...دیدم ک دارم میگم.

      • بدون نام

        دیگه دارید بی ادبی میکند

      • بدون نام

        کاربرستایش توهم به سبک مهران مدیری(دیدیم که میگم)
        لطفا تقلیدنکن
        کپی برداری بدنیست اماتقلید کاربدیست خخخخ

      • محمدامین

        خب چه غلطی کردین کشور چلاق وداغونی رومیخوای باامریکا و شوروی یکی کنین خخخخخ

    • آ کیا

      خیلی معذرت میخوام شما بوتان رو نوشتید ولی چین رو فراموش کردین...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بحث سر امنیت دفاعی
        نه قدرت نظامی

      • آرش

        آفرین خوب گفتی چین هم بمب اتم داره هم بیشترین تعداد سرباز در جهان هم مثل امریکا گسترده هست و بیابان و کوهستان هم زیاد دتره

    • بدون نام

      چیزی که ایران رو امن میکنه توان دفاعی ایران نیست بلکه امریکا و اروپا از این میترسن که در صورت حمله به ایران اقتصاد جهانی نابود بشه به دلیل بسته شدن تنگه هرمز و تنگه باب المندب و سر به فلک کشیدن قیمت نفت و افت شدید بورس های عربی و ...
      وگرنه در صورت جنگ مردم ایران امنیت جانی نخواهند داشت فقط کافیه سد های ایران رو با بزنن تا نصف شهرهای ایران بره زیر آب و خود به خود نابود بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احست ، با اینکه همش فقط این نیست اما تا مقداری درسته

      • بدون نام

        بمیر بابا وطن فروش

      • وحید

        21:26 لال بمون. سرتو از زیر برف در بیار ببین دنیا چه خبره!؟
        کلا جماعت شما انتقادپذیر نیست.

        اینقدر این تلویزیون گفتن "ما خیلی خوبیم و همه چیز در بدترین شرایط به کام ایران است" که امثال شماها باورتون شده.

    • بدون نام

      همش جوک بود،آمریکا،ناتو،روسیه،چین راستی کجاست؟خخخخخ

      پاسخ ها

      • محمدامین

        والا مقالش چرت بود همش دروغ بود

    • Unknown

      متاسفم برای نویسنده این مطلب که ترکیه رو جزو دشمنان قرار داده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این ترکیه ها همون عثمانی های سابق ان شما اصلا میدونید اون سلطان سلیمان ملعون که عاشق سریالش بودید چقدر آدم تو تبریز کشت و چه جنایات وحشتناکی تو ایران و اروپا کرد این جماعت الان قدرت و تصمیم گیری سابق رو ندارن و زیر نظر امریکان وگرنه اینا الان هم به خاک ایران چشم دارن و اگه فرصت براشون پیش بیاد خوب هم حمله میکنن

      • بدون نام

        ۱۱:۵۸
        دادا اونا رو تو خواب دیدی ؟

      • آرش

        این مطلب ترجمه شده از یه سایت خارجی و احتمالا امریکایی هست و اطلاعات خوبی در مورد کشورهای دور از امریکا نداره مثلا در مورد تعداد هواپیماهای ایران باید این رو در نظر گرفت که هواپیماهای ایران خیلی قدیمی هست و میتونه برای نبرد هوا به زمین در اطراف مرز خاکی‌وآبی ایران به کار بره اما برای نبرد هوایی با هواپیماهای پیشرفته بعیده توانایی زیادی داشته باشه چون هواپیماهای ایران متعلق به قبل از انقلاب هست و از نوع فانتوم f5 و در بهترین حالت f16 هست درحالی که امریکا f35هواپیماهایf22 و داره

      • آرش

        ماجرای عثمانی مربوط به چندصدسال پیش هستن همین ترکیه زمان ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد تو دور زدن تحریم‌ها به ایران کمک کرده‌بود الان هم وقتی امریکا نفت ایران رو تحریم کرد و گفت هیچ کشوری نباید از ایران نفت بخره مثل چین اعلام کرد که تحریم نفتی ایران رو قبول نداره و از ایران نفت می‌خره

    • محمد

      نا امن ترین کشور ها هم کشورهای عربی مثل عربستان و امارات و قطرن که یه صحرای صاف بدون کوهستان هستن و 99 درصد آب شونو با آب شیرین کن های ساحلی تامین میکنن که بزرگترین نقطه ضعفشونه که اگه آب شیرین کن هاشونو با موشک بزنیم همشون از تشنگی میمیرن و همچنین شدیدا وابسته به فروش نفت و تجارت بندر هاشون هستن که اگه تنگه هرمز رو ببندیم کارشون تمومه

      پاسخ ها

      • محمدامین

        توصیه میکنم زیاد بازی های کامپیوتری نکن ممنون

      • جناب آقای X

        محمد امین عالی بود لایککککککک

    • بدون نام

      ایران رو خوب اومدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران همیشه با بودن سپاه قوی است

    • هم وطن

      کشور دوست و برادر عراق رو فراموش نکنید.

      پاسخ ها

      • علی

        چه ربطی داره به دوست

    • بدون نام

      اگه جنگ جهانی بشه به نفع ایرانه. البته همه از جنگ ضرر میکنن ولی کشورهای عربی و اروپایی خیلی بیشتر از ما ضرر میکنن .
      الان کشورهای عربی خیلی از ما جلو افتادن. جنگ فرصتیه تا همه ی دکل های نفتی خاورمیانه رو بزنیم البته اونا هم دکل های ما رو میزنن خب بزنن ما همین الانش هم هیچ نفتی نمی فروشیم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازی کامپیوتری مگهههههه
        چی داری میگی

      • بدون نام

        یعنی بنظر شما سوابق جنگ جهانی قبلی نفع ایران رو نشون میده یا قحطی و بدبختی مردم رو.

      • بدون نام

        افغانیاروفراموش کردین بدون جنگ خون ریزی ایران واشغال کردن باروش مظلوم نمایی وموزی گری

      • محمدامین

        کمتر کامپیوتر بازی کن به نفعته

      • بدون نام

        اگر می خای با کامپیوتر بازی کنی جنگی بازی نکن در ضمن فیلم جنگی هم کمتر ببین

    • بدون نام

      نقطه قوت ایران تعداد تانک و هواپیما نیست
      نقطه قوت ایران شهرهای زیرزمینی موشکی و تعداد بی شمار موشک های دور برد و همچنین نیروهای شبه نظامی طرفدار ایران در لبنان و یمن و ... هست و همچنین فرماندهان باتجربه جنگ واقعی

    • بدون نام

      حمله به ایران غیرممکنه برو یه کم تاریخ بخون عراق اعراب مغول اسکندر مقدونی و... حمله کردن اینا حمله نبود باید به طور کامل محو ونابود بشه تاباورکنید که حمله به ایران غیرممکن نیست

    • بینام

      آرزوی موفقیت میکنین برای جنگ باآمریکانجس ترازشماخودتونید

    • بدون نام

      منبع: خودم و داداشام

    • بدون نام

      مطمئن باشید اگه آمریکا و انگلیس و ... می تونستند به ایران حمله کنند ، حمله می کردند ...
      کشور سرپاست برای بعضی از عناصر سپاه و ارتش و بسیج و ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واسه چی حمله کنن؟
        ایران از زمان قاجار دست انگلیسه

    • شهرام

      اسم ايران رو كه نوشتين خيلي مسخره بود ، ترو خدا هر چرت و پرتي رو به خورد مردم ندين. مرد باش اينو بذار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا چرت وپرت اگه دروغه ایران چجوری با تمام غرب وامریکا درحال دشمنی هستش ولی اونها جرات حمله به ایران ندارن مگه به عراق افغانستان سوریه یمن حمله نکردن بااینکه باایران به مراتب خیلی بیشتر دشمنی داشتن چون ایران بااینکه زمان جنگ گفتن صدام ولی تمام دنیاپشت صدام بود ۸سال هرچی جنگیدنتونست کاری کنه ایران خواست ادامه بده بغدادروبگیره امام گفت این قطعنامه جام زهریس که مینوشم چون هزینه جنگ بالا بود مجبورشدن صلح کنن

    • بدون نام

      ایران از عهده عراق برنیومد و ناچار تن به قطعنامه داد که برادر من

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی اول پیشنهاد داد

      • بدون نام

        شما اطلاعاتت پایینه بهت پیشنهادمیکنم یابرو یه کم تحقیق وپرس وجو کن یه کم اطلاعات راجع به جنگ ایران وعراق کسب کنی بعدنظربدی یا هی سکوت کن کسی بهت نمیگه لال خخخح

    • بدون نام

      درود بر ایران و ایرانی

    • افشین

      پس چین کجاست
      اینا که گفتی فقط روسیه و آمریکا درسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چین نقطه ضعف امنیتی زیاد داره
        یکیش جمعیت زیاد و متراکم
        نیمه شرقی چین که 99 درصد جمعیتش اونجا زندگی میکنن کلا جلگه های صاف هست و کوهستانی نیست
        یه سد بزرگ هم دارن که اگه خراب بشه نصف چین میره زیر آب

    • m

      چطور اینقدر راحت آرزوی موفقیت میکنید برای نابودی یه کشور و انسان های دیگه...

    • ناشناس

      دربین تمام کشورهایی که نام بردید ایران یک استثنا است. اصولا نیازی نیست کشور یا کشورهایی به ایران حمله نظامی کنند، چون الحمدا... تاکنون بلایی برسر کشور و منابع انسانی و غیر انسانی اون آوردند که هیچ حمله نظامی بیگانه نمی تونست چنین کاری بکنه الآن هم که می بینید هنوز سرپاست به سبب سابقه تاریخی این سرزمینه .

    • بدون نام

      اگه تو آمریکا بودم حتما حتما عضو ارتش میشدم

    • بدون نام

      دل خوش سیری چند؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      هه هه

    • محمد حسین

      یعنی ادم نظراتو که میخونه میفهمه چه قدر ملت اوسکول و عقب مونده ای داریم
      اخه مگه بحث سر قدرت دفاعیه اوسکولا که هی میگید امریکا و چین و روسیه و..........
      بحث سر امنیت ملی
      و موقعیت جغرافیایی و عوامل استراتژیکه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسکل نه اوسکول
        تو خودت که از همه عقب مونده تری

    • 110

      چه تحلیلهای مسخره ای مخصوصا در مورد ایران و آمریکا خخخخخخخ

    • بدون نام

      در زمان جنگ ملتها هستند كه از كشورشون دفاع ميكنند هر چه ملتها راضي و خوشنود از دولتشون باشند انگيز دفاعي بيشتره و هر چي سرخورده و شاكي از دولت بي انگيزه تراند
      اينم نكته بسيار بسيار مهمي هست كه اشاره نشد

    • بدون نام

      امیدوارم هیچگاه جنگی پیش نیاد انسانها حیف نیست در جنگ کشته یا مجروح شوند

    • یکی

      منظور از حمله فتح کامله.اگر ایران فتح شده بود که الان اینجا نبودین .اره ما شهید دادیم چون هممون عاشق وطنمونیم.یکی دیگه از دلایلی که به ما حمله نمی کنن اینه که ما دست خالی هم می ریم می جنگیم ،حالا چه برسه که یه تفنگم داشته باشیم. بحث سپاه و انا هم که باشه بازم این مردمن که سپاهو تشکیل می دن و میرن می جنگند.شمایی که می گی ایران بدبخت ،یکم به خودت که حداقل خون ایرانی تو رگات احترام بزار.بیشترتون میاید می گوید کورش فلان ،اینجا سرزمین کورش و ما هم مثلا نوادگانش .به خاکی که داری توش زندگی می کنی و همچنین عقایدت احترام بزار.

    • بدون نام

      امنیت دفاعی فقط و فقط روسیه
      در طول تاریخ هیچ کسی نتونسته تسخیرش کنه و هر کی حمله کرده شکست خورده و یا عقب نشینی کرده نمونه اش:
      ناپلئون و هیتلر و چنگیزخان و ...

    • بدون نام

      حمله به ژاپن غیر ممکنه
      ولی میشه با بمب اتم دوتا از شهرهاش رو فرستاد رو هوا!!!
      حمله اتمی حمله نظامی حساب نمیشه...

    • بدون نام

      یه سوال از برترینها چرا منابعتون رو لینک مستقیم نمیدین؟ کار ابتدایی که همه سایتها انجام میدن. لطفا سوال رو جواب بدین و در نرین

    • جنگ جنگ تا شکست

      امیدوارم همین فردا حمله کنن بزا بمیریم خلاص شیم از این وضع اسف باری که برامون درست کردن ظالمایی که سر کارن

    • عشق به وطن

      دوستان لطفا آگاه باشید آمریکا میتواند ایران را تسخیر کند اما میخواد با کمترین هزینه و کمترین کشته روش تحریم و فضای مجازی و یه سری چیزا ایران رو تسخیر کنه لطفا آگاه باشید

    • اسی

      برای برنامه برترین ها متاسفم ک طرفدار جنگ و خونریزی علیه امریکا است . درسته امریکا دشمن ماست ولی بجای ارزوی موفقیت جنگی هر قدرتی مقابل امریکا ارزوی صلح جهانی داشته باش

    • سینا

      همشون دستشون توی یه کاسه است این رفقایی هم که میان میگن اگه آمریکا میتونست چرا حمله نمیکنه بهتره زیاد فیلم نبینند یا تفکرشون رو از دوران سنگ و آهن به تاریخ همین الان به روز کنن. هرکی از جنگ و کشت و کشتار حرف بزنه به معنای واقعی کلمه موجود بیشعوریه که کوچکترین اطلاعی از عواقب اون نداره. حالا خوبه ما توی این منطقه هر روز داریم عواقب جنگ و دیکتاتوری رو میبینیم اما باز دم از جنگ میزنیم و آرزوی خونریزی داریم، تف.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج