جاباما
۸۵۱۵۰۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رمز موفقیت دست‌نشان؛ منگنه بازیکنان!

فرق سپیدرود تحت هدایت دست نشان و علی کریمی تنها یک چیز است، موضوعی که در پنج بازی اخیر تنها یک شکست را برای آن‌ها به همراه داشت.

ورزش سه: فرق سپیدرود تحت هدایت دست نشان و علی کریمی تنها یک چیز است، موضوعی که در پنج بازی اخیر تنها یک شکست را برای آن‌ها به همراه داشت.

نادر دست نشان از هفته بیست و یکم و بازی برابر صنعت نفت آبادان بر روی نیمکت سپیدرود نشست و در این مدت توانسته سه تساوی، یک برد و یک باخت تجربه کند. او کار همراه با تیم جدیدش را از آبادان و بازی با صنعت نفت آغاز کرد که یک امتیاز بسیار شیرین برای آنها به همراه داشت.

شاگردان دست نشان بعد از این مسابقه نیز در رشت برابر پرسپولیس قرار گرفتند و با نتیجه سه بر یک شکست خوردند. نتیجه ای که در نیمه دوم می توانست برگردد اما درخشش گلر کروات سرخپوشان مانع از وقوع این اتفاق شد.

اما بازی اول سپیدرود در سال ۹۸ در برابر پیکان بود. این تیم در نیمه اول با دو گل بازنده به رختکن رفت اما درخشش بازیکنان سرخپوش در نیمه دوم باعث شد که نتیجه بازی برگردد و آنها حتی در آستانه کسب پیروزی قرار داشتند که این اتفاق رخ نداد. اما جنگندگی خاص و امیدواری بالا باعث شد تا هواداران از نحوه عملکرد بازیکنان راضی باشند.

در ادامه سپیدرود با سفر به اصفهان مقابل تیم آماده علیرضا منصوریان قرار گرفت که ره‌آورد آن ها از دیار زاینده رود یک امتیاز بسیار شیرین بود. این تیم که فرصت کمی برای بقا در لیگ برتر دارد با پشت سر گذاشتن تمرینات سخت آماده جدال حساس و سرنوشت ساز با تراکتور شد. اگر به بازی سپیدرود برابر این تیم پرستاره دقت کنید جلوتر از کارهای تاکتیکی روحیه بالا و مقاومت نظیر بازیکنان را درک می‌کنیم. علی الخصوص در نیمه دوم که دفاع مستحکم سرخ‌های گیلانی در ادامه از ضد حملات که طراحی می‌کردند، برد شیرینی را برای آنها به ارمغان آورد.

بی شک علت نتیجه گیری دست نشان در این چند بازی فشار بالایی بوده که به بازیکنان آورده است. او در همان بدو ورود برخی از بازیکنان باتجربه را هم از ترکیب تیم خارج کرد تا جا برای بازیکنان با انگیزه و جوانی مثل محمد بلبلی و هومن ربیع زاده باز شود. سپس با اشاره به ضعف بدنی بازیکنان فشار تمرینات را بالا برد تا از این طریق کمبود تیم را جبران کند. مسئله که به صورت واضح مشخص است و در این چند بازی سطح آمادگی سپیدرودی ها را به حدی رسانده که آنها تا ثانیه آخر می توانند دونده و با انگیزه در زمین حاضر شوند و برای برد هر کاری را انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رمز موفقیتشون همشهری خائنشون تو تیم مابود بازگشت روانی داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج