جاباما
۸۵۱۴۵۲
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

«دردسر‌های کثیف» آسانژ در سفارت اکوادور

روزنامه انگلیسی دیلی میل در گزارشی همراه با تصاویر به افشای ابعاد آنچه که «اعتراضات کثیف» جولیان آسانژ در زمان اقامتش در سفارت اکوادور خوانده و لبریز شدن صبر مقامهای سفارتخانه از کارهای او پرداخته است.

خبرگزاری ایسنا: روزنامه دیلی میل، در این گزارش شرح داده که چطور جولیان آسانژ بنیانگذار وبسایت ویکی لیکس در زمان اقامتش در سفارت اکوادور سر ناسازگاری داشته، نظافت را رعایت نمی‌کرده ودستشویی و آشپزخانه و مکانهای دیگر را کثیف می‌کرده است.

دیلی میل در ضمن انتشار تصاویری نوشته که آسانژ چند هفته پیش لباس زیر کثیف خود را به نشانه عصبانیت زیاد در داخل چاه دستشویی فرو کرده، دیوارها را با مدفوع کثیف می‌کرده، به هشدارها بی‌توجهی کرده و اجاق برقی را روشن می‌گذاشته و ظروف نشسته و غذاهای نیم خورده را نیز در آشپزخانه به حال خود رها می‌کرده است. پرسنل سفارت اکوادور در شهر لندن در یک مقطع بعد از آنکه آسانژ کثیف‌کاری‌های گربه‌اش را پاک نکرد، به حدی از آسانژ خشمگین شدند که این گربه را بیرون انداختند. همچنین آنها بیم آن را داشتند که آسانژ برای جاسوسی از آنها یک دوربین مخفی در یقه لباسش تعبیه کرده است.

«دردسر‌های کثیف» آسانژ در سفارت اکوادور

جیمی مارچان، سفیر اکوادور در انگلیس در مصاحبه با دیلی میل گفت: هنگامی که آسانژ می‌خواست دست به آزار و اذیت بزند، دیوارها را با مدفوع کثیف کرد، لباس زیر کثیف آلوده را در داخل چاه دستشویی فرو برد و ما باید همیشه به او گوشزد می‌کردیم که سیفون دستشویی را بکشد و ظرف‌هایش را بشوید. ما همیشه باید به او استانداردهای رفتار عادی را گوشزد می‌کردیم و او همیشه اجاق را روشن گذاشته و به حال خود رها می‌کرد.

«دردسر‌های کثیف» آسانژ در سفارت اکوادور

مارچان که ۷۲ سال سن دارد از خلاصی یافتن از دست آسانژ خرسند است.

او گفت: سیستم پناهندگی برای حمایت از افراد بیگناه است. او یک مهاجم است و از آن سواستفاده کرده است.

به گفته این سفیر، زمانی که مقام‌ها به آسانژ بعد از رها شدن لباس زیر او در دستشویی گفتند که باید آن را تمیز کند، آسانژ به آنها پاسخ داد: "من آن را تمیز نخواهم کرد و نظافتچی سفارت باید این کار را انجام دهد". مارچان گفت، در نامه‌ای رسمی از این رفتار آسانژ به وکیل‌های او شکایت کرده و به آنها اخطار داده که آسانژ به خاطر عادت‌های مطبوعش پروتکل نظافتی را زیر پا گذاشته است. با این حال وکلای آسانژ در پاسخ به این نامه گفتند که آسانژ "بیماری معده" داشته و عکس‌های آنها ثابت می‌کند که مقام‌های سفارتخانه حریم شخصی او را زیر پا گذاشتند.

آسانژ ظاهرا هر جور دلش می‌خواسته به هر مکانی از این سفارتخانه می‌رفته و مثل نوجوان‌ها در راهروها و دیگر مکان‌های سفارتخانه فوتبال و اسکیت بازی می‌کرده است. گفته شده که اتاق خواب آسانژ به منظور انجام بازرسی از سوی مقام‌ها مهر و موم است.

به گفته مارچان، آسانژ خیلی از اوقات عادت داشت که موسیقی را با صدای بلند پخش کند و مدعی بود که این کار جلوی هر گونه شنود علیه او را می‌گیرد اما در این شرایط کار کردن برای کارمندان غیر ممکن شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما هم روزنامه دیلی میل و مقامات اکوادوری حاضر راست میگن و هیچ زد و بند سیاسی پشت سر با آمریکا نداشتن

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        تو خفه کردی امربکا رو همش تو راست میگی توی این دنیا فقط تو خوبی

      • دونالد ترامپ

        تو خفه کردی امربکا رو همش تو راست میگی توی این دنیا فقط تو خوبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج