۸۵۱۴۸۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

منافی: پیشکسوتان دشمن برانکو نیستند!

جواد منافی مدافع چپ سال های نه چندان دور پرسپولیس می گوید پیشکسوتان مخالف یا دشمن برانکو نیستند و صلاح تیم را می خواهند.

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ حالا یکی از محبوب ترین افراد تاریخ باشگاه پرسپولیس است که خیلی ها او را با علی کریمی، علی پروین و... در این خصوص مقایسه می کنند. در این بین انتقاد برخی پیشکسوتان به او سبب شده تا هواداران پرسپولیس نسبت به آن ها تا حدی بی اعتماد شوند. اما ما به سراغ یکی از پیشکسوتان حامی برانکو رفتیم تا در این باره و همچنین دیگر مسائل پرسپولیسی ها سوال کنیم.

جواد منافی مدافع چپ پرسپولیس در دهه ۷۰ درباره صحبت های پیشکسوتان راجع به برانکو، گفت: من چون خودم سر تمرین می روم و بچه ها را می بینم ندیدم که پیشکسوتی مخالف آقای برانکو باشد. اگر بعضی ها انتقاد می کنند، نظرشان را گفته اند و به عنوان یک بازیکن قدیمی صلاح تیم را می خواهند. این دلیلی نمی شود که مخالف باشند. همه ایشان را دوست دارند چون واقعا زحمت کشیده اند و برای ما افتخار کسب کرده اند.

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره امید عالیشاه نیز عنوان کرد: امید بازیکن باتجربه ای است و چند سال است که در پرسپولیس حضور دارد. ما در تمرین نیستیم که وضعیت او را بدانیم و فقط از دور نگاه می کنیم، در هر صورت حق را به آقای برانکو می دهیم چون سرمربی تیم است، من فکر می کنم هر بازیکنی که یک مدت بازی نکند، دوست دارد بازی کند. اما این مسئله به نظرم یک مسئله خانوادگی است که بازیکن و مربی بین خود حل می کنند.

منافی همچنین درباره عدم پرداخت حقوق برانکو اظهار داشت: مسلما مدیریت باید به فکر پرداخت حقوق برانکو باشد چون هر چه جلوتر می رویم بازی ها سخت تر می شوند و آقای برانکو هم باید تمرکزشان فقط روی کار باشد و این ممکن نیست مگر با پرداخت حقوقش. من فکر می کنم باشگاه باید تمام تلاشش را بکند تا این مشکل رفع شود. برانکو مربی بزرگی است که ۲ جام قهرمانی لیگ برای پرسپولیس آورده و این فصل هم تیم را مدعی کرده است.

جواد منافی در پایان به احتمال قهرمانی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: بازی های باقی مانده خیلی حساس هستند و حکم فینال را دارند. پرسپولیس سال را خیلی خوب شروع کرد و توانست در دربی برنده شود. بازی بعد دربی هم بسیار مهم است که آن ها را هم توانست ببرد. پرسپولیسی ها می دانند مقابل سایپا نباید امتیاز از دست بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقا هستند حسودی میکنن حتما باید پرسپولیس باید با شما نتیجه بگیره

    • پرسپولیسیم

      پیشکسوتها لفطا سکوت و ببندین دهن لامصبو یا خفه شید

    • سیدعلی اکبر قاریان

      نظرات شما واقعا درست ومنطقی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج